CR&S - co znamená tento v motocyklovém světě tajemný název?
Text: Jaroslav Červený | Foto: archiv autora, archiv redakce, CR&S | Zveřejněno: 9.4.2019 | Zobrazeno: 10 447x
Text: Jaroslav Červený | Foto: archiv autora, archiv redakce, CR&S | Zveřejněno: 9.4.2019 | Zobrazeno: 10 447x
Nerozumim tomu, proc ma ten motor 3 vackove hridele. To prece popira vyhodu OHV rozvodu u V-motoru (jen 1 hridel -> nizsi vyrobni naklady i hmotnost).
Na CR&S DUU jsem se mohl svézt a s panem Crepaldim jsem si mohl povídat o jeho ideách. Uuuužasně normální chlap to je, který si dokáže plnit své sny. Ta motorka pro mě v té době byla nejkrásnější na světě.
Má za sebou další projekt - //www.karlmohr.net/work/record-motor-cycles/
Spousta krásnejch detailů a zajímavejch řešení... Jen ty barevný kombinace jsou občas dost úlet Škoda jich...
Za mne byly počátky s kdysi slavným a exotickým Brittenem + Patton to nejlepší, co tahle firma vymyslela. Neumím to co oni, ale není to prostě můj šálek kávy.
no-ne
no...nevim.
S&S 117” krásnej motor.
Jinej úhel mají aby jim to běželo víc pravidelně (na kulato)
Někde tu v ČR lítá šest motorů 120” (dokonce i jeden s turbem) a V2-200” (3,3litru)
Nesplňuje emise... hm, že to je ukázka technické úrovně výrobce, asi nikoho nezajímá, stejně jako kouřící avie a čínská mrdky na silnici. Fuck off celé emise
Vypadá to krásně ale , otázka jak se na tom jezdí a cítí člověk.
Zajímavý technický detaily ale můj šálek kávy to zrovna není.