bmw_r1300gs_cartec

Téma: anglie...

15.12.2010 v 06:46
v létě příštího roku se chystám na moto do Londýna- pracuje mě tam syn, měl bych na to cca 14 dní, s manželkou, já vím, je to cca 80 kg zbytečně navíc, asi ještě kamarád s přítulkou na velkým STROMOJ...bereme vše na kempování. Vygůglil jsem si několik tras- protože jsem ze severu tak se mě zamlouvá severní cesta: Dresden, Kassel, Duisburg, Eindhoven, Dunkerque, a dál bud lodí do Doveru-lodě moc nemusim, nebo pokračovat do Calais a tam pod kanálem vlakem - vlaky v tunelu taky moc nemusim...Uvítal bych zkušenosti těch co tam byli, jakou volili trasu, případně odkazy na nějaké cestopisy z Anglie - jedná se mě hlavně o cestu...+ nějaký pěkný místa kolem Londýna...jo, nejsem žádný pionýr, tak denně při přesunu do cca 700 km, to abych slezl z motorky, výlety +- 400km.díky za odpovědi....

1 reakcí na tento příspěvek anglie...

15.12.2010 v 07:56 | Nahoru | #1
Něco jsem napsal, cesta na Man, ale hodně tam je i z cesty pevninskou Evropou a Anglií...
Fotky
Text

Naposledy editováno 15.12.2010 08:01:03

15.12.2010 v 12:28 | Nahoru | #2
určitě to vem přes trajek,vlak je zbytečně drahý

(reakce na) anglie...

15.12.2010 v 18:21 | Nahoru | #3
rrss> díky, pěkný počtení....

15.12.2010 v 22:05 | Nahoru | #4
Jeli jsme předloni do anglie na závody, motorky jsme sice měli na vleku ale zjistili jsme že je lepší jezdit trajektem nejlépe v nočních hodinách. Je to o hodnělevnější než tunelem a navíc byl tou dobou zavřenej. Okolo londýna doporučuju muzeum Brooklands, to vážně stojí za to. Pak Dockyard v Chathamu a stonehange. Pár fotek ZDE

1 reakcí na tento příspěvek anglie...

16.12.2010 v 00:47 | Nahoru | #5
...doporučuju do Calais na trajekt, a když vyjedeš kolem sedmé večer, tak jsi na druhý den kolem objedu u trajetktu pohodovou rychlostí a bez honění

(reakce na) anglie...

16.12.2010 v 15:27 | Nahoru | #6
Sally> pěkný... ale jet přes noc ... to bych asi nedal.

16.12.2010 v 15:47 | Nahoru | #7
za me taky calai taky sem jel kolem Londyna ale pokracoval sem dal do Irska do Dublinu

19.12.2010 v 19:55 | Nahoru | #8
>dastr:...vůbec se toho neboj - v noci je to pohoda, žádný provoz, až pak kolem Bruselu, ale to už je pak kousek. Já takhle jel taky do Irska ve dvou a kamarád co je v Anglii takhle jezdí několikrát za rok

A na GS to bude oproti Africe jako bys seděl na gauči