globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL 1000 R vs. VTR SP-2
26.3.2007 v 11:31
Chci vsechno, veskere srovnani vseho. Zkusenosti, klady zapory. Nejlepe kdyby se nasel nekdo, kdo obe motorky zna dobre, ale o tom pochybuju...

Naposledy editováno 22.03.2009 17:51:02
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2007 v 12:33 | Nahoru | #1
VTR SP2 Only *yes* , TLr je divná mrcha s rotačnim zadním tlumičem . SP2 je o dost dál .


jinak mám test z roku 99 všech LITRU a TLR jasně poslední . SP1 je tušim od 2000.

ja jít do V2 tak jedině RSV

TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2007 v 12:48 | Nahoru | #2
no jsem fanda TL...ale mit na SP ..... tak koupim 999:) ne, proste tele je motorka z roku 97 a SP2 je vyvojove o par let dal....navic SP uz je vicemene okruhovka....TLR je jeste da se rict cestak:)

jinak jestli by te mel trapit jen ten tlumic tak s nim nejsou problemy.....

jinak bych rekl ze SP2 tu asi moc lidi nejezdilo...no TLR asi taky ne:)

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2007 v 14:51 | Nahoru | #3
Jel jsem na TLR a SP1...SP1 se nedá nastavit na cestování (je tvrdá nebo ještě tvrdší), TLR je univerzálnější (zase na okruh těžká) a dá se na ní výletovat jako na Fároši nebo na jiných sportovních motorkách (sedlo velmi pohodlný pro oba).
Jinak konstrukčně vychází SP2 hodně z SP1, takže nějakou "revoluci" bych mezi nimi nečekal. Na SP2 jsem neseděl.

Ještě kámoš, co zrušil TLR, neví, co má koupit, páč mu strašně sedla, ale takové motorky už se nevyrábějí

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2007 v 14:55 | Nahoru | #4
mariano: asi tak , ja TL sice nezrusil ale taky nevim za co bych menil.... leda ze by suza udelala nastupce... ale to by musel bejt stroj co by zas vzbudil pozdvizeni a ne SVcko pro stary baby:)

TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2007 v 14:58 | Nahoru | #5
SP *yes*

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2007 v 16:45 | Nahoru | #6
Predem rikam, ze jsem ani na jedne nesedel, tak mam co kecat, nebo tady hazet nejake veci. No ale proc bych potom takove forum zakladal ze ? Takze budu cerpat z toho co jsem slysel od lidi, kteri kdyz neco reknou, tak si to i poslechnu.

mariano: SP1 ma pry kritizovany podvozek ( nevim z jakeho duvodu ), motor ok, ale vstrikovani je pry nahovno. SP-2 bez kritiy podvozku, zmenene vstrikovani, mam pocit o neco lehci, vyssi vykon, tlumic, jiny ram, jine uchyceni kyvky, jine vyfuk. svody....nebo neco s tim. Je to pry uplne jina masina, ikdyz vypada stejne jak SP1.
Motory jsou pry poddimenzovane, rezervy ve vykonu. Od hodne lidi jsem slysel na SP velke sklamani prave z vykonu s TL-R nesrovnatelne.

O TL-R ze kritizuji podvozek, ze mekky, jinak to je ok. Hlavne vykonny motor + dobre brzdy. Jdou uz tezko sehnat. Graf vykonu je brutalni, na 2val a vubec je to z tovarny vychytane a vyladene dobre. Bavim se o r.v. 2002-3

Takze proste sam nevim co je pravda co ne...


Jezdim spise zatacky a to me vice tahke k SP, ale proste zajima o kolik straci na tom vykonu, jak to kazdy kritizuje a je hotovy s TL-R.
www.ppracing.cz

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2007 v 17:17 | Nahoru | #7
rozhodne bych rekl ze SP pojede motorove lip nez TL... spis bude tele chodit lip odspoda a SPcko pude v tockach stejne jako mille..... ale na SP sem fakt nikdy nejel....
rezervy ve vykonu...je vec ktera ti muze bejt sumak...dostat vic ze 130konovyho dvouvalce neni na domaci ladeni typu jinej vyfuk a filtr.... takze pokud nemas nekde stranou pul mega na HRC cajky tak budes muset jezdit s vykonem co tam je.....

spis lidi od cistokrevnyho zavodaku za pul mega cekaj vic...hlavne se k nemu dostanou lidi co jinak jezdej na farosich apod a ta motorka proste ma o 30koni min a to se pozna....
TLR zase bych rekl ze si kupujou jini typci a proti predchozim motorkam jim to prijde jako letadlo...... proste to co pises je jako pohled jednoho cloveka - okruhovehop strelce - kterej normalne sedla rr,R1 apod... a SP se mu zda slaby a divny.....

a na TL jakoby se dival nekdo uplne jinej ...normalni kluk co doted jezdil kolem baraku na nakym banditu apod a dostalo se mu do ruky Tele.....

protoze si myslim ze zrovna brzdy TLR nejsou nic extra -brzdiOK, ale dlouhej krok paky, zadny razantni zakousnuti...proste klasika sestipisty.....

myslim ze ty hondi budou pocitove vypadat ze brzdej 2x tolik:)

podle me dva absolutne nesrovnatelny bajky.... i bych rekl ze cena ojetiny bude u SP2 dvakrat vyssi nez u TLR......(vono u novyho to taky bylo skoro tak:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2007 v 17:59 | Nahoru | #8
assassin> Jasne, ale 130koni je v TP. Na zadnim kole jich je tak 110.
A myslim, ze kdyz tam hodis ladak + filtr + PC tak z toho neco dostanes. Nevim co je pro tebe domaci ladeni :).

To co pises...muze to byt tak. Zajimave teorie.

Posledni odstavec - souhlas.
www.ppracing.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2007 v 23:09 | Nahoru | #9
Krajinkář> O věcech, o kterých vím, souhlasím s Assassinem, pak jsou věci které nedokážu posoudit.

"Domácí ladění" :thmubup:
Že se do SP muselo napumpovat o párset tisíc víc, aby konkurovala koncepčně srovnatelným motorkám na okruhu je všeobecně známé...a v tiskových materiálech to přiznávala sama Honda.

Vím, že SP1 bylo přepracované do SP2, aby se "doladilo", zjevně víš víc než já (ale výkon se zvedl snad jen o 4 koně - jsem líný hrabat se v katalozích). SP1 má rozhodně "tvrdou" reakci na plyn. Změna polohy rukojeti znamená přidání/ubrání na té úrovni, že bych se bál jet za deště (přeháním).
Tohle u TLR nebylo...reakce na plyn taky výrazná, ale jaksi pozvolnější.
Podvozek SP1 byl extrémně tvrdý a přesný. Každá nerovnost (přejezdy dilatačních spár, kolmé přejíždění vyjetých kolejí, apod) tě naklepala. A to měl všechny "komponenty" povolené na maximum. TLR bylo měkčí (ale nevím, jak bylo nastavený) a tak nějak "user friendly". TLR bylo taky těžší.

Z mého hlediska je SP1 "okruhovka" s SPZ...ale abys zajížděl rekordy, musel bys ji (kromě vlastních schopností) poladit na vyšší výkon.
TLR je motorka, se kterou budeš na okruhu proti SP dost ztrácet, ale v normálním provozu z ní budeš nadšený několik let.

Jel jsem na nich skoro hned po sobě, ale nebylo to letos :shy:

Howgh ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

26.3.2007 v 23:33 | Nahoru | #10
mariano> Abych to tady rekl presne. Tuhle motorku chci ciste na jezdeni po ceste. Nejsem moc vyletni ( cestovni ) typ, nebo spise vyhledavam jen zatackovite useky s kvalitnim asfaltem. Pozdavky mam na spickovy podvozek ( a aby to byl 2valec ). Honit to okruhu nechci, nebo nejak s tim zavodit, na to je jiny bike.

Takze zvhledem k tomu jak to maji italove s nahradnimy dily, tak jediny jap. 2val.
Takze jedine VTR-SP2. Jedine proc TL-R prichazi k uvahu ( a proc me SP stvalo ) je ten motor, kazdy o tom basni, jak to nejede, ale dle nazoru a zkusenosti jaky to ma podvozek na hovno meky, a ta nechci trpet, tak to kaslu.

Spise by me zajimalo jake presne rozdily byli mezi SP-1 a SP-2.
www.ppracing.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

22.3.2009 v 16:27 | Nahoru | #11
Krajinkář> SP1 a SP2 se nedá vubec srovnávat. SP2 je uplně někde jinde ikdyž mají stejnej výkon tak rám je o dost lepší, převodovka je líp poskládaná a spoustu dalších věcí. jediný co mě štve že jezdíš od benzinky k benzince

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

22.3.2009 v 17:51 | Nahoru | #12
sova1407> JJ uz mam doma SP2, ale loni nebyla prilezitos ho poradne protahnout. Snad letos .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

22.3.2009 v 21:26 | Nahoru | #13
Krajinkář> Koukam ze je to hodne stare tema,ale neodpustim si komentar.. SP2 sem mel tri sezony a je to fantsticka motorka!! Staci davat novy sportovni gumy a pak je krasne ovladatelna,k tomu pevna a predvidatelna A na vykon sem si nestezoval ikdyz sem prestupoval z litra gsx-r K2.

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

22.3.2009 v 23:37 | Nahoru | #14
ludanek> Ja mam rad V2 odjakziva. Koupil jsem si ji proto, ze jsem fanda, a ze me poradne vycvici, kdyz s ni clovek pujde do extremu, protoze je tezsi na zvladnuti.
Vyhravat, bych nevyhraval ikdybych narval dost penez do 4valu, protoze neni cas porad jezdit a trenovat a halvne ty finance.

Jeste planuju 3 motorku, nejake pekelneho motarda +450ccm, ten to nauci 100% .

