Dík
1 reakcí na tento příspěvek Vaše názory na Hondu VT 750C Shadow
VT 750C
Naposledy editováno 26.11.2010 22:29:30
1 reakcí na tento příspěvek Vaše názory na Hondu VT 750C Shadow
perfektna motorka,jazdili sme po hlavnych cestach 120 140 km/h.
ja som mal moto ktora mala raz tolko koni a on mi v pohode stihal,a spotreba
sa mu na 4hodinovom vylete pohybovala 4.5 az 5 litrov na stovku.motoricky
perfektna,pneumatiky mu vydrzali 45000km a retaz tiez.samozrejme to bolo
i tym ze motorka bola pouzivana na turistiku.
ak das dozadu opierku je vhodna i pre spolujazdca.ak das velke plexi,
padacie ramy a brasne urobis z nej turisticku motorku.
nemal na nej ziadne poruchy.
Naposledy editováno 27.11.2010 07:42:43
VT1300CX
r.v.:2010, barva: modrá metalíza Glint, najeto: 11 000 km, cena: 289 900 Kč včetně DPH (cena nového stroje podle ceníku je 349 900,- Kč)
VT750S
r.v.: 2010, barva: šedá metalíza , najeto 3 827 Km, cena: 134 900,- Kč včetně DPH (cena nového stroje podle ceníku je 165 000,- Kč)
V případě zájmu o motocykl se neváhejte obrátit na jednotlivé prodejce, kteří budou mít další info.
(Bohužel nemůžu potvrdit, jestli jsou stále skladem.)
1 reakcí na tento příspěvek Vaše názory na Hondu VT 750C Shadow
plynula jazda,tych 45000km je najazdenych do skoro hladka.na pneu
uz nebol na niektorych miestach skoro ziadny dezen
urcite keby menil podla toho co nam prikazuje zakon tak to bude o dost skor.
ja si myslim ze to bolo aj dost tvrdou zmesou pneumatiky plus ze shadov
ma vpredu dost siroku pneumatiku a vela km bolo najazdenych za chladneho
pocasia okolo 10 15 stupnov c
ja som na svojej magne dal prednu do pol mm dezenu za 12000 kilometrov
Naposledy editováno 27.11.2010 18:32:43
na novu prachy neboli,ked sme pred 14rokmi mali sporty tak sa vtedy bezne
pouzivali prerezane pneumatiky a drali sa do platna a nikto to neriesil ako teraz.
kazdy si bol vedomy rizika,ale chut jazdit bola silnejsia ako vlastna
bezpecnost.
teraz je ina doba,aj pneumatiky su o dost lacnejsie.
policajti to vtedy nekontrolovali/pneumatiky,vyfuky,dokonca ani prilby
a vlastne ked nas videli tak zamavali alebo
nas zo srandicky zastavili lebo sa chceli pozriet na stroje.
jaj jaj zlata doba.
Naposledy editováno 27.11.2010 18:44:26
1 reakcí na tento příspěvek Vaše názory na Hondu VT 750C Shadow
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše názory na Hondu VT 750C Shadow
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše názory na Hondu VT 750C Shadow
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše názory na Hondu VT 750C Shadow
goldi píše: VT 750 Shadow jako každá šedivka je spolehlivý stroj,motor držák,jede slušně.V podstatě měníš jenom olej a gumy,leješ benál.Pokud koupíš mašini,o kterou její majitel pečoval,motor vydrží klidně 100 000km.Záleží taky na tom,který rok chceš pořídit,novější 2004 nahoru už mají stříkačku.Negativa jsem jaksi nenašel,jen pokud máš nad 190cm je potřeba přepákování,kvůli pohodlnému posezu
VT 750C
Vcelku souhlas, až na pár omylů...
goldi píše: Pokud koupíš mašinu, o kterou její majitel pečoval, motor vydrží klidně 100 000km.
Těch 100 tisíc ten motor dá, i kdyby na tom jezdilo prase.
Ale když se o něj budeš starat (nezanedbávat výměny oleje a olejového a vzduchového filtru, a kontroly ventilových vůlí) a nebudeš ho nadměrně zatěžovat studenými starty, dá i půl milionu km.
Je nízkoobrátkový, na motocyklový motor je výkonostně poddimenzovaný (velké plus) a kapalinou chlazený (i když to není na první pohled patrné - ten chladič je decentní a skoro ukrytý v rámu). Navíc od r.v. 2004 má ještě zesílená (větší) ložiska.
goldi píše: Záleží taky na tom,který rok chceš pořídit,novější 2004 nahoru už mají stříkačku.
Další omyl - od r.v. 2004 včetně má kardan namísto sekundárního řetězu a má jeden karburátor (odpadá u dvouválců jinak běžná nutnost synchronizace dvojice karburátorů).
Vstřikování má až od r.v. 2007 včetně.
___
To Lacaair:
Jinak ten 750 ccm shadowácký cruiser je velmi robustní a je pověstný svojí spolehlivostí - Shadowky včetně svých V-motorů jsou desetiletími prověřené a podstupují proto už pouze malá evoluční vylepšení.
Navíc mají na svoji hmotnost a objem motoru velmi nízkou spotřebu. I u té karburátorové verze (r.v. 2004-2006) jsem se nikdy ani při jízdě ve dvou nedostal přes 4 l/100, a při pohodových sólo kochacícch jízdách při rychlostech 70-90 km/h jsem měl dlouhodobě spotřebu do 3.3 l/100 km.
Podle mě je to z hlediska poměru "cena/výkon" jeden z nejlepších (nejvýhodnějších) strojů této kategorie. A pokud z nějakých důvodů netrváš na litrovém a větším objemu motoru, je to dnes asi nejrozumnější volba.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow | Martm | 2 | 16.4.2024 v 14:11 Martm |
porucha je i není Honda VT 750C Shadow | Eddie555 | 6 | 2.4.2024 v 12:11 Eddie555 |
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow | Tom73x | 5 | 8.3.2024 v 08:24 Tom73x |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Starší motorka s nízkým nájezdem Suzuki VS 800 Intruder, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha... | kolemjdoucí22 | 21 | 5.5.2023 v 12:44 pizda |