Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

21.3.2011 v 14:11 | Nahoru | #1
Lukas560> možnost jet na hraně, to je zase to, co nejde dost dobře dohromady s motorkou určenou a využívanou v provozu..dokud tu motorku bude člověk používat i v provozu, tak se naplno a beze strachu, že to na okruhu rozmlátí a oprava půjde do tisíců, prostě nesveze...ještě k tomu pokud na té motorce musí dojet i z okruhu domů ...

no jak říkám, fakt nevím, co bude potom...jenom na okruzích asi zůstat nechci...zmrzlináři to mají jednodušší, tam můžeš mít motorku dobrou jak na okruh, tak na ní můžeš bez problému a bez dvou výměn oleje ujet 300 km jak nic... ...

k té použitelnosti...já mám dojem, že už i ta moje Suza je tak nějak na hraně, že už si sem tam říkám, k čemu na něčem takovém jezdím v provozu, že je to motorka maximálně tak na dělání bordelu ...a ostrý motard v provozu?...škoda mluvit ...

na tvoje Husabergy - oba dva, by měl být vyžadován zbrojní pas ...tak mě napadá..stihl jsi nějaké ty úpravy i na motoru u Berga?...

(reakce na) SM nadšenci

21.3.2011 v 16:54 | Nahoru | #2
Miši> No se starým Bergem můžeš tlouct jak chceš a supr! 3x s nim praštíš o asfalt a pak našroubuješ zrcátko a jedeš domů. Jinak tu použitelnost sem nemyslel jen z hlediska pohodlnosti, ale o tom se blbě píše.. to se musí vyzkoušet. Já to od jara 2010 zkusil jednou a už mě to nenapadlo. To nemluvím o tom, že návrat polníma cestama mi přišel zajímavější.

Jinak úpravy Berga jsou kapitola sama pro sebe. Pro letošek dostal jiný kolečka (16,5 předek, a míň šišatej zadek ), zkrácenou a rozšířenou kyvku a motor je teď na stole a intenzivně se na něm pracuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist