globalmoto_kveten





Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

27.6.2011 v 23:43 | Nahoru | #1561
Breakpain> S tim chabym strojem opatrne, v Mejte jezdil taky jeden klucina na XTcku a nejezdil vubec spatne a mel jsem co delat abych ho predjel, az jsem se divil

SM nadšenci

27.6.2011 v 23:46 | Nahoru | #1562
Jinak pokud nebudes jezdit nakej velkej kalup a budes nechavat seriovy tlumice, tak z toho udelas krosku do hodiny. Vymenis kola, retez, predni brzdic, precvakas podvozek a mas hotovo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

27.6.2011 v 23:46 | Nahoru | #1563
Uvalak> To jsem byl přeci já ne ... pšššt

Ale tak já to beru nadneseně - jak jsem psal - mě to vůbec nevadí ... v podstatě jen vyšší váha trošku, jinak pohoda - jen se bojím pádu, je tam toho víc. Prostě ouzkej motard je podle mě na mlácení o zem vhodnější ;o), mně to zláme třetinu motorky ... jemu se odře bok a jede dál :).

Jo přesně tak jsem to myslel ... jen se přehážou věci ...

Naposledy editováno 27.06.2011 23:47:37

(reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 00:07 | Nahoru | #1564

Breakpain píše: Uvalak> To jsem byl přeci já ne ... pšššt

Ale tak já to beru nadneseně - jak jsem psal - mě to vůbec nevadí ... v podstatě jen vyšší váha trošku, jinak pohoda - jen se bojím pádu, je tam toho víc. Prostě ouzkej motard je podle mě na mlácení o zem vhodnější ;o), mně to zláme třetinu motorky ... jemu se odře bok a jede dál :).

Jo přesně tak jsem to myslel ... jen se přehážou věci ...


Pockej to jsi byl fakt ty? (ten termin jak to poradala v4o). To je taky slusnost, ze se ani neprijdes predstavit Jinak ja kdyz upadnu, tak mi to jede akorat po sliderech na blastrech a po kyvce, coz vyresej slidery do os Pak muzes padat jak na bezicim pase

Naposledy editováno 28.06.2011 00:08:32

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

28.6.2011 v 00:11 | Nahoru | #1565
Tak jsem se mrknul na fotky a odhalil jsem, ze si to ty nebyl


(reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 01:03 | Nahoru | #1566
Uvalak> Dokaž to :p, vím, že jsi měl červ enou kombi :p, jak jinak bych to mohl vědět :D

Jasně, jsem si dělal srandu ;)

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

28.6.2011 v 16:14 | Nahoru | #1567
Soudruzi, s kolegou Miškou jsme se dobrali k jedné alternativě - jak získat relativně motard (váha, výkon), mít údržbu co vás nezabije (myslím, že to má 5 000 km intervaly) a jako bonus to smí na silnici (což je mi jedno).

KTM 690 SMC ?

Já na okruh chci, když budou servisní intervaly delší - zlobit se nebudu ... Závodní ambice nemám - nejsou nato nervy a finance . Otázka je, jestli to není kompromis, který stojí za prd. XT je prostě těžký na ty zatáčky ... ale tohle je o nějakých 50 kg nebo kolik lehčí stroj ...

Naposledy editováno 28.06.2011 16:15:04

(reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 16:33 | Nahoru | #1568
Breakpain> debatoval jsem na téma SMC 690 vs. FS 570 s Hawkem, kterej je měl na srovnání (slíbil mi poslat ty testy v pdf ale asi zapomněl ) a i když je tam rozdíl cca 30 kg prý je to oproti Husabergu neskutečnej autobus

cituju... Hele to SMC neber, pokud si chceš zasportovat. Terén se s tim dá teda projet třeba v Milovicích, to jo...ale je to velký, těžký, neohrabaný...skoro autobus ...ty servisní intervaly jsou jediná výhoda kterou to má . Jinak vzduchovej filtr papírák a podobně...prostě je to sériová motorka...žádnej sporťák...od VORa by to byl velkej krok zpět...pokud máš aspoň trochu ambice na okruh nebo si zařádit, tak na SMC peč...cuká to a je to k ničemu :o))

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

28.6.2011 v 17:15 | Nahoru | #1569
Tak to si troufám říct,že už je lepší moje 610-tka,než SMC.

SM nadšenci

28.6.2011 v 17:18 | Nahoru | #1570
Právě proto se radím, soudruzi abych věděl, co si o tom myslíte a vy mi ten můj nápad tak poplivete ;o).

Když ten servisní interval je tak krásný :) ... Na druhou stranu nechci udělat chybu, že ano ... ...

(reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 17:21 | Nahoru | #1571
v4o> Co to je za motorku abych kouknul na parametry? Ale to bude něco ostřejšího, co má intervaly klasický na mth?

Naposledy editováno 28.06.2011 17:22:10

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

28.6.2011 v 17:23 | Nahoru | #1572
HSQ 610 SM.Není ostrá,intervaly mám 5000km,olej a ventily,filtr molitanový,poruchu jsem měla za 25000km a čtyři roky jedinou - spálené startovací relé.Váží 150kg.Ja mám 2007,bohužel už stříkačku,ty jedou o dost méně než karburátorové,mám jen 37kW.Ale s laďákem a větší rozetou mi to bohatě stačí.Závodnička to není,ale i na okruhu se hezky svezeš.

P.S. A je krásnáá

Naposledy editováno 28.06.2011 17:28:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 17:28 | Nahoru | #1573
v4o> Nevím no ... tak nějak medituju nad tím, zda neudělám chybu s opravdu ostrou verzí - když nevedu montážní halu, moc věcí na tom neudělám ... Proto mě to přivedlo k myšlence, aby to mělo aspoň 3 000 km intervaly (to už jde, protože to najezdím v podstatě za sezónu).

Nerad bych pak brečel - že nejezdím, protože potřebuju servis a není kde :-/ ... tak ještě koukám na jiné možnosti preventivně ;).

Každopádně jestli je SMC autobus, tak XT je tirák, ne ;o) ...

Naposledy editováno 28.06.2011 17:41:21

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

28.6.2011 v 17:58 | Nahoru | #1574
no jasně, poplivejte moji teorii, zničte mou krásnou představu o tom, jak bude SMC ideální nástupce DR-Z .....

v4o> ty už máš taky stříkačku??...já že ještě ten poslední model s karbecem (edit: doprdele, od kdy je smajl s "X" místo pusy to, co se pod ním skrývá tady na webu? ) ...kamarád teď pořídil 07-ku a...jede to o trochu líp, než DR-Z, no ...



Naposledy editováno 28.06.2011 18:00:26

SM nadšenci

28.6.2011 v 18:11 | Nahoru | #1575
LC4 - kterakoliv na drahu neni. Na silnici je to super volba, ale kazdej koho znam a zacal trosku neco jezdit, tak se ji zbavuje a jde do ostryho endura nebo krosky, protoze je to moc tezky a neohrabany. Nehlede na to honit v terenu 160 kg co ma SMC nebo 110 kg co maj krosy je velkej rozdil Huska 610/630 je vicemene to samy. Ja jsem byl na trati parkrat a muzu rict, ze uz po tech 15 mth vim, ze to ani to ostry enduro neni na tu trat to vono. Nema vykon a hlavne ten podvozek... Vecne se to vlnilo a tedka kdyz je to natvrdo, tak je to zase neklidny ve vysokej rychlostech a ten podvozek proste nepracuje tak jak bych si predstavoval. Na trat bych bral jedine krosku, maly kola, sestipistek dopredu a cus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 18:11 | Nahoru | #1576
Miši> tak oproti DRZ to bude někde jinde... ale myslím že Hawk myslel že ač se to tváří jakkoliv a váhovej rozdíl pár desítek kg, ostrej motard bude pořád úplně někde jinde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 18:17 | Nahoru | #1577

Lion píše: Miši> tak oproti DRZ to bude někde jinde... ale myslím že Hawk myslel že ač se to tváří jakkoliv a váhovej rozdíl pár desítek kg, ostrej motard bude pořád úplně někde jinde

Hawka neberte vazne, to je zaujatej Bergar Sice na to svym za sezonu delal 3x motor, ale bude ho chvalit porad Znam par lidi co maj novou 450/570 a pomerne rychle sla na motardu srat Nejlepsi volba je podle me co nejnovejsi kroska a je asi skoro jedno jestli Suza, Namaha nebo Hondice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 18:25 | Nahoru | #1578

