globalmoto_kveten





Téma: Tuareg-Patfinder-Jeep
 
25.12.2010 v 18:07
Zdravím a přeji hezké svátky a štastný nový rok.
.Mam mondeo 2.2 tdci 2006,ale chci neco jineho.Jak je v nadpisu ,tak bych nejradeji VW Tuarega,Nisan patfinder,Jeep grand cherokee,ale ten do r.výroby 2005(novejší model se mě nelíbí).
Tak co by jste poradily.Preferuji naftu,spíše automat a tak kolem 300000-350000 +-.Plus dph.
Nebo něco jiného?
Díky pecik.
Předchozí
1 2 3
Následující

Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 18:17 | Nahoru | #1
Strejda měl Navaru. Jestli je Pathfinder stejnej podvozkově tak je to tvrdej žebřiňák. Na tahání lodí byla dobrá, ale na cestování hodnotí líp Land Cruisera. A ten tuareg je vevnitř velkej asi jako Polo, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 18:31 | Nahoru | #2
šéf má tuarega 3,0 TDi a je to víc v servisu, jak na silnici

1 reakcí na tento příspěvek Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 18:32 | Nahoru | #3
pokud vím,tak u Tuarega odchází přední náprava,stejně jako u Q8,Patfinder už není Patrol...má samonosnou kastli vystuženou imitací žebř.rámu,který je součástí kastle(plechové výlisky podobné rámu),a motor má původ u renaultu,Jeep neznám. Asi bych volil Toyotu

Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 18:34 | Nahoru | #4
Zkoušel jsem jen tuarega. 5.O V10 s 20" kolama a na silnici dobrý Do terénu bych to nevzal,tam mě překvapila ta 2,5ka.Na to jak to vypadá civilně,tak průchodnost parádní.v zákadu vzduchovej podvozek,kterej prej ale může zlobit
Kdybych si já moh vybírat nějakej traktor,tak nissan titan

Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 18:36 | Nahoru | #5
Vím jen, že u Granda s motorem 2,7CRDi od MB byly problémy se vstřikama. Skoro každý, kdo ho měl je musel měnit a ne vždy byla výměna definitivní. Ale pokud se o ta auta zajímáš, tak o tom určitě víš.

Za mně určitě Cherokeeho. Daj se sehnat za levno a zbytek peněz se dá vrazit do případných oprav/úprav, kterejm se beztak u žádný ojetiny nevyhneš.

Naposledy editováno 25.12.2010 18:41:30

Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 18:39 | Nahoru | #6
a co nissan navara, pick up, NP300 nebo jak je to auto vůbec označené? myslím, že je to jedno a to samé, jen v různých výbavách... to je všecko imitace a renault?

Naposledy editováno 25.12.2010 18:44:11

1 reakcí na tento příspěvek Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 18:52 | Nahoru | #7
Touareg je uvnitr moc hezky coupe.. pro 2 lidi dobry auto

(reakce na) Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 18:53 | Nahoru | #8

trins píše: pokud vím,tak u Tuarega odchází přední náprava,stejně jako u Q8,Patfinder už není Patrol...má samonosnou kastli vystuženou imitací žebř.rámu,který je součástí kastle(plechové výlisky podobné rámu),a motor má původ u renaultu,Jeep neznám. Asi bych volil Toyotu



Přesně,nějakýho Hiluxe,myslim že někde u 4 kil už se dneska pohybujou Ale na co to vlastně zakladatel vlákna potřebuje?Jestli má takový auto vůbec smysl

(reakce na) Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 18:56 | Nahoru | #9

fallen píše: Touareg je uvnitr moc hezky coupe.. pro 2 lidi dobry auto



Mě přijde,že místo,je přesně to čím se tyhle SUVčka rozhodně kasat nemůžou Ted sem se vezl v Captivě,vzadu ve třech a musím říct,že je to dost chabý

Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 19:00 | Nahoru | #10
Známej má Tuarega, auto je to dobrý možná na luxus, ale pořát je to rozbitý... Doma máme navaru což je podobný jak patfinder a za 8 let provozu krom prasklé parkovačky žádná závada... Jinak doma máme ještě toyotu landcruiser a to je hodně dobrý auto, ale spíš zaměřený do terénu, ale na silnici to jede taky perfektně zvlášť ty nový modely...

1 reakcí na tento příspěvek Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 19:29 | Nahoru | #11
a co ford ranger

1 reakcí na tento příspěvek Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 20:23 | Nahoru | #12
Všecko to jsou takové navoněné prdy ... co něco z Land Roveru (Freelander,Range Rover) nebo nového Forestra (nové jsou už i nafťáky ale nevím jestli budou do těch 350). Nebo i toyota Rav4, ale vevnitř jsou takové spíš sparťanské

Naposledy editováno 25.12.2010 20:26:17

(reakce na) Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 20:38 | Nahoru | #13
No06> to nemyslíš vážně freelander je snad největší sráč v SUV.Land rover si koupí člověk co sere na poruchovost a bere to z jinýho úhlu. Jediný auto co bych bral od LR je defender,je to dříč,ale muchy má a s tím bych počítal

1 reakcí na tento příspěvek Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 21:02 | Nahoru | #14
z vlastni zkusenosti nic, na me moc draha auta, ale podle zprav typu jedna pani povidala jsem na tuarega neslysel nic dobreho...

zbyvajici dva taky nejsou plnohodnotne offroady, jeepa bych si vzal s benzinem... pathfinder nevim, nic vecnyho jen se mi okoukal:) z tehle kategorie si lidi dost chvali MB ML...

no a landcruiser je asi sazka na jistotu.. ale nevim jak s financema...

Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 21:09 | Nahoru | #15
šéf měl Patfindera naj 260tis a je tam všecko vyměněný. Sralo se to od nova pořád jebka.Co Pajero??

(reakce na) Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 21:36 | Nahoru | #16

bartshoxNL píše: a co ford ranger

co to je za koťátko? když Forda tak aspoň tu pětitunu s tuplákama

Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 21:41 | Nahoru | #17
osobně bych pohledal Pajero 3,2 did, podobná spolehlivost jako u landcruisera, bohužel i podobná cena

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 23:55 | Nahoru | #18

assassin píše: ale podle zprav typu jedna pani povidala jsem na tuarega neslysel nic dobreho...



taky tak...

assassin píše: z tehle kategorie si lidi dost chvali MB ML...



tak pathfighter a cherokee jsou celkem do lesa a hor, ale s tuaregem a MLkem bych se na buchlov horama fakt nešplhal.... i když tam tě limituje jen výška auta... a MLkem 2.7 TD sem jel a je to malé, těžké auto, co moc nejede...

no a defender může být zajímavý, ale po tom, co byl myslím minulý týden v autosalonu a ten jetý měl KO turbo, nápravy a kdo ví, co ještě... mě to krapet překvapilo.... a ceny defenderů i discavery mi přijdou hodně OK.

1 reakcí na tento příspěvek Tuareg-Patfinder-Jeep

25.12.2010 v 23:58 | Nahoru | #19
no ale dytyčný než pořádnej OFF ROAD chce SUV...já bych v tom případě volil toyotu,nebo nějaký novější SUV od korejců

(reakce na) Tuareg-Patfinder-Jeep

26.12.2010 v 00:04 | Nahoru | #20
trins> já su furt postižený lehkým terénem ale až budeme řešit toho pick upa, to bude taky nářez....

Naposledy editováno 26.12.2010 00:05:57

Tuareg-Patfinder-Jeep

26.12.2010 v 00:05 | Nahoru | #21
Já šetřím na toto akorát budu muset žít tak 250 let abych našetřil

Tuareg-Patfinder-Jeep

26.12.2010 v 00:07 | Nahoru | #22
toyota hi-lux nebo Nissan Patrol starý generace...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg-Patfinder-Jeep

26.12.2010 v 00:28 | Nahoru | #23

Dolík.... píše: tak pathfighter a cherokee jsou celkem do lesa a hor, ale s tuaregem a MLkem bych se na buchlov horama fakt nešplhal.... i když tam tě limituje jen výška auta... a MLkem 2.7 TD sem jel a je to malé, těžké auto, co moc nejede...

no a defender může být zajímavý, ale po tom, co byl myslím minulý týden v autosalonu a ten jetý měl KO turbo, nápravy a kdo ví, co ještě... mě to krapet překvapilo.... a ceny defenderů i discavery mi přijdou hodně OK.



ja to bral ze chce SUV, to kam se beznej clovek dostane zvladnou vsechny tyhle werky, opravdovej offroad potrebuje malokdo a navic v opravdovym terenu jeste i tak dost zalezi na ridici...

ono asi zadny auto tyhle kategorie moc nepojede(s vyjimkou extremnich pripadu, V12 tdi,Mkovy bawa, 55,65 amg apod) a tezky jsou vsechny podobne.

defender je opravdovej offroad, ale od te doby co tam davaj petivalce je v nems spousta elektroniky a hejblatek a se starym defenderem ma spolecnej jen design:)
ja kdybych vybiral offroada tak bych chtel Gklasse:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg-Patfinder-Jeep

26.12.2010 v 00:31 | Nahoru | #24
assassin> jj, tak Géčko určitě, ale stojí 3x až 4x tolik, co Defender... a třeba tatík chce vyloženě pick up a su v prdeli z toho, že o motorech a ani těch autech (speciálně nissany) nemůžu skoro nic najít... :( když už, tak navara a on chce nějakou pracovní verzi... ani na offroad foru, nissan foru....

Naposledy editováno 26.12.2010 00:33:58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuareg-Patfinder-Jeep

26.12.2010 v 00:35 | Nahoru | #25

Dolík.... píše: assassin> jj, tak Géčko určitě, ale stojí 3x až 3x tolik, co Defender... a třeba tatík chce vyloženě pick up a su v prdeli z toho, že o motorech a ani těch autech (speciálně nissany) nemůžu skoro nic najít... :( když už, tak navara a on chce nějakou pracovní verzi... ani na offroad foru, nissan foru....



navara je asi dobre udelany auto, motory se prej do nej davali dva, jeden prej je ok a druhej nic moc, slavek tdm tu o tom kdysi neco psal a myslim ze o technice vi dost... nebo asi hilux no
to gcko asi nestoji tolik pro nic za nic

Naposledy editováno 26.12.2010 00:36:18

(reakce na) Tuareg-Patfinder-Jeep

26.12.2010 v 00:41 | Nahoru | #26
assassin> hilux taky stojí o 50 - 100 víc, jak nissany. jak sem psal, tata chce nissan NP300 - obyč pick up, něco debiluvzdorného. navara je mám pocit "jen" výbava... v tom autě musí být pedály, volant, sedačky... a korba, popř rámy, světla... chce auto, co mu nevadí 15 cm sněhu, břečka, šutry na cestě... prostě pracant, ale za rozumné prachy.. asi časem fakt budu muset kontaktovat někoho, kdo ví, vo co gou, ale ještě to má čas.

vitara se ještě tak 2 roky bude rozpadat, reznout už tam nemá co, tak už se bude jen rozpadat ten tmel, laminát a nevím čím to ještě lepili.

no a to Géčko.... kdo ví

Naposledy editováno 26.12.2010 00:43:13

(reakce na) Tuareg-Patfinder-Jeep

26.12.2010 v 01:31 | Nahoru | #27

Dolík.... píše: šéf má tuarega 3,0 TDi a je to víc v servisu, jak na silnici


Můžu jen potvrdit, spolužák dělá přijímacího technika u VW a: vyhnout se obloukem.

Tuareg-Patfinder-Jeep

26.12.2010 v 04:35 | Nahoru | #28
Jdi po tom Nisanu ale 171Ps a hlavne manual prevodovka.

Tuareg-Patfinder-Jeep

26.12.2010 v 05:16 | Nahoru | #29
ty Pathfindery vídávám často, nebo Navara těžko říct, jaký je rozdíl opravdu netuším soudím dle vzhledu záleží na co to chce... třeba takovej Patrol z 91´to je jinej offroad

bartshoxNL> no tak zrovna rangera bych opravdu nechtěl taky sem nad ním slintal(to jsem ještě bláhově doufal že uslyším rachot V8) než sem sedl za volant a opravdu dle slov kámoše je to auto na pi*u motor 2,5 Tdi jelo to úplný hovno (2 tuny), houpalo se to na každým hrbu, spotřeba 14 l nafty, vmax 150 kmh, najíždět s tím jak s nákladákem, volant pro změnu jezedácká vůle- otočíš půlkou volantu a teprve se něco děje ale zas když vidíš před sebou tu ohromnou kapotu tak seš na silnici král než potkáš třeba autobus na úzký silnici pak to holt musíš vzít příkopou - kdybych nepotřeboval šplhat jo někam do alp tak lepší službu udělá dodávka.... jestli jsou všechny SUV takovy tak potěš koště...

1 reakcí na tento příspěvek Tuareg-Patfinder-Jeep

26.12.2010 v 09:39 | Nahoru | #30
u touaregu pokud naftu tak 3.0 V6 TDI, ale to se asi nedostanes do 350 000, jinak v casaku mam clanek o ojetejch touarezich
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist