Rumunsko… k moři našeho mládí (část první)

Den sedmý až desátý

2Mai .. vegetíme u moře.

Tato vesnička u Mangalie je samozřejmě prdelka světa s jednou hlavní ulicí (neplést s korzem u moře na které jste zvyklí z Hrbatska). Zkrátka vesnice na silnici, která vede z Constanty do Bulharska, do kterého je setsakra blízko.. asi 5 kiláků). Takže pokud si s sebou vezete patery letní šatičky (jako Filoména) na předvádění se na korzu, pak asi budete lehce zklamáni..nicméně psi na ulici z ní byli docela paf.

Nakonec jsme našli jinou pláž, na té se již dalo vegetit, slunečníky, nějakej ten stánek, zapomenutej protitankovej bunkr, kterej zřejmě někde překážel, tak ho asi shodil z dvacetimetrovýho srázu a zapích se na kraj pláže.. skvělý doplněk, který se jen tak nevidí. Relativně čisto, večer buldojzr shrabal bordel a chaluhy z celý pláže a někam to odvezli.. asi do Bulharska :-D ...V pozadí se romanticky klátí jeřáby blízkého přístavu v Mangalii, takže je vše v pořádku..kdo to má...

Občas jsme zajeli na jedný mašině do Mangalie nakoupit proviant.. Snídaně dáváme na pokoji, čaj na kempovým vařiči.. docela legrace, hasiči jsou asi ještě teď v pohotovosti a s krvavým zrakem očekávají, kdy se objevíme. Oběd vždy nějak vošulíme ze zásob a na večeři se jdeme nacpat do penzionový restaurace.. docela slušný jídla, ryby, maso.. obstojný pivo s epickým názvem Ciuc .. muhehe.

…pokračování příště..jestli bude čas..