globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: yamaha dt125 r/re/x
20.12.2010 v 22:25
čau chtěl bych se vás zeptat jaký je rozdíl mezi yamahou dt 125 r/re a yamahou dt 125 x ........zajímali by mě věci treba jak jsou vysoký....pohodlnost....a užití..(chtěl bych na ní jeszdit do školy...a občas za kámošema ale taky občas projet po nějaký louce....
Anketa:
yamaha dt 125 r/re
89%
16
yamaha dt 125 x
11%
2

yamaha dt125 r/re/x

20.12.2010 v 22:37 | Nahoru | #1
R je nástupce typu LC, tedy typové označení. RE je se startérem. X je motárd Zásadnější je akorád až ten motárd (2004 obecně nahoru). Jiný kola (u verze X), obsence otáčkoměru, plasty a podobný kravinky.

yamaha dt125 r/re/x

20.12.2010 v 22:42 | Nahoru | #2
Jinak na dvou druhou část otázky. Pohodlný nevim, výšku bych asi neřešil, rozdíl bude jen v tom že mátárd bude nižší kvůli menším kolům. A pokud chceš něco na louku, ale i na dojíždění do školy, tak je nejideálnější moje mašina Mám dvoje kola

Jinak bych volil enduro, a enduro vzorky do školy, a do lesa drapce. Přehodit se to nechá za hodinu v klidu. Nebo se dneska už daj koupit i slicky na 21"/18"

yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 15:01 | Nahoru | #3
jestli chceš i na louky tak RE

1 reakcí na tento příspěvek yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 17:58 | Nahoru | #4
Stačí R

(reakce na) yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 18:05 | Nahoru | #5

maras píše: Stačí R



Můžu potvrdit že startér je skoro zbytečnost . Já ho NEmám, a sem rád. Odpadá mi starání se o baterku, a když chytne na potřetí, tak si řikám že to neni normální. I když to člověk položí, tak chytne stejně maximálně na několik šlápnutí. Krom toho že mám pocit, že verze se startérem ani kolikrát nemaj startpáku, takže pak to je opravdu naprt.

1 reakcí na tento příspěvek yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 18:48 | Nahoru | #6
takže rozdíl mezi r a re je jenom ve startéru??? tak jako mě by nevadilo kdybych neměl startér....

(reakce na) yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 18:51 | Nahoru | #7

franot píše: takže rozdíl mezi r a re je jenom ve startéru??? tak jako mě by nevadilo kdybych neměl startér....



+ ve vzhledu a ceně

yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 18:54 | Nahoru | #8
takže byste brali spýš r nebo re jo?? a na r/re by byli jaky pneušky nejlepší.....(na mý potřeby) ?? měli jste někdy s dtčkama nějaký problémy..

yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 18:55 | Nahoru | #9
no jasný..sem koukal že Xko ja dražší

yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 18:57 | Nahoru | #10
gumy, mitas má nepřeberné množství pneumatik v rozměru na dt, tak si tam určitě něco najdeš, s dt nikdy žádný problém, kopnout se to dá i rukou, takže startér zbytečnost

yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 19:05 | Nahoru | #11
a jaky ma dt rozměry kol??

yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 19:05 | Nahoru | #12
já mám Mitas E-09 , obě dvě za 1990KČ i s poštovnym

2 reakcí na tento příspěvek yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 19:23 | Nahoru | #13
a po kolika km se musi dělat GO ??

(reakce na) yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 19:49 | Nahoru | #14
Zdar, pokud chceš fakt nezmara motorku, tak to DTčko určitě ber, gumy si vybereš určitě u mitasu, podle toho co jezdíš, já mám DT 3 roky a nemůžu na něj říct křivého slova...akorát letos jsem na něm ujel asi jen 50km, a tak si tak nějak říkám,jestli by nebylo lepší to prodat, abymi nezahálela doma a mohla dělat radost někomu jinému.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 21:22 | Nahoru | #15

čeplin píše: + ve vzhledu a ceně



To by mě docela zajímalo. To ten startér vypadá tak moc jinak že stojí za zmínku vzhled? A cena u staršího bude taky tak rozdílná jako ten vzhled.

franot píše: a jaky ma dt rozměry kol??



V předu 21 palců, a v zadu 18. Výšku a šířku ti neřeknu, na tu dlabu

franot píše: a po kolika km se musi dělat GO ??



Vršek by se měl dělat cca po 20tis km Já na něj mám necelejch 10tis km, a když se teda kouknu výfukem na válec, tak to vábně nevypadá, ale dostává nejvěčího čouda. Dost záhul mimo silnice, na přeraz po silnici, a často každej den do školy. Já bych počítal že minimálně 10-15tis km vršek vydrží, a spodek si netroufám odhadovat teda. Tipuju tak 40tis, ale dle zátěže určitě (muj odhad)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 21:31 | Nahoru | #16
frantas> myslel sem rozdíl ve vzhledu staršího a novýho DT

(reakce na) yamaha dt125 r/re/x

21.12.2010 v 21:44 | Nahoru | #17
čeplin> Tak to potom jo no

1 reakcí na tento příspěvek yamaha dt125 r/re/x

22.12.2010 v 09:07 | Nahoru | #18
a tak vy byste na ten startér moc nekoukali jo...já jenom co bych si měl vybrat jestli r nebo re

(reakce na) yamaha dt125 r/re/x

22.12.2010 v 10:13 | Nahoru | #19
franot> Já mslim že pokud pudeš do Rka, které se vyrábí nědy od 1988, tak nic nezkazíš. Páč krom toho startéru se tam nic výraznýho neměnilo, až do roku 2004, kdy proběhlo omlazení.

yamaha dt125 r/re/x

22.12.2010 v 14:20 | Nahoru | #20
takze do 2004 muzu koupit klidne rko..

yamaha dt125 r/re/x

22.12.2010 v 15:08 | Nahoru | #21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs


TOPlist