globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vaše názory na Hondu VT 750C Shadow
26.11.2010 v 20:33
Rád bych se o této motorce dozvěděl co nejvíce informací, pozitiva a hlavně negativa. Co se nejčastěji porouchává, ceny náhradních dílů, apod...
Dík

1 reakcí na tento příspěvek Vaše názory na Hondu VT 750C Shadow

26.11.2010 v 22:19 | Nahoru | #1
VT 750 Shadow jako každá šedivka je spolehlivý stroj,motor držák,jede slušně.V podstatě měníš jenom olej a gumy,leješ benál.Pokud koupíš mašini,o kterou její majitel pečoval,motor vydrží klidně 100 000km.Záleží taky na tom,který rok chceš pořídit,novější 2004 nahoru už mají stříkačku.Negativa jsem jaksi nenašel,jen pokud máš nad 190cm je potřeba přepákování,kvůli pohodlnému posezu
VT 750C

Naposledy editováno 26.11.2010 22:29:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vaše názory na Hondu VT 750C Shadow

30.11.2010 v 13:01 | Nahoru | #2

goldi píše: VT 750 Shadow jako každá šedivka je spolehlivý stroj,motor držák,jede slušně.V podstatě měníš jenom olej a gumy,leješ benál.Pokud koupíš mašini,o kterou její majitel pečoval,motor vydrží klidně 100 000km.Záleží taky na tom,který rok chceš pořídit,novější 2004 nahoru už mají stříkačku.Negativa jsem jaksi nenašel,jen pokud máš nad 190cm je potřeba přepákování,kvůli pohodlnému posezu
VT 750C



Vcelku souhlas, až na pár omylů...

goldi píše: Pokud koupíš mašinu, o kterou její majitel pečoval, motor vydrží klidně 100 000km.



Těch 100 tisíc ten motor dá, i kdyby na tom jezdilo prase.
Ale když se o něj budeš starat (nezanedbávat výměny oleje a olejového a vzduchového filtru, a kontroly ventilových vůlí) a nebudeš ho nadměrně zatěžovat studenými starty, dá i půl milionu km.
Je nízkoobrátkový, na motocyklový motor je výkonostně poddimenzovaný (velké plus) a kapalinou chlazený (i když to není na první pohled patrné - ten chladič je decentní a skoro ukrytý v rámu). Navíc od r.v. 2004 má ještě zesílená (větší) ložiska.

goldi píše: Záleží taky na tom,který rok chceš pořídit,novější 2004 nahoru už mají stříkačku.



Další omyl - od r.v. 2004 včetně má kardan namísto sekundárního řetězu a má jeden karburátor (odpadá u dvouválců jinak běžná nutnost synchronizace dvojice karburátorů).
Vstřikování má až od r.v. 2007 včetně.

___

To Lacaair:

Jinak ten 750 ccm shadowácký cruiser je velmi robustní a je pověstný svojí spolehlivostí - Shadowky včetně svých V-motorů jsou desetiletími prověřené a podstupují proto už pouze malá evoluční vylepšení.

Navíc mají na svoji hmotnost a objem motoru velmi nízkou spotřebu. I u té karburátorové verze (r.v. 2004-2006) jsem se nikdy ani při jízdě ve dvou nedostal přes 4 l/100, a při pohodových sólo kochacícch jízdách při rychlostech 70-90 km/h jsem měl dlouhodobě spotřebu do 3.3 l/100 km.

Podle mě je to z hlediska poměru "cena/výkon" jeden z nejlepších (nejvýhodnějších) strojů této kategorie. A pokud z nějakých důvodů netrváš na litrovém a větším objemu motoru, je to dnes asi nejrozumnější volba.
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda Shadow Spirit VT750 [1 ... 6, 7] Honda VT 750C Shadow, Honda VT 750 Shadow Spirit Dovi 210 19.5.2024 v 08:32 HANOJ
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow Martm 2 16.4.2024 v 14:11 Martm
porucha je i není Honda VT 750C Shadow Eddie555 6 2.4.2024 v 12:11 Eddie555
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow Tom73x 5 8.3.2024 v 08:24 Tom73x
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist