mohl by mi někdo prosím hodit link na trochu erudovanej článek okolo celé této problematiky ? Tady na foru tvrdí každý něco jinýho, čert ví kdo má pravdu. Zajímá mě konkrétně u stříkačky s otevřenou koncovkou a origo filrem a origo jednotkou jak je to s odstraněním katu. Ale vubec bych se celé problematice rád dostal na kobylku.
Díky moc Hanz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
assassin píše: jasne, nedostanes se ciste na kroutici moment motoru, ale to ze mas v grafech zapoctene i odpory treba pro porovnovaci mereni pri upravach zase tolik nevadi...
pro potreby ladeni, to jest zmeny vykonu neni nic jednodussiho nez si zmerit cas potrebnej k zrychleni treba 80km/h - 140km/h a pak to opakoat na stejnym useku, kdyz jhedno mereni nebude pri +30°C a druhy pri 5°C tak to pro porovnani staci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
Skalik píše: pro potreby ladeni, to jest zmeny vykonu neni nic jednodussiho nez si zmerit cas potrebnej k zrychleni treba 80km/h - 140km/h a pak to opakoat na stejnym useku, kdyz jhedno mereni nebude pri +30°C a druhy pri 5°C tak to pro porovnani staci
jasny, ale tak treba podle toho g-techu a WB lambdy to jsi schopnej i jakz takz doladit, stopovat to zrychleni uz je moc orientacni...