globalmoto_duben_nolan




Cestovní a sportovní motocykly Suzuki s motory V2: 1990 - 2016

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5074) napsal 16.09.2016 v 18:59

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

VlaHa (-5) napsal 13.03.2016 v 11:27-1

to by blbec neřek,že karbec je karbec,tak to jistě víš že stříkačka je stříkačka a třeba kolo je kolo

stalker (2) napsal 27.02.2016 v 11:54+2

Moc pěkný článek , Velká pochvala

Svoji Geishu SV650 S K0 letos povedu už do 9-té sezony, nemám co bych ji vytknul...plně vyhovuje.
Žádné 4 hrníčky od medu v řadě...

Projížděl jsem i SV 650 S stříkačku,ale karbec je karbec...

jean192 (153) napsal 26.02.2016 v 12:55

Ivandvoutakťák, ale ja netvrdím, že FJ1200 je lepšia ako VX800. Podľa mňa sú obe svojím spôsobom super. Aj keď reálne sú v porovnaní so špičkou triedy vlastne k hovnu obe . Ale ja ich mám jednoducho rád.

Frankie (731) napsal 26.02.2016 v 11:21

Díky za výbornej článek, hezky jsem si početl. Jsem rád že mám motor z TLka ve svým Raptoru. Najeto 83tis.km bez jakýhokoliv problému. Škdoa že se dnes už nic takovýho nedělá. Takhle ten motor převrtat na 1200ccm a bez jakýkoliv elektroniky ho posadit do jednoduchýho rámu a udělat z toho hezkou motorku, to by byl můj sen. Ale výrobci radši dnes dělají hodný motorky, aby je mohl řídit každej a o sci-fi desgnu radši pomlčím

Martin_SV (11) napsal 25.02.2016 v 23:46+5

SVčko má nadčasový design. I po tolika letech, je to furt krásná motorka a když se k tomu přidají laďáčky, tak se tomu nemá co vytknout. Ten zvuk je BEZKONKURENČNÍ Je bezproblémová, bezporuchová a je to SUZUKI

SVčko a TLko jsou prostě NEJ mezi V2

kemor (1) napsal 25.02.2016 v 23:00

To Psanec666: Nemyslím si že, bych byl ,,nagelovanej buzík´´

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.02.2016 v 19:59-1+2

Tak "sledovanost" je (-2 , -1) , můžu tedy další :
POKUD někdo zvládnul (!) např. TL1000S, nebo R,
případně Raptora Cagivu 1000, určitě to nebyl
"nagelovanej buík" ...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.02.2016 v 16:01-1

Psanec666 (-2) napsal 25.02.2016 v 13:10-1

Bezpohlavní rejže pro nagelovaný buzíky.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.02.2016 v 12:01-2+1

Souhlas s IL-bulldogbikerem a podporu Jeanovi192
I když mám "cejch" SUZUKI už od r.1976, přesto tvrdím,
že V2 - VX 800 je s ikonickou "čtyřkou" FJ 1200 nesrovnatelná ...

Zedsdead (293) napsal 25.02.2016 v 10:38+2

Až na mdlé brzdy nemá SV1000S chybu:
Jednoduchá technika, nesype se to, plně nastavitelný podvozek, tlumič řízení, polokapota, tuhý rám, lehká, štíhlá, rychlá a ten zvuk samozřejmě.
Jezdí svižně za 6l.
Jaká škoda, že ho nechala firma takhle umřít...

Déjávu (58) napsal 25.02.2016 v 06:37

TL 1000S/R a SV... tyhle motorky mám moc rád.

Hofix (34) napsal 24.02.2016 v 23:50+1

Hezky napsáno.. Hlavně Stomek 650...

Haunter (0) napsal 24.02.2016 v 23:28

Pitomý trend dělat tak malé sedačky pro spolujezdce... chudák holky

Stejně se mi nejvíc líbí ten hliníkový svařovaný rám - vypadá to monstrózně, ne jako pár tenkých trubek...

dzonnek (3) napsal 24.02.2016 v 22:10+1

Paradni clanek o paradnich motorkach. Tohle jsou legendy hlavne tedy TL, SV a Stromek. Sam mam SV a je to fakt zabavna motorka. Jak bylo receno za malo penez hodne muziky

bulldogbiker (-3) napsal 24.02.2016 v 21:52+3

SUZUKI
A Vstrom nemá za ty prachy konkurenci,at se tu koktá co chce!!!

MedaSV (56) napsal 24.02.2016 v 21:37+1

Pěknej článek TeleR byla nádherně brutální motorka, pamatuju jak jsem jí tenkrát obdivoval Malý SV jsem dobu měl a rčení "za málo peněz hodně muziky" jí vystihuje asi nejlíp - super motor Jen detail - u fotky č.14 SV 1000 SZ - 2006 máte SV 650 SF podle mě

Geonova (5) napsal 24.02.2016 v 20:57

Díky za super článek. Zavzpomínal jsem na svoje staré SVčko

Lyer (18) napsal 24.02.2016 v 20:19

DR BIG je prostě pořádná motorka

Bothrops (249) napsal 24.02.2016 v 19:32

TLR jsem mel, uzasna svině nejhezci Suzuki vsech dob , TLS/R

MartinNTV (32) napsal 24.02.2016 v 19:13

Sakra, co máte s těma svodama? Kolik jich tam potřebujete a proč?

zzzmrzlinar (471) napsal 24.02.2016 v 17:59

hezké. Suzuki neuvěřitelně vyklidila pole. O době kdy měli 1. a 3. nejprodávanější motorku v Evropě se jim bohužel už ani nezdá. Bejvaly to fortelné, nepředražené a hlavně hezké motorky. To poslední jim bohužel moc nezůstalo a nový malý Stromy a Gladiusy holt nikdo moc nechce. Líbí se mi sice nový GSX-S, ale třeba nové SV650 bude opět propadák.

Capt.Orr (30) napsal 24.02.2016 v 17:54

Pěkné čtení. Díky.

Kaja-SV (24) napsal 24.02.2016 v 16:08+1

Pěknej článek.SV 650S jsem vlastnil,dobrá mašina .

gresini (4459) napsal 24.02.2016 v 15:05

Jarrinn - kamarád má to co ty a klín tam dal - je to lepší,ale pořád je to vidět,chtělo by to dva svody

Mašer. (24) napsal 24.02.2016 v 15:03

Suzuki, TL, SV, Strom ...

Jarrinn (4) napsal 24.02.2016 v 13:42

gresini> mam sv650 a ten jeden svod me tam neskutecne opticky sere. Normalne kvuli tomu premejslim nad klinem. To se jim fakt nepovedlo, ale jinak to jede dobre

gresini (4459) napsal 24.02.2016 v 13:31+1

když vidím od motoru jeden svod tak se musím smát -vypadá to strašně u jinak dospělé motorky,ale vím,že SV 1000 jede velmi dobře...

bafse (3) napsal 24.02.2016 v 13:30-1

Děkuji za hezký článek.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist