globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?
27.11.2010 v 11:56
Hoj chlapci a děvčata,
než půjdu shánět po kouscích nářadí do OBI nevíte, jestli se dá sehnat nějaký universal nářadí na F650 ? V návodu k moto je přímo ta brašnička vyfocená, měla by být pod sedlem, ale nemám ji, dá se ještě někde koupit nebo si musim sehnat po kusech, co budu potřebovat třeba na sundání plastů? Jde mi teď o to vyndat baterku, plasty jsou přišroubovaný imbusovým typem šroubku, ale má to ne tvar šestihranu ale asi hvězdičky, teď nevim, možná tisícihran, kdybyste mi sem plís někdo písnul, jakej rozměr toho "imbusu" mám koupit a jak se to přesně jmenuje a jakej klíč bude na baterku, ať nelítam sem tam a rovnou koupim co potřebuju, díkec

Edit:
Ať nezakládam další téma..zajímalo by mě, když vyndam baterku - má to smysl? Když jí před sezonou hodim na nabíječku a dobiju, co přes zimu ztratí. Potom by mi zajímalo, když začne sezona, motka stála pár měsíců netknutá, co by se mělo udělat, než ji poprvý nastartuju po tak dlouhý době? Co třeba olej na válcích - za tu dobu asi steče úplně a při nastartování po takový době by se chvíli mohl třít motor na sucho? Je třeba dobrý před nastartováním zařadit jedničku a s motkou pár metrů v klidu popojet, aby se válec hnul a trochu se namazal? možná řešim píkovinu, ale nejsem technik co se aut a moto týče, tak proto toto. Dík za rady

Naposledy editováno 27.11.2010 12:43:45

Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

27.11.2010 v 12:22 | Nahoru | #1
hvězdička je torx.

Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

27.11.2010 v 13:12 | Nahoru | #2
Ahoj, kup si nějakou sadu klidně v obi, na základní věci nepotřebuješ žádné profi nářadí. Bývá tam ráčna a spousta bitů s torxem, inbusem, křížákem...

Ohledně toho jarního startu, teď na zimu schovej baterku (pokud je motorka v teplotách pod bodem mrazu), jestli máš konvenční- dolévací, nabij ji jednou za 3 týdny, pokud bezúdržbovku, stačí nabít jednou za 3 měsíce. Na jaře akorát je dobré odkalit karburátory, protože v plovákovce může sednout bordel. Nějaké dodatečné mazání je zbytečné, namaž akorát řetěz, důležité je hlavně co se motoru týče, aby byl motor odstavena v dostatečně zahřátém stavu, aby v něm nekondenzovala vzdušná vlhkost. Motor taky přes zimu nestartuj, pokud nehodláš vyjet.

Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

27.11.2010 v 13:30 | Nahoru | #3
Hoj chlapče
tu sadu skus pohledat tady v inzerci
BMW občas ji nekdo prodává, jinak bych ti ji mohl vyfotit at mas alespon predstavu...ja bych teda volil origo sadu. kde napřiklad klíč na svíčky tam taky každej nestrčíš.

n ajaře máš o starost mín, pač nemusíš odkalovat karburátor - je to stříkačka jainak tam nahodis nabitou baterku a mašina musi chytnout po zime jak nic, akorat budeš muset nastavit znovu hodiny ale to nevim jiste, baterku sem na zimu nikdy nevydelával..
gud luk

2 reakcí na tento příspěvek Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

27.11.2010 v 15:03 | Nahoru | #4
tohle starý je stříkačka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

27.11.2010 v 18:09 | Nahoru | #5
http://m90.org/video..._in_a_HUGE_FIREBALL/

Naposledy editováno 29.11.2010 09:02:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

27.11.2010 v 18:10 | Nahoru | #6
Nee, tohle stříkačka není. Stříkačka je až novější model, od r 2000. Tedy F650GS.

Baterku vyndej a dej ji do tepla.
Jinak co bude na jaře neřeš. Na jaře se tady zase objeví článek a spousta dotazů v fóru na téma "první jarní start"

Naposledy editováno 27.11.2010 18:12:58

(reakce na) Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

27.11.2010 v 18:22 | Nahoru | #7

Alan píše: tohle starý je stříkačka?



jj, maš pravdu, pardon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

27.11.2010 v 19:00 | Nahoru | #8

seikos píše: Nee, tohle stříkačka není. Stříkačka je až novější model, od r 2000. Tedy F650GS.

Baterku vyndej a dej ji do tepla.
Jinak co bude na jaře neřeš. Na jaře se tady zase objeví článek a spousta dotazů v fóru na téma "první jarní start"



OK, dikec, koupil sem si v OBI sadu nářadí za super peníz a mám toho tam fůru, až na ten svíčák. Baterku sem vyndal, jelikož tam bylo asi 1/3 vody, tak zbývající 2/3 dolil destilkou - je možný, že zas hapruje relé a baterka se přehřívá a vypařuje se voda? Nemam, jak to porovnat, páč nevim, kolik tam bylo vody při koupi, ale teď už budu moct, tak uvidíme příští rok..Mno a potom sem se zarazil, když sem vyndal vzduchovej filtr a ze strany, na kerou by měl jít vzduch z venku, tak totálně volepená od oleje nebo prostě něčeho černýho mazlavýho, podle mě oleje, i to tak smrdí..takže docela vzduchově neprůchodný - čim to může být? Za ty 3000+ km, co sem s tim najezdil, tak se neztratil žádnej olej, a pokud jo, tak okem neměřitelný množství, když sem ho dnes kontroloval. Mno a poslední věc, to odkalení karbece - zvládnu to i já? Co přesně se myslí tim odkalením a hlavně, jak vypadá karbec?

díky za rady a tu sadu pod sedlo zkusim poptat, jak psal blazinek, díky díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

27.11.2010 v 19:17 | Nahoru | #9

kuliomario píše: OK, dikec, koupil sem si v OBI sadu nářadí za super peníz a mám toho tam fůru, až na ten svíčák. Baterku sem vyndal, jelikož tam bylo asi 1/3 vody, tak zbývající 2/3 dolil destilkou - je možný, že zas hapruje relé a baterka se přehřívá a vypařuje se voda? Nemam, jak to porovnat, páč nevim, kolik tam bylo vody při koupi, ale teď už budu moct, tak uvidíme příští rok..Mno a potom sem se zarazil, když sem vyndal vzduchovej filtr a ze strany, na kerou by měl jít vzduch z venku, tak totálně volepená od oleje nebo prostě něčeho černýho mazlavýho, podle mě oleje, i to tak smrdí..takže docela vzduchově neprůchodný - čim to může být? Za ty 3000+ km, co sem s tim najezdil, tak se neztratil žádnej olej, a pokud jo, tak okem neměřitelný množství, když sem ho dnes kontroloval. Mno a poslední věc, to odkalení karbece - zvládnu to i já? Co přesně se myslí tim odkalením a hlavně, jak vypadá karbec?

díky za rady a tu sadu pod sedlo zkusim poptat, jak psal blazinek, díky díky



pokud není baterka bezúdržbová, tak se voda samozřejmě odpařuje. Jestli hapruje regulátor dobíjení si snazdno zjistíš sám. Po nastartování (a ohřátí) by mělo téct do baterky cca 15V při 4000 otáčkách.
Že je vzduchový filtr od oleje, může se to stát tím že někdo dá při výměně moc oleje a pak to vylítá do airboxu. Osobně starý GSo moc neznám, ale třeba tam vede i odvzdušnění, tak by tam taky pár drobných kapičet prostě mohlo nalítat přirozeně. A x pár tisíc km to může zasrat filtr.
Třetí varianta je že ten filtr někdo nastříkal. Někteří enduristi to dělají.
Pokud nevíš jak vypadá karburátor, radši na něj nešahej

Naposledy editováno 27.11.2010 19:17:58

(reakce na) Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

27.11.2010 v 19:49 | Nahoru | #10

seikos píše: pokud není baterka bezúdržbová, tak se voda samozřejmě odpařuje. Jestli hapruje regulátor dobíjení si snazdno zjistíš sám. Po nastartování (a ohřátí) by mělo téct do baterky cca 15V při 4000 otáčkách.
Že je vzduchový filtr od oleje, může se to stát tím že někdo dá při výměně moc oleje a pak to vylítá do airboxu. Osobně starý GSo moc neznám, ale třeba tam vede i odvzdušnění, tak by tam taky pár drobných kapičet prostě mohlo nalítat přirozeně. A x pár tisíc km to může zasrat filtr.
Třetí varianta je že ten filtr někdo nastříkal. Někteří enduristi to dělají.
Pokud nevíš jak vypadá karburátor, radši na něj nešahej



OK, všechno jasný a ještě dotaz - proč ho někteří nastříkávají? Má to nějaký smysl, když to pak těžce lapá po dechu?

Edit:

Jinak jsem tady našel to, co jsem potřeboval vědět na to jaro - Start po dlouhém stání atd...

Naposledy editováno 27.11.2010 19:57:29

1 reakcí na tento příspěvek Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

27.11.2010 v 22:43 | Nahoru | #11
Ahoj,

mam stejnou masinu. Vozim sadu imbusu, protoze tech je tam pozehnane a sroubovak na vic jebu

Ad. baterie. Mam ji tam a je napojena na udrzovaci nabijecku nevim jestli nebudu linej ji vyndavat, asi ji tam necham.

V obyvaku mi lezi baterie z blacka a tu sem tam napojim na nabijecku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

28.11.2010 v 11:15 | Nahoru | #12
Skalik> ok a jak řešíš na jaře start? necháváš odkalovat karbece nebo naleješ do nádrže velfobin a ono to tu zkondenzovanou vodu nějak pohltí a po pár natočeních to chytne?

for all> proč někteří enduristi schválně stříknou jednu stranu vzduchovýho filtru olejem, aby to bylo těžce průchodný vzduchu?

for all> když necham v motce baterku, na garáži zásuvku mam, necham na ní píchnout nabíječku - tu inteligentní, která bude jen udržovat stav baterky - a prostě jednou za tejden motorku nastartuju a projedu tak kilometr do kolečka kolem garáže, nebudu pak muset řešit odkalení karbeců apod, co si o tom myslíte?

díky díky

Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

28.11.2010 v 16:00 | Nahoru | #13
F 650 jsem měl.
1. jarní start,je důležitý mít 100% nabitou baterku. Vypusť plovákovky (na spodkách karbců máš 2 odkalovací šroubky,povol je a jak vytečou,utáhni). Samozřejmě měj vypnutej benzín. Otevři kohout,sytič a musí jít na 1. otočení.
Jinak já mám garáž studenou,baterku nevyndávám,jen 2x-3x v pruběhu zimy dám na nabiječku.
K tomu nářadí.
Moto máš jistě prolezlé,takže víš kde co máš za šroubek.Takže šroubováky,imbusáky,kleště,svíčák,nějakej ten klíč,náhradní lanko,kus drátku,izolačku... atd,je toho moc,sám toho mám plnej wakk

(reakce na) Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

29.11.2010 v 17:48 | Nahoru | #14
kuliomario> Startovat motorku přes zimu, aniž bys ji zahřál na provozní teplotu je blbost, za 1 km kolem garáže ten motor nikdy neprohřeješ, ani v létě, natož v zimě. Koukni na ty karby, odkalit je otázka nasazení jedné hadičky a povolení jednoho šroubu, není v tom žádná věda

Nářadí pod sedlo F650 a jak na první jarní start?

29.11.2010 v 17:58 | Nahoru | #15
K tomu dobíjení-napětí v síti by mělo být mezi 13,8 až 14,2 V.. Jestlis tam měl jen 1/3 elektrolytu, buď na tu baterku nikdo hodně dlouho nešáhnul, nebo ti to přebíjí.
Jezdit kilometr kolem garáže je nesmysl...

Naposledy editováno 29.11.2010 18:07:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW F650 nestartuje BMW F 650 Wendaar 19 11.5.2024 v 09:00 Slávek-TDM
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Parťák na převoz BMW F650 do Ázerbá... BMW F 650 Sleepy.Peet 25 30.9.2023 v 17:15 DavR1
Parťák na převoz-přejezd BMW F650 d... BMW F 650 Sleepy.Peet 5 10.9.2023 v 18:16 datima


TOPlist