yamaha_demo_tour




CR&S - co znamená tento v motocyklovém světě tajemný název?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kybergreg (88) napsal 12.04.2019 v 12:07

Nerozumim tomu, proc ma ten motor 3 vackove hridele. To prece popira vyhodu OHV rozvodu u V-motoru (jen 1 hridel -> nizsi vyrobni naklady i hmotnost).

MR43 (10) napsal 09.04.2019 v 23:09

Na CR&S DUU jsem se mohl svézt a s panem Crepaldim jsem si mohl povídat o jeho ideách. Uuuužasně normální chlap to je, který si dokáže plnit své sny. Ta motorka pro mě v té době byla nejkrásnější na světě.
Má za sebou další projekt - //www.karlmohr.net/work/record-motor-cycles/

MedaSV (56) napsal 09.04.2019 v 22:34

Spousta krásnejch detailů a zajímavejch řešení... Jen ty barevný kombinace jsou občas dost úlet Škoda jich...

opic26 (457) napsal 09.04.2019 v 21:16

Za mne byly počátky s kdysi slavným a exotickým Brittenem + Patton to nejlepší, co tahle firma vymyslela. Neumím to co oni, ale není to prostě můj šálek kávy.

JA-NE (767) napsal 09.04.2019 v 15:07

no-ne

dejf. (1341) napsal 09.04.2019 v 14:16

no...nevim.

Medvidek1 (24) napsal 09.04.2019 v 12:59

S&S 117” krásnej motor.
Jinej úhel mají aby jim to běželo víc pravidelně (na kulato)
Někde tu v ČR lítá šest motorů 120” (dokonce i jeden s turbem) a V2-200” (3,3litru)

laďa-prášil (73) napsal 09.04.2019 v 12:49+2

Nesplňuje emise... hm, že to je ukázka technické úrovně výrobce, asi nikoho nezajímá, stejně jako kouřící avie a čínská mrdky na silnici. Fuck off celé emise

Massakra (20) napsal 09.04.2019 v 12:22

Vypadá to krásně ale , otázka jak se na tom jezdí a cítí člověk.

Paulo (2561) napsal 09.04.2019 v 10:12+1

Zajímavý technický detaily ale můj šálek kávy to zrovna není.




TOPlist