globalmoto_kveten





Téma: Motor TDI bere olej - čím to je?
 
23.12.2010 v 22:03
Čím je to způsobené, že motor TDI z r. v. 2006 a při najetých 145tis. km (poctivých!!!) bere 1 litr oleje na 3tis. km? Díky za případné zkušenosti. Vím, že to po fóru asi nepůjde přesně určit, ale tak obecně by mě zajímalo, co to způsobuje. V expanzce na vodu emulze není a pod autem kaluž oleje taky ne.
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 22:50 | Nahoru | #271
1100Virago> No a od toho se odviji vyssi spotreba oleje krouzky musis dotesnit olejem a nestaci vsechno zpet vratit. Nebo je tu druha moznost pres driky ventilu , ale co jsem mel zatim tu cest, vzdycky to byly u skodovek krouzky. Daji se vylozene sehnat za par stovek + tesneni pod hlavu, sikovny mechos to ma za den hotove.

Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 22:51 | Nahoru | #272
Samozrejme ma na to obrovsky vliv jak pise Mirek EGR, spaliny ktere se zpet vraci do spalovaciho prostoru , tem krouzkum davaji obrovsky naprdel.

Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 22:56 | Nahoru | #273
spousta aut aji novejch dojede na dlouhé intervaly výmeny oleju , ucpané sací koše karbonem práve kvůli EGRu a také nesmyslných sítkách na dutých šroubech na přívodu tlakového oleje na turbo.. bohužel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 23:07 | Nahoru | #274

Creck: ...Nebo je tu druha moznost pres driky ventilu , ale co jsem mel zatim tu cest, vzdycky to byly u skodovek krouzky...


To mě celkem překvapuje, u fabriky která takovou věc jako gufera na ventilech objevila až v půlce 80. let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 23:24 | Nahoru | #275
1100Virago> Nevim Virago kam chces tuhle diskuzi dostat Jestli narazis na ocelove hlavy, ktere byly i u prvnich facek, tak ti na to odpovim no a co. GO takoveho motoru vyslo zhruba na tri tisice, mel jsi to hotove za dva dny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 23:36 | Nahoru | #276
Creck: Nechci to dostat nikam - jen konstatuju, že mě překvapuje, že u fabriky která vyráběla většinu motorů bez gufer a kontrola oleje byla samozřejmostí u každého tankování jsi narazil na netěsnosti převážně u kroužků.

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 23:56 | Nahoru | #277

PRiPaDoVaK píše: Creck> Selenia je olej pro italský motory ... jelikož každej italskej motor (nikdo neví proč) se hřeje na klice... a tohle je snad jedinej olej kterej to dokáže mazat... víš jak jsou ty pomluvy že benzínový alfy (Twin Spark) jsou sráče?! To je prosím pěkně tím, že každej tam leje oleje značky OMW, Helix apod., který jsou levnější než Selenia, a ten olej to nedokáže pořádně mazat ... proto vidíš inzeráty typu: porucha motoru, zadřený motor atd...



ale ale to jsou kecy ....... to neni tím co říkáš . všichni mechanici slušní mechanici ti potvrdí že je to tím že lidi oleje přejíždí nebo nejlepe vubec nemění , nbo si koupí a Kelly strarline 15 a lijou ho do PD ...
a co se tyka problemu fiat tak u Twinspark byl motor udelanej od vyroby ne štastne a žadna selenia ho nezachrání

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

28.12.2010 v 01:35 | Nahoru | #278
1100Virago> nevim ze bych u facka kdy kontroloval olej, mezi vymenou. 120 byla neco jineho, u auta stareho 45 let, bys chtel neco jineho ?

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

28.12.2010 v 13:59 | Nahoru | #279
PRiPaDoVaK> www.olejservis.cz klikni na motorové oleje OMV,sintetické a dole klikni na druhou stranku kde je totok OMV BIXXOL special C3 5W30 ( 4 lt ) ( dříve Syn Com Diesel 5W40 )

1 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?

27.1.2013 v 15:24 | Nahoru | #280
Ještě Ti žere TDI olej?

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.1.2013 v 15:35 | Nahoru | #281

Pepa-GSX-R píše: Ještě Ti žere TDI olej?



Všechny lokomotivy žerou volej...

Motor TDI bere olej - čím to je?

27.1.2013 v 20:38 | Nahoru | #282
favorit si myslím nebral vůbec nic (najel sem s tím tak 30 tis), 405ka 1.8TD na výměnu 10 - 15 tis km tak 0,5 - 1 litr... kolik to má najeté netuším, tacho 250 tis, já skoro 70. co dávám nějaký total quartz nebo co to je, tak to bere ještě míň...

co sem měl škodu 100 po dědovi, tak ta brala na 25 km (opravdu KM) tak půl litru děda s tím jezdil asi 4 km na chalupu a zpět a pěkně tomu dával... pak sem tomu jednou pěkně šlápl, něco si tam sedlo a spotřeba šla tak na desetinu

jo a nečtu to tu celé, tak to možná někdo psal, ale prý 2.0TDi v pašíkovi nebere skoro nic a v koktě i ten litr... že by udělali někde soudruzi po cestě z dojčlandu do mladé boleslavi chybu?

Naposledy editováno 27.01.2013 20:39:31
Předchozí
1... 7 8 9 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist