yamaha_demo_tour




Go west! aneb zlatá devadesátá.

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ddemo (12) napsal 25.04.2014 v 15:06+1

pekne, trefne, vystizne...
Spominam si, ako som popri Jawe upravenej na chopper tuzil po motorke s liatymi kolesami, el.starterom, kotucovymi brzdami a stvortaktnym motorm... vsetko to, co moja Jawa nemala. Paradoxne, teraz po takmer stvrtstoroci sa obzeram po klasike so spicovymi kolesami, nakopavackou a ani velke bubny by na nejakom scrambleri neboli k zahodeniu..:)

faudy (0) napsal 25.04.2014 v 13:44

Uplne jsem zamacnkul slzu za svym Xj600S s useknutou znackou TP-1...

NEUTRAL (1) napsal 16.04.2014 v 15:44+1

Jsem asi jedinej, kdo z tohoto článku má depresi.

technasia (1933) napsal 11.04.2014 v 19:29+2

super článek byly to hustý časy.taková motorkářská zdivočelá země .podobnej článek proběhnul v nedávnym čísle motohouse .k článku jenom dodám(zasvěcený budou vědět)na jakejch gumách se tenkrát lítalo.nebyl problém potkat motorku se zadní gumou sjetou na plátno.na nový prostě nebylo(byly stejně drahý jako dneska)tak se vozili z rajchu volítaný co tam kdo vyhodil.dodnes si vzpomínám jak sem jezdil k frajerovy kterej měl za barákem hromadu jetejch gum jen tak pod širim nebem.byly tam v létě v zimě a nikdo si nestěžoval.cena 300-1000kč podle stavu nastavení podvozku apod. se neřešilo.stejně tomu nikdo nerozuměl a prd poznal.90% motorek mělo hnutej rám a podobný maličkosti .heslo bylo fullgas a 250 na tacháči.dneska mi z toho běhá mráz po zádech co to bylo za hardcore .jinak moje modla bylo zeleno modro býlí ZXR 750

fajfka (3) napsal 11.04.2014 v 19:12+3

Směju se,ale zároveň je to tak pravdivé,až zamrazí

mikni (103) napsal 11.04.2014 v 18:24-1

IRON-MAIDEN-ZXR ono je to asi oboustranný,když jsem jezdil na skutru,tak jsem byl přehlíženej a cítil se,jako kdybych pána "motorkáře" tím mávnutím urazil ,ale to je jen v lidech a naštěstí nejsme všichni stejní.

spendla (3) napsal 11.04.2014 v 15:05

bomba clanek

SensationBlaack (-18) napsal 11.04.2014 v 11:18

Super clanek

jean192 (153) napsal 11.04.2014 v 09:36+2

A viete, čo je najlepšie? Že keď som si po 15 rokoch snívania kúpil japonca, tak som zistil, že ma aj tak viac baví jazdiť na tej strašnej jawe, ktorá to dá ledva na 90-100. Ale keby sa k tým japoncom nedostanem, tak si to zrejme neuvedomím

1100Virago (3052) napsal 11.04.2014 v 07:44

NETVOR 20:20: Kde jsi přišel na to, že ZZR1100 dokázala jet přes 300 km/h? Leda tachometrových, s patřičně upraveným budíkem. Jinak ani omylem.

Franky (155) napsal 10.04.2014 v 22:43+3

Mě přijdou dnes spíš vztahy na pikaču. Lidi nejdou za lidmama, a když už, tak u kompu = to ale není za lidmi! A praví ani leví motorkáři nějak nejsou moc vidět na silnici. Také už nemám tolik času na jezdění a i tak potkávám málo strojů - zvláště mimo aglomerace.
Autor v článku fakt nekecá a jelikož se blíží Velikonoce - vždy si vzpomenu na moc pěkně popsanou projížďku v Motocyklu z velikonočního jara 1996, kdy měli na testování CBR 600 F-první PC 31 a Cagivu Mito. Namátkou: most u Remagenu (Davle), Žďákovský skok na laně, oběd v pivovaru -hospodě tuším Zvíkovec...a hlavně z toho čišící pohoda. Nakonec také ČZ ještě vyráběla, včetně svého čtyřtaktu a také jsme zvažovali koupit = za 65 000 novou strakonickou 200ccm, za 36 000 Jawu 640, nebo za 150 000 7-8 let staré FZR 1000. Samozřejmě zvítězilo FZR jak u mě tak u bráchy. Prošli jsme si laborace s řetězy (ČZ, Iris, = nakonec ty naše stroje měly navíc osazení zesíleným řetězem typu 532 a sada stála 7500,-!!!) oleji, na desky se naštěstí objevil Špaček-produkt Gold Fren a musím říci, že tak do roku 1999 byly směsí výborné a za tu cenu absolutně super, pak se změnila směs a začali žrát kotouče. A někdy v 1994 přišlo prní svezení také na okruhu v Mostě, tedy buď zadara a nebo později za 100-150,-Kč na 0,5 hodiny! Ještě o chvilku dříve se ve Strakonicích proti teplárně se objevila ikona KH Motoshop a v něm spouta FZ400R. Zde se prvně objevily také nové neprodané stroje se slevou - nidky nezapomenu na zde v 1992-93 nabízenou novou celokapotu v tmavé kombinaci FZ750 za 150 000 = ta mi vrtala dlouho! Později 1998 první a nejlepší Street Day v Budějovicích a Armin Schwarz na kompresorové GSXR 1100/87. Dále musím vzpomenou také úplně neuvěřitelný počin Marka Lintenberga a jeho časopis zdarma Bikes Info!!!, stránky bikec.cz a do té doby naše pravidelně pořádané Chatoslety s názvem podle chatu ;)(nakonec 23.- 25. 5. bude již 27.kousek a vždy jsme rádi, když se kdokoli také přidá - třeba jen na sobotní projížďku s překvapením), spousta dobrých kluků a kamarádů z té doby doby je už žel také na pravdě - výborný kluk Ivoš Pospíšil a jeho FJ 1100 s najetými 400 000km nebo ze stejného hnízda Pavel Hanzík. Ale o smutném raději dost. Byla tu řeč o ženských = pak team koček Tygřice s Janou Hanzlíkovou, nebo vnučkou "našeho" Edy Vítovce Jiho-i-Západočecha. Nebo v 1996 poslední IFMA v Kolíně n. Rýnem a od té doby už v nedalekém Mnichově, a nebo první závod MS GP na Sachsenringu - jak to nešlo najít, jak bylo, absolutně vyprodáno a my se tam nemohli a nemohli dostat, a pak naši kluci Huleš a Smrž SE DRŽÍ PO STARTU VE VEDOUCÍ AsI 10-TI ČLENÉ SKUPINĚ!!! - my na tribuně řvali jako tygři - kdy domácí Němec Jenkner byl kdo ví kde!
Koukám, že bych mohl klidně napsat také článek ;))). Byla to doba celkových změn, kdy to ještě vypadlo, že společnost se posouvá dopředu a i z přípěvků níže vyplývá, že tedy se MUSELO UMĚT POČÍTAT, a když nebylo/nebyly drahé hračky.

whitedog (21) napsal 10.04.2014 v 21:51+5

Tak já jsem ročník 82, někdy ve 14 ti letech jsem vyžebral Jawu 90, jeli jsme pro ní s vozejkem a stálo to nakonec asi 4tis, jedna pojízdná, dvě rozebraný. Víc času jsem trávil v garáži a opravoval :D pak už to šlo samo, různý kejvačky, panelky, 350, MZ a podobně. Vzpomínám na MZ 250 co vypadala jak supersport, nějakej starej modej, na tý jsem najezdil snad 10 km za rok, zbytek opravy :D pak Honda 250 4 takt, už ani nevím model, endurko, různě se to měnilo, střídalo a když kámoš dotáhl nějaký šestikilo silnici byl jsem hotovej. Bohužel když mě bylo nějakých 20 tak během roku navždy dojezdily dva dobří kamarádi a jeden skončil na vozíku... A když mě mojí lásku 350 ukradli bylo rozhodnuto. Ani jsem neměl chuť jezdit, nebál jsem se, ale vzalo mě to nejlepšího přítele. Před dvěma lety jsem se k ježdění vrátil s malým Zedem (Kawa 750S) a zjistil, že jsem dvěma kolům odpustil. Dnes má kdysi vysněná Aprilia Falco (když v roce +-2000 vyšel článek v časopise, zamiloval jsem se do ní) čeká v garáži na naší "dávku emocí" a dělá mě radost jako máloco. Nejezdím ani zvlášť opatrně, ale svým způsobem té pauzy nelituji. Přeci jen ve třiceti už v té hlavě něco málo je a vzpomínky na závody na Jawkách, opřenej o autobus s náklaďákem v protisměru, kolikrát žalostný stav našich strojů, různé pády které zázrakem nekončily zraněním, ježdění bez helmy, ujíždění policajtům (papíry jsem si dělal až v 18ti a na autoškolu jsem jezdil na Hondě, autoškolák měl Jawu a tak jsme drandily na mým stroji :)) jsou sice krásné, ale divím se, že jsem vše přežil. Z původní motoparty jako jediný. Dnes mají začínající jezdci mnohem více možností se ježdění vážně naučit, ale pro nás to byla krásná doba. Přes to všechno rád vzpomínám. Pozdravy do nebe pro Vojtu, Rampoucha, Máru a další. Kluci jezdím dál

dareckov (14) napsal 10.04.2014 v 21:04-8

Tu dobu jsem nezažil, je mi 22 a můžu si dovolit koupit skoro jakou motorku chci

nejspíš ti komouši měli něco do sebe že

Milan1963 (272) napsal 10.04.2014 v 20:57-1+2

90. léta? Stejně jako většinu 80. let jsem projezdil na pérákovi. Než nespolehlivého a předraženého japonce, tak raději stále vyzkoušeného péráka. Spíš mě zaujala možnost cestovat: Pérák se ocitl v Rakousku, Německu i jinde...a jezdí dodnes.

NETVOR (0) napsal 10.04.2014 v 20:20

Kawa s ničím do toho trapného souboje Busy a Blacbirda lézt ani nemusela - motorky jsou to nahovno, o generaci starší ZZR 1100 už dávno lítalo přes 300

chesterfield (72) napsal 10.04.2014 v 19:57

pro mě nejlepší leta otevřely se hranice a proste novej moto svět

Křesťan (8) napsal 10.04.2014 v 19:30-2

Článek je to krásnej , akorát nevim pro kho byl napsán. My co jsme tý době jezdili se tu nic novýho nedozvíme. Každej máme takový historky. A ti ostatní nám to stejně už nikdy nebudou věřit.

Behysek (28) napsal 10.04.2014 v 18:06+1

Krásný článek, nemůžu mluvit o nostalgii, všechno co znám mám od otce, který devadesátky projezdil. Takže za mě další díl, ať víme co my mlaďoši sme nezažili. Přece jen si myslím, že za takových 20-30 let budu dětem říkat, jaká to byla skvělá doba, až přijde zase nějaký boom

Piki (61) napsal 10.04.2014 v 17:56+1

Teď se tomu člověk jen směje

6S310DR (14) napsal 10.04.2014 v 17:41

No co říci,já Husákovo kindr musím poděkovat za ten článek.
Kterejžto motorkář,jsem se před lety vrátil jedný stopě,páč to dřív nebylo možné,děkuji za tento popis,nejen adminům vebu.
Pavle,to Ti nedali voracha,po té cestě ?

doktorfm (7) napsal 10.04.2014 v 17:30

Díky krásný...
Zamáčkl jsem slzu...
Ve 92-tým jsme s kámošek co měl tetu v Holandsku dovezli ojetou CB 750, koupili si ji napůl a dělali rozpis kdo bude jezdit...
Krásná vzpomínka...

ALW (30) napsal 10.04.2014 v 17:03

Kdo to zažil, zavzpomíná, ostatní si můžou udělat obrázek V patnácti jsem chtěl Simsona, novej za 6.710,- Kč, ale bylo to nezaplatitelný (1987) Když jsem koupil první Jawu, bylo to dosažení snu a na stěnách přitom visela Kawa GPZ 305 a GPX 750 Dneska jsem se po vyzkoušení všeho možnýho vrátil ke starý klasice, na kterou jsem tehdy neměl ani kdybych šetřil tři roky celej plat Pěknej článek, Motohouse jsem taky nečetl

Trinnlee (50) napsal 10.04.2014 v 16:42

super článek který mě pobavil a díky němu jsem si zavzopmínal na doby kdy jsem začínal na simákoj a na skvosty typu blackbird nebo ninja 750. Když přišla R1 tak to bylo jak z jineho světa a ani ve snu by mě nenapadlo ( možná i kvůli její tehdejší pořizovaci ceně skoro PUL MILIONU korun ) že ji jednou budu parkovat v garaži..a krom skvělého článku je super pročíst si komentáře...to taky pobaví

Interceptor (108) napsal 10.04.2014 v 16:31+1

Mělo to něco do sebe, že musel člověk sakra šetřit a pak si stejně nic nekoupil protože to nestačilo :)

stráťa (104) napsal 10.04.2014 v 16:08

IRON-MAIDEN_ZXR: Ještě že tak, už tak je za hezkýho počasí motorek na silnici tolik že člověk pokud aspon odpovídá (zdravit jako první jsem se už naštěstí odnaučil) tak řídí v podstatě jednou rukou až je to vyloženě otravný.

12012 (21) napsal 10.04.2014 v 15:45

..chechtám se ještě teď, když si sám na sebe vzpomenu, jak jsem si koupil ojetou Yamahu XV 535 a s kamarádem jsme jezdili jen v šátkách na palici. Měl jsem červenej s černýma puntíkama jako Ferda brabenec. A slintali jsme, když měl někdo 14 Intrudera, nebo nedej bože HD ,,na dlouhejch". Krásná doba )

PetrGSX-R750 (0) napsal 10.04.2014 v 15:10

super nejlepší článek

foky (156) napsal 10.04.2014 v 15:08

Pecka pane

street-dog (-1) napsal 10.04.2014 v 15:04

Není náhodou ten modrej BIG Pavla Suchého a na další fotce i s Pavlem ?

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 10.04.2014 v 14:51

mikni : Až na ty skůtristy souhlas Ti skoro nezdravěj a můžu si mávat jak chci

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist