Téma: Motor TDI bere olej - čím to je?
 
23.12.2010 v 22:03
Čím je to způsobené, že motor TDI z r. v. 2006 a při najetých 145tis. km (poctivých!!!) bere 1 litr oleje na 3tis. km? Díky za případné zkušenosti. Vím, že to po fóru asi nepůjde přesně určit, ale tak obecně by mě zajímalo, co to způsobuje. V expanzce na vodu emulze není a pod autem kaluž oleje taky ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

24.12.2010 v 00:28 | Nahoru | #1
Dave81> Tak bavime se tady o 66 KW ochcavce TDI , 1.6 MPI ma 75 KW a jizda s ni je .... no dost podobna , nechci rict lepsi , mam osobne radsi kdyz muzu auto trosku potocit. Ale je to vicemene to stejne.
Pokud TDI cipnes , dostavas pak spotrebu a udrzbu nesrovnatelne vetsi.

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

24.12.2010 v 00:34 | Nahoru | #2

Creck píše: Dave81> Tak bavime se tady o 66 KW ochcavce TDI , 1.6 MPI ma 75 KW a jizda s ni je .... no dost podobna , nechci rict lepsi , mam osobne radsi kdyz muzu auto trosku potocit. Ale je to vicemene to stejne.
Pokud TDI cipnes , dostavas pak spotrebu a udrzbu nesrovnatelne vetsi.



Co se týče naftovýho motoru, tak celou dobu jsem podvědomně myslel motor 2.0 TDI (103 kW), ale to je pouze nedorozumnění. Co se dynamiky týče, tak i starej 1.9 TDi 66 kW strčí MPi motor do kapsy. Prostě ten nesrovnatelnej rozdíl v krouťáku je sakra znát. Obě auta (Tdi 81 kW vs 1.6 MPi) jezdim v práci, navíc sám mám Fabii 1.4, 74 kW a ani ta se dynamikou naftovým TDíčku nevyrovná. To je prostě fakt. V nafťáku těch 66 (81, 103...je to fuk) kW reálně využíváš zatímco v benziňáku je to teoretická hodnota.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist