globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna výplně výfuku-vata,atd...
10.12.2010 v 00:58
Zdravím, chtěl bych se zeptat na přesný nebo alespoň přibližný postup výměny výplně výfuku-vata,atd... Budu to letošní zimu výměňovat poprvé a tak bych potřeboval slyšet pár rad od vás profíků předem díky za odpovědi

Výměna výplně výfuku-vata,atd...

10.12.2010 v 02:45 | Nahoru | #1
Vata se prodava jako role takze kdyz sundas starou tak uvidis jak je to namotane. Sundas starou a namotas novou. Jde to strihat nuzkama a doporucuji si vzit rukavice, protoze to je z nejakejch sklenenejch vlaken ci co. Neni v tom zadna veda akorad nektere koncovky tam maji takovou ocelovou sitku, ktera je hned na te derovane trubce. Je tam proto aby ti vyfuk neodtrhaval prave tu vatu ven z vejfucku. Namotej tam tolik abys to mohl v pohode cele nasunout zpatky. Az to namotas tak to trochu stahni nejakou papirovou lepici paskou at to drzi pohromade az to budes nasouvat do koncovky. Nedavno jsem to delal na svojim Two Brothers a v poho

Výměna výplně výfuku-vata,atd...

10.12.2010 v 02:53 | Nahoru | #2
super moc díky za radu , akorát sem měl problém to vidět, protože když sem motorku kupoval tak sem do vejfuku koukal jen jednou a vata byla taková už lehce potrhaná a teď ke konci sezony když sem si to valil po dálničce a pak zastavil na stopce, tak mi vejfuk nepříjemně bublal a jakmile sem vytáhl vnitřek vejfuku tak vata byla fuč, s největší pravděpodobností to vybouchaly výstřely z vejfuku jestli to je možný ,ale co si pamatuju tak žádná síťka na trubce nebyla, nemůže to být tento důvod??

Výměna výplně výfuku-vata,atd...

10.12.2010 v 04:24 | Nahoru | #3
Jasne ze jo. Pokud muzes tak si sezen tu ocelovou vatu a nebo co ma kamos takova jako by ocelova puncocha a az pres ni tu bilou vatu. Tady mas postup jak se to dela Na obr. c. 7 vydis tu ocelovou vatu. Kdyz zajdes tam kde prodavaj vejfucky tak ti poradi a urcite i prodaji jak tu bilou vatu tak i tu ocelovou vatu. V navodu pisou ze to mas stahnout papirovou lepici paskou. Papirovou protoze se casem vypali takze nee zadnou izolackou nebo ductape.

1 reakcí na tento příspěvek Výměna výplně výfuku-vata,atd...

10.12.2010 v 13:43 | Nahoru | #4
dobře tak to tak udělam a doufam, že to bude kvalitnější a s větší životností než odd předchozího majitele ještě jednou díky moc

(reakce na) Výměna výplně výfuku-vata,atd...

10.12.2010 v 15:39 | Nahoru | #5
kmentos02> v RPcku mas 3druhy vat podle kvality a jak dlouho ti vydrzi

Výměna výplně výfuku-vata,atd...

10.12.2010 v 15:42 | Nahoru | #6
je to easy pochopis az to otevres:) jo a zaklad je koupit si na opetovne smontovani nerez trhaci nyty.. ostatni vypadaj...

maj je ve ferone, akros.cz apod...

mota se to ruzne, nekdo dava ocel sitku a az pak vatu - vic to vydrzi ale min to tlumi- jinej zvuk... i origo vyrobci to ruzne vrstvej a ruznejma materialama... to je na tobe jak to udelas...

samo da se koupit i origo vata treba od yoshimury apod.. ale cena je jinde:) a pritom to nemusi byt nic zvlastniho..

Naposledy editováno 10.12.2010 15:44:56

Výměna výplně výfuku-vata,atd...

10.12.2010 v 17:20 | Nahoru | #7
dobře, ale nejspíš to udělam na kvalitu a ne na zvuk, protože bych to nerad měnil každej třetí měsíc ,ale zas po delší jízdě mi píská v uších ještě druhej den, hm tak nevim čemu dát přednost, jestli životnosti nebo zvuk

Výměna výplně výfuku-vata,atd...

10.12.2010 v 17:39 | Nahoru | #8
a jak pise assassin. kup nerezove nyty. hlinikove tam ani nedavej protoze ti za 2 tydny vypadaj a stratis nekde vejfuck

Výměna výplně výfuku-vata,atd...

10.12.2010 v 20:52 | Nahoru | #9
Jestliže je koncovka originál od výrobce, tak stačí hliníkové nýty. Něco už o výfukách vím. To že někomu nýty vypadávají má obvykle důvod buď v tom, že není dostatečná rezerva pro tepelnou dilataci perforované středové trubky, nebo proto, že je koncovka špatně dopasovaná na moto, a je namáhaná tahem z jedné strany.

Naposledy editováno 10.12.2010 20:53:45

Výměna výplně výfuku-vata,atd...

11.12.2010 v 02:08 | Nahoru | #10
smrzak> no tak s timhle nemuzu souhlasit. Na masine mam koncovku tak jak pise vyrobce a uz se mi 3x rozvyklal a rozdelil se a to diky tomu ze se ty alu nejty vyvyklaly a vypadali. Kamos mi rek ze se tam davaji nerezove nyty ktere jsou nejlepsi. Dokonce jsem tam navrtal vice der a zanytoval. Z puvodnich 6ti tam ted mam asi 18.

Výměna výplně výfuku-vata,atd...

11.12.2010 v 11:35 | Nahoru | #11
ja tam žádný nýty nemam mam vejfuk PROGUN, tuhle značku sem nenašel na stránkách, možná jen jednu na aglickejch stránkách a koncovka je v jednom kuse s děrovanou trubkou a jen na 4 imbusech pridělaná ke svodu. Ale po nějaké jízdě když se motorka ohřeje tak to začne drnčet a tak sem tam musel dát závitořezný šrouby na zpevnění. Výfuk viz. obr.

[img]

Výměna výplně výfuku-vata,atd...

11.12.2010 v 11:37 | Nahoru | #12
jinak když tam ještě šrouby nebyly, dával sem tam nýty, který stejně hned vypadly...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 Honzíínek 0 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 ERINN 1 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 AdamSnopek 7 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 Marťas410 24 20.8.2023 v 22:19 Martinek866


TOPlist