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

22.3.2009 v 23:50 | Nahoru | #15
Jen k tomu výkonu a rezervám u SP2-vyděl sem graf z brzdy-KN+PC+laďák=135 koní/zadním kole

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 07:55 | Nahoru | #16
Kolik vlastne vychazi promereni bez ladeni tak nejak prumerne na brzde? Ze bych az nebudu mit co s prachama, nechal otestovat svoje SPecko. :)

Naposledy editováno 23.03.2009 09:42:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 09:03 | Nahoru | #17

babynek>Kolic vlastne vychazi promereni bez ladeni tak nejak prumerne na brzde? Ze bych az nebudu mit co s prachama, nechal otestovat svoje SPecko. :)



videl bych to zhruba na: flaska az 500,- :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 09:42 | Nahoru | #18
assassin> tenhle typ smenneho obchodu rad akceptuji :D. Nahodou neco v okoli Ostravy? Nasel jsem nejake nadsence z Žermanic Motozermanice.

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 11:10 | Nahoru | #19

Lumberjack>Jen k tomu výkonu a rezervám u SP2-vyděl sem graf z brzdy-KN+PC+laďák=135 koní/zadním kole



No to bych mozna veril, kdyby to melo i svody a nejakou kvalitu, jako Akrapa ( coz delal primo na SP ) nebo popripade Arrow. Budu rad, kdyz na motoru namerim to co opravdu pisou.
Mam tam KN, RP...tak jeste sehnat nejaky PC.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 11:17 | Nahoru | #20
babynek> Zajed ke klukum do Senova. Brzda v Šenově

Naposledy editováno 23.03.2009 11:20:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 11:21 | Nahoru | #21

assassin>babynek>Kolic vlastne vychazi promereni bez ladeni tak nejak prumerne na brzde? Ze bych az nebudu mit co s prachama, nechal otestovat svoje SPecko. :)

videl bych to zhruba na: flaska az 500,- :)



Tak to bych bral všema deseti, kam na to jezdíš? Teda, pokud to není Franta Brzda na letišti, cucne z flašky, otočí plnej a pokud se vrátí živej tak "to bude stopadesáttři pyčo koní na kole, vole"

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 11:24 | Nahoru | #22

FiZzeR>assassin>babynek>Kolic vlastne vychazi promereni bez ladeni tak nejak prumerne na brzde? Ze bych az nebudu mit co s prachama, nechal otestovat svoje SPecko. :)

videl bych to zhruba na: flaska az 500,- :)

Tak to bych bral všema deseti, kam na to jezdíš? Teda, pokud to není Franta Brzda na letišti, cucne z flašky, otočí plnej a pokud se vrátí živej tak "to bude stopadesáttři pyčo koní na kole, vole"



to sem strelil rozpeti cen za jaky by se melo dat zhruba poridit jeden "run" na brzde... aby to nevypadalo ze to brzdim ja...

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 13:03 | Nahoru | #23
TLR je tlustá těžká mrcha, vůbec to nejede, nandá mu každá motorka, prostě si ho nekupuj

Na TLR/S musíš uzrát, mě ani nejde o to se s někým honit na okruhu (na to nemá dnes ani výkon ani podvozek), ale je to zábavný krotit takovou potvoru, osobně nemám rád motorky na který se koukneš do zatáčky a ona se tam položí sama a projede ji jak po kolejích, chce to trochu boje. Prostě má 100% Fun Factor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 13:53 | Nahoru | #24

dewwil>TLR je tlustá těžká mrcha, vůbec to nejede, nandá mu každá motorka, prostě si ho nekupuj

Na TLR/S musíš uzrát, mě ani nejde o to se s někým honit na okruhu (na to nemá dnes ani výkon ani podvozek), ale je to zábavný krotit takovou potvoru, osobně nemám rád motorky na který se koukneš do zatáčky a ona se tam položí sama a projede ji jak po kolejích, chce to trochu boje. Prostě má 100% Fun Factor



moje slova,ale to krocení mi zatím moc nejde

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 14:16 | Nahoru | #25
Ugy> To příjde

TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 14:17 | Nahoru | #26
Já se s tím pral celou loňskou sezónu a taky se ještě pořádně zapotím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 14:48 | Nahoru | #27
Krajinkář> diky, tohle na me google nevyplivnul :). Tak to je cena zalidovku, jak bude chvili casu v lete a nebudu mit do ceho pichnout tak se tam pojedu mkrnout. Mam prave Akrapy se svody a PCIIIr (mimoto, nejak se mi do neho nedari pichnout prez ten com port, ale to bylo mozna vadnym notasem, na ktereme jsem ten com nemel nikdy vyzkousenej). Jeste jsem se ani nemrknul na filtr jestli je tam K&N.
off topic: Nejezdis s Premkem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 17:47 | Nahoru | #28
babynek> Jo jsou to dobri kluci. Vsak jim potom rekni kdo ti je doporucil .
Myslim, ze budes spokojeny a hlavne dostanes do rukou PRAVDIVE udaje ktere mnohdy nejsou uspokojive .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 22:06 | Nahoru | #29
Krajinkář> ..ktere mnohdy nejsou uspokojive ...

To je hezky receno

(reakce na) TL 1000 R vs. VTR SP-2

23.3.2009 v 23:56 | Nahoru | #30
ludanek> Njn je to tak, je treba stat nohama na zemi .
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89


TOPlist