Uvalak píše: Hawka neberte vazne, to je zaujatej Bergar Sice na to svym za sezonu delal 3x motor, ale bude ho chvalit porad Znam par lidi co maj novou 450/570 a pomerne rychle sla na motardu srat Nejlepsi volba je podle me co nejnovejsi kroska a je asi skoro jedno jestli Suza, Namaha nebo Hondice.



dyt mě psal že Bergy v mistráku jedou ok, motorově bezproblému fuj japonca nikdy bud berga 570 nebo když bude stát za piču tak TMku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 18:28 | Nahoru | #1579

Lion píše: dyt mě psal že Bergy v mistráku jedou ok, motorově bezproblému fuj japonca nikdy bud berga 570 nebo když bude stát za piču tak TMku

Vim akorat, ze Potuzak, ten uz ho strhal nejednou a tedka jsem jezdil se Zdendou Miksovskym a ten rikal, ze ten motor se mu v 60 mth rozlit nakasi. Jak rikam, Hawk je zarytej Bergar, takze od nej se krivyho slova nedozvis Ale je fakt, ze kdyz jede, tak jede hezky Kdyz nechces japonce, tak je moznost SX-F 450 nebo 505

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 18:32 | Nahoru | #1580

Uvalak píše: Vim akorat, ze Potuzak, ten uz ho strhal nejednou a tedka jsem jezdil se Zdendou Miksovskym a ten rikal, ze ten motor se mu v 60 mth rozlit nakasi. Jak rikam, Hawk je zarytej Bergar, takze od nej se krivyho slova nedozvis Ale je fakt, ze kdyz jede, tak jede hezky Kdyz nechces japonce, tak je moznost SX-F 450 nebo 505



mě psal že mikšovský s tou 450 odjel sezonu bez problémů, ale to bylo někdy v únoru.... bohajeho eště KTM?? to už se radši rovnou vodstěhuju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 18:40 | Nahoru | #1581
Breakpain> jestli si zvyklej jezdit a mas jen jednu motorku, tak z ty ostry ti pujde hlava kolem. Ja jsem si to proste spocital a risknul toho berga, protoze ja moc nejezdim. Koupil jsem ho nekdy na podzim, asi rijen/listopad a od ty doby mam najeto necelych 20mth Kdyz je mraz tak nejedzim, pak jsou chvili ok sracky, tak to je fajn, ale pak zacnou zapocty, zkousky a pak je teplo Plus tech hodin v garazi, pro me je to vsechno novy, tak mi to vsechno trva, neco rozbiju, nekde se zaseknu...

V patek bude-li pocasi to KONECNE vemu na trat a to rozhodne. To jezdeni byt po klikaty silnici me zatim absolutne nechytlo, naopak me cimdaltim vic tahne nejakej pohodovej nahac misto toho. Ale kupoval jsem to kvuli trati, tak necht ta rozhodne. Ale je mi to lito, ze nemuzu vzit mladou se projet, ze nedojedu nikam dal, ze i cestu na koupak prepocitavam na motohodiny o nakopavani v sandalech nemluve . Proste, potrebuju druhou motorku. Takze jestli ji nemas, tak opatrne, kor kdyz jsi z Prahy... mas auto s kouli a karu nebo dodavku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 18:48 | Nahoru | #1582

Lion píše: mě psal že mikšovský s tou 450 odjel sezonu bez problémů, ale to bylo někdy v únoru.... bohajeho eště KTM?? to už se radši rovnou vodstěhuju

Jn, ja se s nim bavil tak 14 dnu zpatky a to mi rikal, ze se mu na jare rozlit Ses hrozne narocnej, tak Berg to je taky KTM, takze ti zbejva fakt jedine TM nebo HSQ (nebo Sherco a Gas)

(reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 18:53 | Nahoru | #1583
fallen> Ta udrzba neni takova tragedie, ale zadarmo to neni no. Letos mam asi 50 mth a zatim nastesti krome oleje, pistku do spojky a gufera u nakopavacky jsem nic nedelal. Jinak jezdime porad. Minulou sezonu naposled 31.12. a tuhle jsem otvirali 1.1., na Mikulase jsme cely odpoledne litali na snehu po vesnici a jezdila i v -15 Jezdim jak trate, tak enduro, tak motard a zvladla i Horice a zpet (asi 250 km). Motor rozhodim az tak ve 200 mth, pokud se nerozlitne driv. Tlumice, loziska, naplne atd. to delam na kazdy motorce pred kazdou sezonou. Retezovku tam mam jeste origo, vetsinou mi tech 100 mth klidne vydrzi Desky, ruzny mazani atd. jsou stokorunovy casti. Levny to neni, ale ze by me to sezralo se taky rict neda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 19:15 | Nahoru | #1584

fallen píše: Breakpain> jestli si zvyklej jezdit a mas jen jednu motorku, tak z ty ostry ti pujde hlava kolem. Ja jsem si to proste spocital a risknul toho berga, protoze ja moc nejezdim. Koupil jsem ho nekdy na podzim, asi rijen/listopad a od ty doby mam najeto necelych 20mth Kdyz je mraz tak nejedzim, pak jsou chvili ok sracky, tak to je fajn, ale pak zacnou zapocty, zkousky a pak je teplo Plus tech hodin v garazi, pro me je to vsechno novy, tak mi to vsechno trva, neco rozbiju, nekde se zaseknu...

V patek bude-li pocasi to KONECNE vemu na trat a to rozhodne. To jezdeni byt po klikaty silnici me zatim absolutne nechytlo, naopak me cimdaltim vic tahne nejakej pohodovej nahac misto toho. Ale kupoval jsem to kvuli trati, tak necht ta rozhodne. Ale je mi to lito, ze nemuzu vzit mladou se projet, ze nedojedu nikam dal, ze i cestu na koupak prepocitavam na motohodiny o nakopavani v sandalech nemluve . Proste, potrebuju druhou motorku. Takze jestli ji nemas, tak opatrne, kor kdyz jsi z Prahy... mas auto s kouli a karu nebo dodavku?



Co myslíš "jsem zvyklý jezdit" nechápu?

Já začal jezdit na motorce nedávno - letos. Moc toho neumím, ale po projetí na trati nechápu, jak mě může bavit jezdit na silnici. Potřebuju se trošku vyřádit - na silnici mám strach. Na trati lze relativně dobře klopit, jezdit přes nohu atd - díky tomu, že je to nato stavěný, aniž by hrozil nějaký extra držkopád. Potom je to přehledný a pěkně se to tam stříhá :) ... né rovná cesta .

Motorku nepoužívám na žádný dojíždění někam - v životě bych to nenechal někde stát , takže já to pro provoz nijak nepotřebuju.

Auto nemám, jen si půjčuju a to nevím, jestli kouli umí. Dodávka samozřejmě není, ale zvažuju k vůli tomuhle koupi - prostě bych v tom vozil motorku, kola - někam zajel a zajezdil si, případně nějaký výlety s bagáží ... (ale je to velké rozhodnutí). Pokud půjde přidělat koule, asi skončím u vozíčku první rok ...

Na jaký levl se dostanu netuším, ale skončí to u rekreačního ježdění asi tak v průměru jendou týdně na trať. Mám možnost se projet většinou jen o víkendu a to prostě pojedu na trať, budu tam celý odpoledne dračit a pofrčím domů . Takže i když tam jsou MTH - nebudu je jinde plýtvat, nemá to ani homologaci .

Jen mě děsí opravy v přespolních podmínkách .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 19:36 | Nahoru | #1585
Breakpain> Pokud se rohodujes mezi vozejkem a dodavkou, tak di urcite do dodavky. Kdyz povoli kurta, tak ti nespadne na silnici, muzes se tam vyspat, lip se v tom vozi dalsi zazemi atd.

(reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 19:39 | Nahoru | #1586
Uvalak> Ale to já vím ... ale je to taky zcela jiná investice ;) ... To si musím být hergot jistej, že do toho chci jít a budu u toho x let :). Nerad bych se vybavil, pak zjistil, že mi servis moto dává čočky a vzal něco opět na značkách :D.

