yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
r.ricci (5) napsal 11.06.2013 v 16:01+2

Vždy nemusí být kilometry stočené. Můj kamarád má Horneta koupeného jako funglovku už 11 let a na tachecu je 27.000 km. Na ježdění okolo komínu má XTéčko a dlouhých cest za rok moc neudělá. A ze svého okolí znám více lidí, co mají více motorek a tím pádem se potom tolik kilometrů nenamotá.

JA-NE (783) napsal 11.06.2013 v 15:36+2

Jeden moj kamos kupil za 2000€ suzuki bandit 600 moto mala najazdene 80tis km a on na nej najazdil dalsich 15000 potom ju v pohode predal..neuveritelne...

Tomatos (2) napsal 11.06.2013 v 15:26+2

Samozrejme jde se vyvarovat par drobnostem ale upřimě, je jedno co mate vybranou za masinu jak stara je a kolik ma nalitano jdete do ojetiny tak je to hop nebo trop narazite na masinu starou mrdku ale bude to drzak kters vas nikde nenecha a narazite na novou kurvu ktera po par km rupne a ste v riti ja osobne sem spiše pro starší poctive motory mam rebela z86 od n roku litam jako prase na 1 vikend pres700 km 2x za měsic a jen jednou mi ruplo lanko spojky jinak nic vse puvodni sem pro starsi stroje a nebijim se ojetiny bud vydrzi nebo se posere si nevyberete

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.06.2013 v 15:23+3

No svoji motku (ZX10R) asi nemam sanci prodat, 82tis km, jednou na Elefantech, porad po zadnim, obcas na okruhu, sprinty, nalozena na dovoleny, a uz 30tis km v ni cvrdlika a porad se nevi co to je. Ale jede pekne! Jo a sem 2. majitel!!!

Wanislav (27) napsal 11.06.2013 v 14:39+6

No já bych s těma najetýma km, nebyl takový pesimista. Před 4 rokama jsem koupil GSXR 2004 s 2500km. Měla origo gumy se starým dotem. Vypadala jak nová. Motor předl jak kočička, nikde žádný škrábanec od kamínků na kapotě, prostě super. Při prodeji po 2 letech mi těch 10 000 nikdo nevěřil, nevím sakra proč. Já za rok na motorce najedu za max 4500km. Nemám tolik času a jezdím jen kratší trasy. Mimochoden nynější majtel na ní má dalších 10 000 a je naprosto spokojený. Teď jsem po starším pánovi koupil Raptora 2005 s 8400km. Zas vypadá jak nová, chladič není omlácený od much. Lak všude perfektní. Motor přede, nechrasí. Prostě těm najetým km věřím. Jen je duležité DLOUHO vybírat. Nezblbnout a vyzkoušet toho co nejvýc. Já tu nynější vybíral 1/2 roku. Né každý na motorce najede 100 000km.

Juky (1) napsal 11.06.2013 v 14:07

Najlepšie je si chvílku pošetriť a kúpiť novú, kto kupuje jazdenú tak to riziko berie na seba, že kúpi vrak. U nás je motorka s vysokým nájazdom nepredajná tak sa nedivme, že všetky majú stočený ťahometer.

JA-NE (783) napsal 11.06.2013 v 14:05+1

Ked uz si nejaku moto vyberies,treba sa na nu zamerat citat fora skusenosti majitelov aby si bol pred kupou maximalne pripraveny a vedel aspon kolko tolko do coho ides a na co sa asi mozes pripravit..ake su caste musky a podobne..

obuk (2) napsal 11.06.2013 v 13:58

Když jsem byl kupovat ojetinu, tak jsem si předtím našel na www.motorating.cz (seznam motoservisů) mechanika, který jel se mnou a bylo vše OK.

DOMINATOR (1260) napsal 11.06.2013 v 13:10+2

Myslim že tomu dost rozumim a mě se ten članek libi samozřejmě se neda popsat vše to by mělo 40x A4 ale muže to pomoc lidem co si něco kupuji a moc o tom nevi.

Rebel83 (43) napsal 11.06.2013 v 13:06-1+1

Robinsson: Pred pul rokem jsem mel jeste 3 supersporty od Kawasaki v garazi. Velka mechanicka hlucnost byla u vsech 3. A bylo jedno zda-li to byl stroj 2 ci 12 let stary

HiddenSnake (27) napsal 11.06.2013 v 12:51+2

Prijde mi to cele jako by existovali jenom 4t motorky. 2t vydava takovej randal a zvuky, ze bych ho podle toho za studena nekoupil ani novej.

Robinsson (-13) napsal 11.06.2013 v 12:38+1

Rebel83: O ničem takovým nevím. Mně Zed přede jak kočička bez jakýkoliv pazvuků. K těm kotoučům já mám přes 40t. a jsou jako nové ani přejetí nehtem neobjeví nějaký schod. To jen k těm motorkám co mají 19t.km gumy stupaček a řadičky na hadry kotouče mají milimetrový schod atp.

polopost (67) napsal 11.06.2013 v 12:22+3

Docela hezký, chybí jen jasně říct: Lidi serte na stav tachometru!
Ty hezký čísla jsou stejně stažený a stejně je to absolutně nic neříkající údaj. Viděl jsem tři roky starou motorku s 25tisícema a motorem totálně na hadry. A přitom se dá potkat motorka která má ke 100tisícům a je ve skvělý kondici (a tím nemyslím jen cesťáky, ale i ostřejší stroje). Je to jen a pouze o péči a pak je zkušenej kamarád k nezaplacení.

hondista (6) napsal 11.06.2013 v 11:50+2

Koupě ojetiny bude vždy loterie. Před léty jsem koupil ,,NEBOURANOU´´ Hondu NTV 65O Revere. Naháč,žádný plasty pod kterejma by bylo schovaný překvapení,tak si říkám, že teda asi jo.
Po čase jsem měnil náhon tachometru a když jsem sundal budíky tak na mě vykoukl zohýbaný a svařovaný držák přístrojovky.
To asi musela bejt pořádná rána když tohle někdo dokázal rozmlátit.Držák svařil a budíky dal nový.To asi určitě i seděly najeté kilometry.

1100Virago (3070) napsal 11.06.2013 v 11:26

Přesně tak, specíálně Kawy jsou řinčáky, totéž vzduchové motory od Suzuki, Viraga za tepla drnčí jako šicí stroje... Pokud si to nějaký kupec přečte a vezme doslova, půlka motorek se stane neprodejnými.
Moje zkušenost říká, že pokud jde z nějakého motoru pazvuk pravidelný, nebývá to závada. Průšvih bývají náhodné zvuky.

Toncek (15) napsal 11.06.2013 v 11:17

S těma pazvukama z japonskejch motorek...už půl roku mě chrastí napínák na Fárošovi a docela mazec

Rebel83 (43) napsal 11.06.2013 v 10:57-1+4

Taky bych byl opatrný s tvrzením o pazvucích na které japonské stroje netrpí. Kdo alespoň jednou stál u nastartovaného stroje značky Kawasaki, tak moc dobře ví o mechanické hlučnosti Zkrátka je tam
Není se čemu divit když rám většinou zdobí nápis "Kawasaki Heavy Industries"

bledemon (128) napsal 11.06.2013 v 10:25-1

Ještě bych dodal, že v inzerátech uváděný rok výroby vychází většinou nepřesně z datumu první registrace uvedené v tp. Skutečný modelový rok může být třeba o tři roky starší!

gresini (4584) napsal 11.06.2013 v 10:06+3

dobře napsaný článek,žijeme v zemi kde se jenom okrádá a lže a to je moc špatně,připadá mi,že snad nikde na tom nejsou hůř a je třeba si dávat bacha na všechno!!!

PetrL3 (27) napsal 11.06.2013 v 09:56+3

"jde-li o Japonce, pak je jakýkoliv pazvuk signálem něčeho nenormálního." ... Tohle je zavádějící informace. Vzducháče prostě různý zvuky dělaj a dělat budou a kdyby se touhle poučkou řídili "nováčci", co tomu nerozumí, budou si myslet, že s motorem něco je. A že když majitel tvrdí, že to "jemný cvakání je normální u vzducháčů, protože sou vyrobený s většíma vůlema", tak se mu snaží prodat motorku s motorem před smrtí.

zmulin (376) napsal 11.06.2013 v 09:43

Jurášek72 : to už ti většinou i sami na STK poraděj,abys tam dal radši víc km.

Hernajz (9) napsal 11.06.2013 v 09:36+7

Je to tezke , clovek si neco vybere ,zamiluje se ...to je pak clovek hluchy,slepy a pak mu nepomuzou ani rady zkusenejsiho kamarada...

foky (156) napsal 11.06.2013 v 08:57+12

Dobrý článek, ale asi se mine účinku. Myslím, že ani po přečtení se nenajde jeden jedinej, co by koupil hezkou a zachovalou (třeba 3-4 letou) motorku se 100000km na tachometru - i za cenu finančního zvýhodnění. Věty v článku typu "zdali má motorka 30 000 km nebo třikrát tolik" nebo "Motorku do 40 000 km by nic z toho nemělo trápit" prostě člověka skrytě "nabádají" - kupte radši něco s 25000km na tacháči - to je jistější. Sám jsem člověk, který najede na motorce poměrně hodně a představa, že budu jednou svojí cestovní motorku s "reálným" nájezdem v ČR prodávat je dost děsivá.

Jurášek72 (2) napsal 11.06.2013 v 08:49+2

A taky bych chtěl upozornit na dovozy z EU. Pokud má motorka najeto míň jak 6000km a je stará třeba 5 let, tak se bere jako nová a musí se u nás odvádět 21% DPH z kupní ceny. Právě jsme na to narazili a protože se motorka kupovala přímo od majitele, docela se nám to zkomplikovalo. Pokud se koupí někde z bazaru a je na dokladu DPH uvedeno, v původní zemi se potom žádá o její vrácení. Pokud je to pouze v komisi a jen přes zprostředkovatele, tak to bude asi taky problém. Potom musí ten prodejce lítat po úřadech a žádat od jeho finančáku v dané zemi DPH zpět. Je to max. trotlovina.

kuchta50 (90) napsal 11.06.2013 v 08:22

Po dvaceti letech neježdění kvůli rodině a dětem jsem byl jak nadržený a kamarád,teď už bývalý mi prodal motorku,která nešla nastartovat,tak ji startoval autobaterií a stejně skoro marně.Vysvětlil,že dlouho stála.Půl roku mi ji skutečný kamarád dával dohromady,já nan ni najel za tu dobu 300 km a když byla aspoň relativně v kupě,prodal jsem ji v bazaru.Člověk nesmí zblbnout,od té doby si dávám sakra pozor

dareckov (14) napsal 11.06.2013 v 07:56-1+3

no a na druhou stranu ti co kupují by si měli uvědomit, že když kupuji 10 let starou mašinu nemůžu chtít vonávku. Kupoval jsem i prodával a někdy člověk musí mít fakt ostré lokty na obou stranách jinak prodělá, hlavně u sebe sam.

mlynec998 (-6) napsal 11.06.2013 v 07:28-1+1

u supersportov je dobre sa pozriet aj na vzduchovy filter zospodu{ak prave nebol vymeneny}.ci neni ohadzany olejom.ak ano,je motor totalne vyhoneny.za 10 minut rozoberania to stoji...
cim vyssie otacky,tym mensia zivotnost.

CryingDragon (7) napsal 11.06.2013 v 06:29+1

Musím říct že i já byl slepí, a koupil intoše diky jeho krásnému zvuku z vejfuku, jenže ouha ten rámus mněl skrýt pekně rozhrkaný motor. Do teď lituji že jsem tu mašinu koupil. Původní majitel byl opravdu pěkné hovado.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist