Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
to roberto.cz: hele ja sem taky zkusil par 4T a necpu kazdymu ze sou na hovno jen mi nak nesedli kvuli sve vaze (normalne jezdim GG300R). naopak motorove se mi treba velmi libila EXC 530 K9. jinak na 4T sem jel 950 SuperEnduro, EXC 530, 450, 400 + par cinskej 125 a 250 + vrchol kariery Jawa Dandy 125. kdybych to hodnotil stejne jako ty podle jedny motorky (treba ty Dandyny) tak bych taky musel rict ze 4T sou mocky. (stejne jako 516, coz je sice docela vykonej motor, ale vzduchac a to mu moc dobre nedela...). ale jde jen o to ze kazdymu vyhovuje jinej prubeh vykonu, jinak polozeny teziste atd. atd. jediny kde sem zasadme proti 4T je u kubatur 200 a mensich. protoze to sou pak jen posunovadla dobry tak mozna prod dedka na ryby.
Roberto ty seš pako. Jak píšeš, máš zkušenost jenom z fichtla a 125/516 CZ, a v článku o ostrých endurech plácáš že 2T je na hovno. Ano je to tvůj názor, ale patřil by spíše do nějakého článku o číze nebo pinckovi, a né sem. Protože není 2T jako 2T.
Mne by zajímala především cena a pravidelnost servisu po MH, protože díru do světa už neudělám a kámoše minulý týdem chytili policajti a platil pokutu jen za to, že přejel 2 km z garáže na motokrosovou trať. to zn. že by byla tato motorka jako druhá v garáži jen na vyblbnutí.
Abych nezapoměl, opravdu je čtyřtakt lenivější, bohužel.
Musím se taky zapojit nebo mi to nedá. Jezdil jsem v repre motorových člunech a tak mohu zodpovědně posoudit jen lodní motory, na motorkách jsem úplný amatér. Ale podle mne dvojtakt je dvojtakt, to je jiné nářadí než čtyřtakt, akcelerace, jednoduchost konstrukce, nenákladné opravy, s přídavným mazáním nebyl vůbec problém se starat, kolik oleje do benzínu musím dát.
To pro roberta i já jsem koupil enduro štyřtakt a to jen z úsporných důvodů, pro porovnání na závodech jsem měl spotřebu na dvojtaktu 20-25 l /hod., na štyřtaktě 5-6 lt/hod. a dvojtakt se nedal utáhnout z rodinného rozpočtu.
A vůbec, motorka se dá do garáže vedle auta, pro loď byla potřebná další garáž atd. Ale je mi stejně po vodě smutno a tak motorka je pro mne aspoň malá náhrada.
Se to o me nejak rozepsalo.
Nemuzu mit vkastni nazor na neco aby se hned muj nazor nekrizil s vasim?
Muj nazor Vas nazor.. tot vse.. rikam ze jsou na ******??
NE muj nazor jenom..muzete snim nespouhlasit . ale tak reaktivne jak "nekdo" nemusite.. jen me poucte a konec
jenom fichtla a 125/516 CZ (nahodou dobra masina pro me byla)... mam radsi 4t.. vy radsi 2t.. OK ja vam to neberu.. jen jsem chtel vyjadrit svuj nazor
Mejte se pekne a doufam ze uz zde nebudou negativni odpovedi na moji odpoved Ahoj
Tak ja roberta castecne chapu, protoze jestli ma zkusenosti jenom s fichtlem, popripade panelkou nebo J350, tak to z tebe udela spis dobryho mechanika, nez ze se svezes. Ale chtelo by to zkusit neco zahranicni provenience, i treba starsiho, aby dostal rozum Ale rek bych, ze roberto ma ze sily 2T spis strach, ze by ho to vyskolilo, nez negativni zkusenost
Inac len tak k robertovi. Ak mam byt uprimny tak otvorena Husqvarna SMS 125 sa neda porovnat s lenivym stvortaktom od Blata ktory ma hlboky zvuk len na volnobeh a potom taky nijaky!! Moj 2 takt nema chybu aj co sa tyka zvuku a hlavne zrychlenim a tahom, ked som siel na Yamahe XT 125 som bol uplne hotovy ze co je to za trapny motor bez tahu. A to si neviem predstavit 2 taknu 300 stovku, to musi tahat jak 600 tovka stvortakt ale je ovela lahsia. Viac zabavy ako z dnesnou dvojtaktnou masinov nema nikto sancu zazit.
Presne tak, husku je pry tezke sehnat a vsechno uz je jinak domluveny, takze nebude. Me osobne by to srovnani ale zajimalo, protoze chci vyhledove fungl WR 250/300 kupovat a tech info o HSQ je zatracene malo.
TOZTO je moje zkusenost a za SEBE RIKAM..ze uz mi jde 2t proti srsti.. ale NIKOMU vam je neberu
muj nazor tot vse pozdravim jak 2t tal 4t..
Moje motto: mejme se VSICHNI radi
Robert neví, 2T miluju až za hrob
Nerad prudim, ale pise se objem motoru a ne obsah . Stydte se panove
to roberto.cz: hele ja sem taky zkusil par 4T a necpu kazdymu ze sou na hovno jen mi nak nesedli kvuli sve vaze (normalne jezdim GG300R). naopak motorove se mi treba velmi libila EXC 530 K9. jinak na 4T sem jel 950 SuperEnduro, EXC 530, 450, 400 + par cinskej 125 a 250 + vrchol kariery Jawa Dandy 125. kdybych to hodnotil stejne jako ty podle jedny motorky (treba ty Dandyny) tak bych taky musel rict ze 4T sou mocky. (stejne jako 516, coz je sice docela vykonej motor, ale vzduchac a to mu moc dobre nedela...). ale jde jen o to ze kazdymu vyhovuje jinej prubeh vykonu, jinak polozeny teziste atd. atd. jediny kde sem zasadme proti 4T je u kubatur 200 a mensich. protoze to sou pak jen posunovadla dobry tak mozna prod dedka na ryby.
Roberto ty seš pako. Jak píšeš, máš zkušenost jenom z fichtla a 125/516 CZ, a v článku o ostrých endurech plácáš že 2T je na hovno. Ano je to tvůj názor, ale patřil by spíše do nějakého článku o číze nebo pinckovi, a né sem. Protože není 2T jako 2T.
Mne by zajímala především cena a pravidelnost servisu po MH, protože díru do světa už neudělám a kámoše minulý týdem chytili policajti a platil pokutu jen za to, že přejel 2 km z garáže na motokrosovou trať. to zn. že by byla tato motorka jako druhá v garáži jen na vyblbnutí.
Abych nezapoměl, opravdu je čtyřtakt lenivější, bohužel.
Musím se taky zapojit nebo mi to nedá. Jezdil jsem v repre motorových člunech a tak mohu zodpovědně posoudit jen lodní motory, na motorkách jsem úplný amatér. Ale podle mne dvojtakt je dvojtakt, to je jiné nářadí než čtyřtakt, akcelerace, jednoduchost konstrukce, nenákladné opravy, s přídavným mazáním nebyl vůbec problém se starat, kolik oleje do benzínu musím dát.
To pro roberta i já jsem koupil enduro štyřtakt a to jen z úsporných důvodů, pro porovnání na závodech jsem měl spotřebu na dvojtaktu 20-25 l /hod., na štyřtaktě 5-6 lt/hod. a dvojtakt se nedal utáhnout z rodinného rozpočtu.
A vůbec, motorka se dá do garáže vedle auta, pro loď byla potřebná další garáž atd. Ale je mi stejně po vodě smutno a tak motorka je pro mne aspoň malá náhrada.
Me se libi to TM
Se to o me nejak rozepsalo.
Nemuzu mit vkastni nazor na neco aby se hned muj nazor nekrizil s vasim?
Muj nazor Vas nazor.. tot vse.. rikam ze jsou na ******??
NE muj nazor jenom..muzete snim nespouhlasit . ale tak reaktivne jak "nekdo" nemusite.. jen me poucte a konec
jenom fichtla a 125/516 CZ (nahodou dobra masina pro me byla)... mam radsi 4t.. vy radsi 2t.. OK ja vam to neberu.. jen jsem chtel vyjadrit svuj nazor
Mejte se pekne a doufam ze uz zde nebudou negativni odpovedi na moji odpoved Ahoj
Konečně test motorek s Motorem a né Dieslových Agregátů 450 vážících o 10 kg víc s 3x Kratší Životností
to steve2: nejspis...nechci sem tahat politiku, ale to je hrozna pica
No já bych řekl, že Roberto nejspíš na mašině nikdy nejel a bude ze strany zelených, Asi kámoš chytré Kateřiny Jacques (pro robrta: Žak)
Tak ja roberta castecne chapu, protoze jestli ma zkusenosti jenom s fichtlem, popripade panelkou nebo J350, tak to z tebe udela spis dobryho mechanika, nez ze se svezes. Ale chtelo by to zkusit neco zahranicni provenience, i treba starsiho, aby dostal rozum Ale rek bych, ze roberto ma ze sily 2T spis strach, ze by ho to vyskolilo, nez negativni zkusenost
FUSIOON
Inac len tak k robertovi. Ak mam byt uprimny tak otvorena Husqvarna SMS 125 sa neda porovnat s lenivym stvortaktom od Blata ktory ma hlboky zvuk len na volnobeh a potom taky nijaky!! Moj 2 takt nema chybu aj co sa tyka zvuku a hlavne zrychlenim a tahom, ked som siel na Yamahe XT 125 som bol uplne hotovy ze co je to za trapny motor bez tahu. A to si neviem predstavit 2 taknu 300 stovku, to musi tahat jak 600 tovka stvortakt ale je ovela lahsia. Viac zabavy ako z dnesnou dvojtaktnou masinov nema nikto sancu zazit.
Presne tak, husku je pry tezke sehnat a vsechno uz je jinak domluveny, takze nebude. Me osobne by to srovnani ale zajimalo, protoze chci vyhledove fungl WR 250/300 kupovat a tech info o HSQ je zatracene malo.
Myslim, ze se Huska nepodarila domluvit. Nicmene jeste jednou zjistim, na cem jednani ztroskotalo. Kazdopadne by bylo fajn Husku do smecky zaradit
konečně pořánej test
PosMiros -Tak tak,to že jezdil na XXX let staré Jawce nebo čize,mu nedává nárok špinit moderní dvoutakty
škoda že tam nebude ta Huska ! Nešlo by to nějak ještě zařídit ?
Starý vrány...ty vole to jelepší než starý mlejny...
lukaw> taky se přimlouvám se husku,určitě by to bylo zase o kousek zajímavější
roberto.cz> no jenže jakejch 2T? to byli nějaký starý vrány určitě
TOZTO je moje zkusenost a za SEBE RIKAM..ze uz mi jde 2t proti srsti.. ale NIKOMU vam je neberu
muj nazor tot vse pozdravim jak 2t tal 4t..
Moje motto: mejme se VSICHNI radi
Mel jsem hodne 2t..z MOJE zkusenost je jasna.
nebo je to naopak..?.
a chlapY jak to teda je?dvoutakt dělá bzzzm a čtyřtakt brrrm ??
roberto.cz> vůbec nevíš co říkáš, jinak by si to neříkal
to roberto.cz: ty tvoje kecy proti 2T ve většině příspěvcích jsou fakt mimo
To bude zajímavý, už se těšim. Ještě bych v tom uvítal novou HSQ WR 300.
Uz aby bylo pa ERE 2t