Výhod dodávky jsem si vědom ... bohužel nejsem tak bohatý, aby to byl investice, nad kterou mávnu rukou, takže to musím hodně promyslet .

Před chvílí jsem psal Vorlíčkovi tak uvidíme, co mi odpoví, jak moc bledě to se mnou vidí a podle toho se bude dále postupovat :).

Naposledy editováno 28.06.2011 19:40:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 22:34 | Nahoru | #1587

Breakpain píše: Co myslíš "jsem zvyklý jezdit" nechápu?

Já začal jezdit na motorce nedávno - letos. Moc toho neumím, ale po projetí na trati nechápu, jak mě může bavit jezdit na silnici. Potřebuju se trošku vyřádit - na silnici mám strach. Na trati lze relativně dobře klopit, jezdit přes nohu atd - díky tomu, že je to nato stavěný, aniž by hrozil nějaký extra držkopád. Potom je to přehledný a pěkně se to tam stříhá :) ... né rovná cesta .

Motorku nepoužívám na žádný dojíždění někam - v životě bych to nenechal někde stát , takže já to pro provoz nijak nepotřebuju.

Auto nemám, jen si půjčuju a to nevím, jestli kouli umí. Dodávka samozřejmě není, ale zvažuju k vůli tomuhle koupi - prostě bych v tom vozil motorku, kola - někam zajel a zajezdil si, případně nějaký výlety s bagáží ... (ale je to velké rozhodnutí). Pokud půjde přidělat koule, asi skončím u vozíčku první rok ...

Na jaký levl se dostanu netuším, ale skončí to u rekreačního ježdění asi tak v průměru jendou týdně na trať. Mám možnost se projet většinou jen o víkendu a to prostě pojedu na trať, budu tam celý odpoledne dračit a pofrčím domů . Takže i když tam jsou MTH - nebudu je jinde plýtvat, nemá to ani homologaci .

Jen mě děsí opravy v přespolních podmínkách .



no tim "zvykly" jezdit jsem myslel jako to ze tim hodne zijes, nic zlyho Ja treba vim, ze kdyby to neslo, tak se zabavim jinak. Nemam to jako TOP aktivitu. A s ostrou abys nebyl treba smutnej ze je venku hezky a ty zrovna nemuzes jet protoze nemas servis, nemas dil, nemas odvoz, nemas kam, nemas s kym, je ti lito mth, atd... zatimco na horneta clovek hupsne a fakof vsechno. To mi ted trochu vrta v hlave, vubec me nelaka rychlost nad 140, ani zatacky na koleno, ani auta. Ale ta pohoda, dojet 250km, dojet na zmrzku. Nejradsi bych treba Monstera, kdyby nebyl tak malej S ostrou se proste smrskne cisty cas jezdeni, ale nasobi pozitek, snad teda Ja myslim ze jsme na tom podobne, jen ty jsi starsi a beres to rychlejc, ja jsem o jeden krucek vys. Taky nemam ambice a chci se jen povozit na trati, ale pro me hraje sezonne roli i trochu toho soft endurka a tak papiry chci. To samy co se tyce toho servisu, nevim jaky mas zkusenosti nebo vzdelani, ale ja jsem panelakovy dite a kdyz to trochu prezenu tak jsem fakt zacinal od sroubovaku. Nicmene pokud mas trochu misto, tak ti staci dobra gola sada a par klesti. Sverak by se obcas hodil, ale tak poradim si jinak no A kdyz se neco jebne v motoru, tak to stejne nekomu dam. A ty lehky motorky jsou par matek, par imbusu a je to vsechno sundany.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 23:06 | Nahoru | #1588
fallen>
Prozatím tím žiju a dokud nebude velký úraz, tak žít budu (nebo nedojdou kriticky finance) ... asi tak .

Nadchnout se pro to umím , když mě něco chytne - nicméně - mě právě dojet si na zmrzku poklidným tempem nebere .... vůbec :(. Mě baví to stříhat, kličkovat atd - jsem traťový člověk. Na silnici mám fakt strach a blbý pocit, na dráze se mi jelo uvolněně (teda né že bych neměl strach, občas ve mě hrklo, že jsem přestřelil ;), ale tam si to užívám bez obav).

Jo mth - počítat no je to jen na dráhu - když je hnusně, nejezdím ani na XT, jezdím jen když je pěkně ... takže bych vyjel na obojím stejně . Není s čím - no to právě budu muset koupit ... takže bude čím to tam dopravit a je to lepší. Nikdy neívm, kde sebou třísknu a jestli to pak pojede ... tohle je o "starost" míň. Je pravda, že musím někoho brát s sebou, kdyby se sestřelil hodně a neprobral se. Ale vzhledem k tomu, že mám diabetes - beru i na normální jízdu vždy někoho s sebou, takže "problém" trvá ... Upřímně - odteď se budu snažit po dobu, co si ještě nechám XT jezdit výhradně na dráhy ;o) ...

Bohužel, jsem sice kluk z vesnice, ale odstěhoval jsem se. Golu chci koupit, abych se v tom mohl lehce hrabat a dotahovat šroubky. Ono se asi moc bojím a není to tak strašný, když jsem modelařil - bál jsem se toho a nakonec pohodička (autíčka) tohle je to samý, jen v měřítku 1 ku 1 a je to těžký no ;o), takže na některé věci nemám šanci ... třeba vyndat motor atd. Ale máš recht, že budu na někoho odkázaný . Podle mě za víkend najedu tak 2 mth? Nevím, ale jet kalup a pak terén docela člověka vyčerpá mi přijde ...

Jinak - kdybych měl ostré enduro (prostě ta věc na extreme enduro) tak to bych do toho šel klidně - ale průser je, že není s kým . Mě nebaví jezdit po silnici, ale buď tratě nebo aspoň pole les a tak :). Silnicie je fajn, ale člověk si nezablbne . Na kole jsem jezdil 6 let stylem "jedna trasa v lesoparku stále dokola (mělo to asi 5 minut a dračil jsem tam v průměru 1-2 hodiny denně))" ... pak mě to nasralo a přestalo bavit, protože jsem v 90% jezdil sám. Ale kdybych tam měl parťáka, jezdím asi dodnes . Mě to prostě baví jezdit "do kruhu". Vyjet do Alp je taky super, ale chce to více času. Tady se po obědě zvednu - zajedu na dráhu na 2-3 hodinky a jedu domů spokojenej, vyřáděnej. O tom, že by mě to na dráze nebavilo nemám pochybnosti - já jsem z toho nadšenej. Spíš to chce kolegu, co by sdílel stejné nadšení ideálně :( ... Můj stálý kompadre je spíše na výlety :( ... tam vidím jednu z mála slabin v mém plánu.

(reakce na) SM nadšenci

28.6.2011 v 23:23 | Nahoru | #1589
Breakpain> Hele motory si 90% lidi taky nedela, tlumice to samy. Radsi to dam na tyhle vetsi veci nekomu kdo to ma v pazi, nez abych se s tim pral a jeste to zkurvil Fakt staci jenom kumbal a basa s naradim na zakladni udrzbu Jinak ja na draze dam vetsinou 2 - 3 mth za odpoledne na motardu, na motokrosu jsem rad za 1 A nakyho partaka urcite najdes, ja ten motard jezdim jenom okrajove, ale myslim, ze po par jizdach na okruhu se s nekym seznamis a muzete jezdit spolu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

29.6.2011 v 01:37 | Nahoru | #1590

Uvalak píše: Jn, ja se s nim bavil tak 14 dnu zpatky a to mi rikal, ze se mu na jare rozlit Ses hrozne narocnej, tak Berg to je taky KTM, takze ti zbejva fakt jedine TM nebo HSQ (nebo Sherco a Gas)



čéče, u nás jezdí dvě TMky 450 na motardech, takže u nás je to zapřísáhlý Tmkama stejně jako se u 4 lidí v okolí sešlo asi 6 VORů tedka sou to už asi 4... 2 motárdy, 2 krosy, něco se nacpalo do sidecarcrossu a přijít za nima s japoncem či KTMkou tak budu jezdit kanálama Berg se uznává páč 650tku uznávaj i ti největší psychopati

Berga chci určitě, páč něco jinýho ostrýho na značkách s těmahle intervalama asi nepřichází v úvahu a popravdě řečeno ta nová koncepce mě fest láká
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist