globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
 
15.12.2010 v 20:47
Čao lidi,

mohl by mi někdo prosím hodit link na trochu erudovanej článek okolo celé této problematiky ? Tady na foru tvrdí každý něco jinýho, čert ví kdo má pravdu. Zajímá mě konkrétně u stříkačky s otevřenou koncovkou a origo filrem a origo jednotkou jak je to s odstraněním katu. Ale vubec bych se celé problematice rád dostal na kobylku.

Díky moc Hanz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek

16.12.2010 v 10:48 | Nahoru | #1

Skalik píše: pro potreby ladeni, to jest zmeny vykonu neni nic jednodussiho nez si zmerit cas potrebnej k zrychleni treba 80km/h - 140km/h a pak to opakoat na stejnym useku, kdyz jhedno mereni nebude pri +30°C a druhy pri 5°C tak to pro porovnani staci



jasny, ale tak treba podle toho g-techu a WB lambdy to jsi schopnej i jakz takz doladit, stopovat to zrychleni uz je moc orientacni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek

16.12.2010 v 10:50 | Nahoru | #2

assassin píše: jasny, ale tak treba podle toho g-techu a WB lambdy to jsi schopnej i jakz takz doladit, stopovat to zrychleni uz je moc orientacni...



Shodneme se, ze spusobu je mnoho nicmene, kdyz vyhodis kat tak si to RJ proste neprebere a jede si porad tu svou :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist