mohl by mi někdo prosím hodit link na trochu erudovanej článek okolo celé této problematiky ? Tady na foru tvrdí každý něco jinýho, čert ví kdo má pravdu. Zajímá mě konkrétně u stříkačky s otevřenou koncovkou a origo filrem a origo jednotkou jak je to s odstraněním katu. Ale vubec bych se celé problematice rád dostal na kobylku.
Díky moc Hanz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
assassin píše: jasny, ale tak treba podle toho g-techu a WB lambdy to jsi schopnej i jakz takz doladit, stopovat to zrychleni uz je moc orientacni...
Shodneme se, ze spusobu je mnoho nicmene, kdyz vyhodis kat tak si to RJ proste neprebere a jede si porad tu svou :)
Skalik píše: Shodneme se, ze spusobu je mnoho nicmene, kdyz vyhodis kat tak si to RJ proste neprebere a jede si porad tu svou :)
jj to je jasna vec:)
lidi co pri ruznejch uvahach na dane tema vychazi ze zkusenosti z auta by si taky meli uvedomit ze auto a motorka maji uplne rozdilne systemy vstrikovani a postrehy z aut nejdou zcela presne nalepit na model motorky...