globalmoto_duben_nolan





Téma: Storno objednávky
 
20.12.2010 v 21:04
Zdravím, objednal jsem si v nejmenované prodejně rozvodový řetěz, pán řekl že tam bude druhý den. Pán se neozýval tak jsem mu třetí den psal dotaz na e-mail, pán neodepsal. Mám právo zrušit objednávku? Díky za rady

Uzavřeno 20.12.2010 v 22:19 uživatelem Tulák92

Otevřeno 21.12.2010 v 17:21 uživatelem Tulák92
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Storno objednávky

21.12.2010 v 18:04 | Nahoru | #31

Tulák92 píše: uku_lele> ehm mě nejde o to že to nedodal tak jak napsal, ale o to že když sem mu psal jak to vypadá, tak mohl napsat že se omlouvá že to ještě nepřišlo a né dělat mrtvýho brouka...



presneeeee... kdyz drzi hubu, tak musi cekat, ze se na nej lidi vyserou

Storno objednávky

21.12.2010 v 18:05 | Nahoru | #32
mimochodem je to uz rok, ale mam s panem taky svoji zkusenost... a uprimne muzu rict, ze je to prase jak bic... nakopat ho do prdele je malo...

(reakce na) Storno objednávky

21.12.2010 v 18:06 | Nahoru | #33
Fofrer> od nich už nikdy nic....už sem koupil jinde

Storno objednávky

21.12.2010 v 18:07 | Nahoru | #34
tak jako pokud mi obchodník řekne že má zboží skladem a dneska to pošle...případně zejtra...tak oki ale pokud řekne že je skladem po pár dnech z něj vypadne že to teprve sám objednal atd to mě nasere.. já takhle čekal na rámy "skladem" měsíc než z něj vypadlo že je teprv vyrábí a posílá ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Storno objednávky

21.12.2010 v 19:09 | Nahoru | #35

Lion píše: Londoner> idiot to je, ale jestli mu každej odvolá objednávku jen kvůli zdržení tak se mu nedivím že je nasranej... na silnici plno sraček, i tak na poště to jejich "dnes podáte, zítra dodáme" platí asi jen pokus máš barák vedle pošty,protože na balík sem pod 4 dny teda ještě nešel.... každej si před vánocema vzpomene nejdřív týden před a to ještě minimum, nějací přijdou taky v úterý, že by do čtvrtka chtěli poukaz na to a to a poser se z toho...

nezapomeň že někdo to musí objednat, někdo musí objednávku převzít, vyřídit, poslat, pak to někdo musí doručit... no a pak ti to někdo zruší žes to nedodal do dvou dnů... kor když na to má čas celou zimu



no hele zakladatel vlakna psal, ze mu ten obchodnik slibil: do druheho dne....tak to nema slibovat kua ne???? me treba takovy obchodnici serou-slibej vsechno mozny abys objednal od nich a pak cekas jako vocas...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Storno objednávky

21.12.2010 v 19:16 | Nahoru | #36
Londoner> otázka je jestli lhal nebo ne.... jaká bude situace na poště, na silnici atd. nemohl vědět a tipuju že vánoční frmol tomu taky pomohl... ale zas hrotit něco kvůli třem dnům to by mi nedorazilo nikdy nic

Storno objednávky

21.12.2010 v 19:17 | Nahoru | #37
a celkově s tím musí obchodník počítat byt nerad...už vidím jak já budu řvát na firmu že si mě chtěli najmout, ale nakonec to padlo a budu po nich chtít náklady proto že sem telefonoval atd.

lion> jak sem psal řekl že má skladem, v mailu píše že mu to teprv dorazilo na krám a bude posílat. pokud potřebuju něco brzo objednám tam kde to maj skladem aby to přišlo co nejdří. pokud zjistí po několika dnech že to ještě ani neposlal tak ruším objednávku a pokouším se sehnat jinde

Naposledy editováno 21.12.2010 19:19:16

Storno objednávky

21.12.2010 v 19:48 | Nahoru | #38
Mám podobnou zkušenost se spoilerem na auto.V eshopu prodejce uváděl,že je věc skladem a k dodání do 5ti dnů.Čekal jsem 14dnů,volal+mail a nic.Pak jsem neměl čas to řešit,nebylo to životně důležité,ale po 5.!týdnech jsem se nas.al,obědnal jinde,do 3.dne bylo tu a během dalších cca 3-4dnů včetně spasování+lakování i lepení bylo na autě.A pak mi přišlo to původně objednané (6.týdnů!!!) ,posláno zpět prodejci,načež mi pán notně překvapen,že jej již nechci volal+argumentoval vším možným až po slovní urážky,zkrátka projev jeho iq

(reakce na) Storno objednávky

22.12.2010 v 09:20 | Nahoru | #39

Cuba_GSXR píše: je si objednat nekde neco 2 tydny pred vanocema a borec by me tyden neodpovidal na maily a nezvedal telefon, tak ho taky poslu doprdele a pujdu si to koupit jinam... je nahovno kdyz lidi rusi objednavky, to je jasny... ale jako prodejce taky musi dodrzovat urcity pravidla... a ne hrat si na mucednika... a jestli nestiha odpovidat na maily, tak si tam ma najmout nejakou babu co to bude delat za nej... ale ma si to nejak vyresit.. a to neni problem kupujiciho...



Jaký 2 týdny? Vždyť on to už rušil 3. den? Ty budeš asi taky celkem psychopat...

Storno objednávky

22.12.2010 v 09:44 | Nahoru | #40
Napsat takovej mail mě, tak ho obratem posílám na ČOI, aby se podívali, jak jsou dnešní obchodníci schopni řešit problémy se zákazníky

(reakce na) Storno objednávky

22.12.2010 v 11:36 | Nahoru | #41

Lion píše: Londoner> otázka je jestli lhal nebo ne.... jaká bude situace na poště, na silnici atd. nemohl vědět a tipuju že vánoční frmol tomu taky pomohl... ale zas hrotit něco kvůli třem dnům to by mi nedorazilo nikdy nic



hele uz naposled pokud nekdo slibi: zitra to mate-musi to mit na skladu a nebo jinak zajisteny a neee ze mi rekne: neni problem zitra to mate a po 5 dnech: se neposerte jsou vanoce ne??.....

Storno objednávky

2.1.2011 v 19:27 | Nahoru | #42
takový blby obchodníky taky miluju...všechno skladem skladem skladem a na světla už čekam 2 měsíce..dodání 2-3dny

Storno objednávky

2.1.2011 v 19:42 | Nahoru | #43
Za mně: Naprosto neprofesionální jednání. Zvlášť v době konkurence. Myslím, že s takovým jednáním moc zákazníků mít nebude.
A právě proto, že byly Vánoce, měl jako správný obchodník vědět, že to může trvat a včas upozornit na prodloužení dodací lhůty.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist