globalmoto_duben_nolan





Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

SM nadšenci

21.3.2011 v 17:32 | Nahoru | #721
Lukas560> smekám před tebou, co ty na to věšíš za věci ...jsem na něj zvědavý ...

když jsem loni vybíral další motorku, tak jsem měl hodně velké nutkání, jít do jednoho Husaberga 450...byl za pěknou cenu, na pohled v dobrém stavu...a trvalo mně opravdu dost dlouho, než jsem se přesvědčil, že bych měl opravdu velké problémy s tím, uživit ten provoz ...a asi to bylo dobré rozhodnutí...už i tak jsem se při nákupu Suzy lehce zadlužil a platit teď několikrát takové takové peníze za samotný provoz, tak bych toho moc nenajezdil ...

fallen> Písek mám "lehce" z ruky, takže já nic neslibuju ...já to letos vidím jen na Vyškov a pak v srpnu na ten odložený Kuchyně Ševčík cup v Hrušovanech...

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

21.3.2011 v 19:40 | Nahoru | #722
Pisek mam taky hodne z ruky, takze to nejspis neklapne.. vidim to stejne jako Misak na Vyskov a konec.. ani do Hrusovan nepojedu..

ale mam na vas vsechny motardisty dotaz - na kolik foukate gumy na jizdu v provozu?
ja tak nejak vubec netusim na kolik to foukat nasel jsem si tlaky na origo enduro kola, ale urcite nebude vhodne na ty tlaky foukat motardy.. ER-5 jsem foukal 2,2 a 2,5, CBR jsem daval 2,5 a 2,9 (predek - zadek).. ale na kolik foukat TTcko opravdu netusim

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

21.3.2011 v 19:43 | Nahoru | #723
Cosmo> já od začátku foukám na nějakých 2.2 vepředu a 2.0 vzadu...nevím, jestli je to dobře, ale problémy jsem s tím zatím neměl

SM nadšenci

21.3.2011 v 19:52 | Nahoru | #724

SM nadšenci

21.3.2011 v 20:03 | Nahoru | #725

(reakce na) SM nadšenci

21.3.2011 v 20:13 | Nahoru | #726
Cosmogagy> Já mám předepsané 2.0 vzadu a 1.8 vepředu /při sólo jízdě/ ale foukám o desetinku méně,přece jen jsem lehčí.Na okruh dávám 1.6 na obě.

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

21.3.2011 v 20:26 | Nahoru | #727
jenom tak malo?? vedel jsem ze nebudu foukat jak na CBR, ale cital jsem s tim ze to bude podobne jak na ER-5

no, asi zkusim nafoukat na 2,0 vpredu a 2,2 vzadu (prece jen mam pres 80 kilo) a uvidime.. bud ufouknu nebo prifouknu

SM nadšenci

21.3.2011 v 20:27 | Nahoru | #728
Já foukám 1.8-1.9 předek, a o fous víc do zádu. Když sem teďkon nedávno dal přes dva, tak to bylo moc. A míň se mi taky ale dávat nechce, když nemám problémy s krádežema kol v zatáčkách

(reakce na) SM nadšenci

21.3.2011 v 20:28 | Nahoru | #729

Miši píše: Cosmo> já od začátku foukám na nějakých 2.2 vepředu a 2.0 vzadu...nevím, jestli je to dobře, ale problémy jsem s tím zatím neměl



a nee obracene?? vzadu se snad vzdycky dava vic nez vpredu, nee??

SM nadšenci

21.3.2011 v 20:35 | Nahoru | #730
Cosmo> nevím, jak je to srávně, ale logicky mně sedí ten můj způsob ...foukám to tak už od DT...

Co jsem našel, tak to tak foukají i okruháři ...

Naposledy editováno 21.03.2011 20:37:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

21.3.2011 v 20:42 | Nahoru | #731
Cosmogagy> 2.0 a 2.2 se mi zdá moc,no,vyzkoušej.Na měkčích se lépe zatáčí Huska váži 156kg,to je tak nastejno s TT,ne?

Miši- vepředu víc se dáva na endura a krosky,ne na silnici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

21.3.2011 v 21:04 | Nahoru | #732

v4o píše: Cosmogagy> 2.0 a 2.2 se mi zdá moc,no,vyzkoušej.Na měkčích se lépe zatáčí Huska váži 156kg,to je tak nastejno s TT,ne?

Miši- vepředu víc se dáva na endura a krosky,ne na silnici



mne se teda vzdycky lip zatacelo kdyz jsem mel gumy spis trosku prefoukly nez trosku nedofoukly spis to byl teda takovy subjektivni pocit "sucha a bezpeci"

TT vazi 135kg suche vahy v originale, moje v motardu a s ladakem bych tipl o par kilo min, ale tezko rict... s olejem, brzdovkou a plnou nadrzi jsem zhruba na 147kg (co jsem to tak zhruba pocital)... ale ja vazim asi tak odhadem o 30kg vic nez ty, takze celkove jsem s TTckem jako "souprava" tezsi nez ty s Huskou asi o 20 kilo

SM nadšenci

21.3.2011 v 21:17 | Nahoru | #733
Tak s tím zatáčením jsem to spletla,líp to jde na tvrdších no jo,měkký,tvrdý,máme v tom my ženský chaos

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

21.3.2011 v 21:18 | Nahoru | #734

s olejem, brzdovkou a plnou nadrzi jsem zhruba na 147kg (co jsem to tak zhruba pocital)



Sem si nechal od kamaráda zvážit DT v jednom JZD, a navážil mi 110Kg .. řikal že váha se celkem pravidelně kalibruje, a že má odchylku +-5Kg, takže i kdyby 115, a to sem měl téměř plnou, zkrátka jak sem přijel .. A mám pocit že to bylo na motárdech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

21.3.2011 v 21:20 | Nahoru | #735

Frantas píše: Sem si nechal od kamaráda zvážit DT v jednom JZD, a navážil mi 110Kg .. řikal že váha se celkem pravidelně kalibruje, a že má odchylku +-5Kg, takže i kdyby 115, a to sem měl téměř plnou, zkrátka jak sem přijel .. A mám pocit že to bylo na motárdech



ja se ani nedivim, takovy maly jednoduchy moturek, zadne technicke vymozenosti.. celkem te hmotnosti i verim

(reakce na) SM nadšenci

21.3.2011 v 21:26 | Nahoru | #736
Cosmogagy> Já to psal jenom tak pro zajímavost, a myslim že je to fakt pěkný no . V TP mám myslim 120, takže naměřenej údaj s plně mokrou motorkou je hodně fajn .. Nadruhou stranu, když vemu jak je to starý, a vemu dnešní váhu motorkosů

SM nadšenci

22.3.2011 v 00:23 | Nahoru | #737
fallen: Jojo pokud stihnu připravit. Sebe připravovat přeci nemusíš. Do toho musíš jít bez rozmýšlení, protože jinak to nemá cenu.

Miši: No není tady moc co ke smekání. Jak nemám čas na ježdění, tak pořád vymejšlím akorát ptákoviny. Dopracoval jsem to k silnému nepoměru schopnosti stroje / schopnosti jezdce. Budu se teď muset zaměřit trocha na tréning, protože za sezónu 2010 jsem zvládl celých 18mh.. a to jsou v tom i dva závody, takže tréning si fakt dopřávám. Ale někdy je to těžký no.. kdybych měl čas trénovat, tak bych zase neměl peníze na ty ptákoviny.

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

22.3.2011 v 22:08 | Nahoru | #738
Docela povedený, nebo přinejmenším zajímavý

www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/503733-dr-650-r-dakar.html

(reakce na) SM nadšenci

22.3.2011 v 22:30 | Nahoru | #739
Frantas> tak to se mi teda vubec nelibi, strasny paskvil...

(reakce na) SM nadšenci

22.3.2011 v 23:07 | Nahoru | #740
Frantas> Na první fotce to vypadá dobře, ale jinak Přední světlo, nátěr třmenů,...

SM nadšenci

24.3.2011 v 22:12 | Nahoru | #741
Tohle vypadá hezky, žádná slátanina

SM nadšenci

26.3.2011 v 13:33 | Nahoru | #742
ach jo, někdo to má prostě v rukách ...

Petr.DR> té se asi dostávalo prvotřídní péče

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

26.3.2011 v 20:05 | Nahoru | #743
Mr. Chambon dělal i promo videjko na KTM Duka2 jj je to pan pilot

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

26.3.2011 v 20:33 | Nahoru | #744
elChe> Skoro lituju že nejsem zazobanej šestnástiletej týpek Sice to v serii asi tolik nepojede, ale věřim že otevřenej by mě natrh .. Jinak celkem dost pěkný videjko

Naposledy editováno 26.03.2011 20:33:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

26.3.2011 v 20:44 | Nahoru | #745
Frantas> ty vole... tohle je velkej duke II 640

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

26.3.2011 v 20:57 | Nahoru | #746
PRiPaDoVaK> Tyvole, já sem to ňák nestudoval, ale tadle alternativa mě vlastně vůbec nenapadla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

26.3.2011 v 22:12 | Nahoru | #747

Frantas píše: PRiPaDoVaK> Tyvole, já sem to ňák nestudoval, ale tadle alternativa mě vlastně vůbec nenapadla



no ale i kdyz jsi premyslel na alternativou ze je to dvacka Duke, napadlo te taky ze je to ctyrtakt?? takze by te nejspis nenatrh a tezko pujde nejak "otevrit"???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

26.3.2011 v 22:14 | Nahoru | #748
Cosmogagy> No abyses nedivil Ten motor bude udušenej na 11Kw, ale neudušenej bude mít víc Pokud tomu nevěříš, že by mě to předjelo, tak přiznám něco, na co nejsem pyšnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

26.3.2011 v 22:46 | Nahoru | #749

Frantas píše: Cosmogagy> No abyses nedivil Ten motor bude udušenej na 11Kw, ale neudušenej bude mít víc Pokud tomu nevěříš, že by mě to předjelo, tak přiznám něco, na co nejsem pyšnej



v zatackach skrz podvozek verim ze jo.. na rovine?? ne...
kone z toho vydolovat pujdou, ale ne lehce.. bude ten motor treba priduseny, ale asi ne jednoduse.. to bude vyfuk, sani, mozna i ridici jednotka.. podle mne to nebude jen tak na garaztuning dostat z toho dalsi kone.. treba to pujde, ale bude to tezce zaplaceny..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

26.3.2011 v 22:55 | Nahoru | #750
Cosmogagy> Tak jasně, to už sou detaily. Prostě to líp či hůř pude otevřít na ňákej solidní výkon .
Hele, když ti řeknu, že kámoš má CBR 125 (stříkačku), a na zrychlení mu pořádně neujedu. Sice sme nezkoušeli normální sprint, ale prostě kdž sem DT nakládal co jelo, tak sem mu zdrh jen o zanedbatelný metříky. Z kopce by mě prej i předjel (já sem mu teda neujel), takže bych mu i věřil. Jedině kde mám na vrch sou kopce, tam on to držel, a já sem ne plno nejel. Ale podle toho co řikal, tak má delší kvalty než já, takže by to bylo pochopitelný. Jinak oba máme celej vejfuk Gianelli.
A abysis nemyslel že mi to ňák nejede, tak se koukni jak to jede

Samozdřejmě že by to mohlo jed i líp, ale neřek bych že to jede špatně.
A když si vemu že Duke má čtyřventyl, a eště to neni hujka, ale oranžová, tak by mi to normálně musel napráskat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist