globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svíčky
22.11.2010 v 14:03
Zdravím, mám dotaz po kolika kilometrech se třeba udělat výměnu svíček. Atakuji hranici 30 tis. a mám tušení, že to předemnou nikdo nikdy nedělal. A potom tuším problém ze samotnou výměnou svíček. Tím problémem je chladící kapalina, která se prý musí nejřív vypustit a pak je možné svíčky měnit. Je to tak?

2 reakcí na tento příspěvek Svíčky

22.11.2010 v 14:09 | Nahoru | #1
Na FZ1 opravdu musel dolů chladič... Tudíž je to dost možný,přístup bývá zapeklitej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky

22.11.2010 v 14:14 | Nahoru | #2
verybusy> motor je tam stejný takže chladič dolů. Hmm. Nechal bych to na servis, ale opravuji traktory tak si říkám, že by to byla ostuta nezmáknout eR jedničku.

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky

22.11.2010 v 14:15 | Nahoru | #3
Nejdřív bych je jenom skontroloval a až podle jejich stavu bych se rozhodl.Pokud mašina chodí tak jak má ke vší spokojenosti tak bych stím nic nedělal.A nechápu tvoji otázku vypuštění chladící kapaliny před výměnou svíček kapalina nemá s tím nic společného přeci.

Svíčky

22.11.2010 v 14:18 | Nahoru | #4
Opravuji pokud je to kvůli přístupu ke svíčkám tak pak ano.

2 reakcí na tento příspěvek Svíčky

22.11.2010 v 14:18 | Nahoru | #5
Proč vypouštět chladič? Ke svíčkám se dostaneš, když odklopíš nádrž a sundáš airbox. Chce to dlouhej svíčák, k těm krajním se dostává blbě, vadí tam rám, ale jde to.

(reakce na) Svíčky

22.11.2010 v 14:24 | Nahoru | #6
MotodědekTonda> právě kvůli přístupu. Možná jsem je blbě formuloval otázku, ale to se mi stává dost často. Myslel jsem už na to kam vypustím kapalinu. Chladič sundám snadno, ale ta kapalina i sere. Přece jí nebudu lejt od kanálu nebo na zahradu a nalejt jí zpátky, když už jí vypustím. Prostě problém je ,,fridex,,.

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky

22.11.2010 v 14:25 | Nahoru | #7
Co se týče intervalu výměny tak myslím, že by to mělo být u R1 dle manuálu po 20tis. Pokud si to ještě dobře pamatuju.

(reakce na) Svíčky

22.11.2010 v 14:26 | Nahoru | #8

Bedus píše: Proč vypouštět chladič? Ke svíčkám se dostaneš, když odklopíš nádrž a sundáš airbox. Chce to dlouhej svíčák, k těm krajním se dostává blbě, vadí tam rám, ale jde to.



To bych ten dlouhej svíčák musel mít. Než mít voštochaný klouby na rukou zvolím raději sundání chladiče a vypuštění kapaliny.

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky

22.11.2010 v 14:29 | Nahoru | #9
co to je za rok ta R1? Myslím, že sundáním chladiče si stejně nepomůžeš. Ten dlouhej svíčák je třeba proto, protože ty svíčky jsou hodně hluboko.

Naposledy editováno 22.11.2010 14:29:57

(reakce na) Svíčky

22.11.2010 v 14:29 | Nahoru | #10
Bedus> Tak to přejíždím 9 tisíc. Teď tám mam v prdeli destičky, olej po sezoně, brzdovka, svíčky, řetězovka. Kua klump posranej mi zase bude stát peněz. Prodam to a budu mít klid. Nechce to někdo. Dal bych jí levně.

(reakce na) Svíčky

22.11.2010 v 14:30 | Nahoru | #11
Bedus> RN12

2 reakcí na tento příspěvek Svíčky

22.11.2010 v 14:35 | Nahoru | #12
takže to je rok 04-05, je to tak?

Pořád si myslím, že se tam líp dostaneš z vrchu od airboxu než zepředu od chladiče.

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky

22.11.2010 v 14:38 | Nahoru | #13
já když je měnil na 02-03 (RN09), tak jedině zvrchu. Nedovedu si představit to páchat zepředu odchladiče, byť bych ho sundal. Tam se snad ani nějak nedalo šahnout.

Nevím, jak u tý tvojí, ale myslím, že poskládaný to bude +- stejně

(reakce na) Svíčky

22.11.2010 v 14:55 | Nahoru | #14

Bedus píše: takže to je rok 04-05, je to tak?

Pořád si myslím, že se tam líp dostaneš z vrchu od airboxu než zepředu od chladiče.


06 ale v podstatě máš pravdu.

(reakce na) Svíčky

22.11.2010 v 14:56 | Nahoru | #15
Bedus> Zkusím to jak říkáš. Uvidím.

(reakce na) Svíčky

22.11.2010 v 15:08 | Nahoru | #16

Marek9. píše: verybusy> motor je tam stejný takže chladič dolů. Hmm. Nechal bych to na servis, ale opravuji traktory tak si říkám, že by to byla ostuta nezmáknout eR jedničku.



Je tam dole výpušťák,na tu kapalinu,takže pohoda,jen musíš po kabelech,odpojit větráky.Já se na to ovšem radši jenom díval....

(reakce na) Svíčky

22.11.2010 v 15:09 | Nahoru | #17

Bedus píše: takže to je rok 04-05, je to tak?

Pořád si myslím, že se tam líp dostaneš z vrchu od airboxu než zepředu od chladiče.



Ne.

(reakce na) Svíčky

22.11.2010 v 15:40 | Nahoru | #18
Bedus> Presne tak,mam sice FZ6 ale u toho jeho to bude podobny,staci dat pryc nadrz a tam odtud dlouhym klicem,ja sem si ho nechal udelat 16cm dlouhej abych to vysrouboval vubec,je to proste vejmrd

(reakce na) Svíčky

22.11.2010 v 16:10 | Nahoru | #19

verybusy píše: Na FZ1 opravdu musel dolů chladič... Tudíž je to dost možný,přístup bývá zapeklitej.



No, ono FZtko má jinej rám, tam to možná zepředu půjde. Ale u téhle R1 - nevím nevím Skoro bych se vsadil, že ne Ta má rám u krku robustnější a všechno to v něm bude jaksi schovaný.

Ale třeba se pletu

Kdyby byla fotka téhle R1 bez kapot, tak by to bylo hned vidět

Svíčky

22.11.2010 v 16:34 | Nahoru | #20
Tak soráč, opravdu se asi pletu... jsem si vygůůůůůůůgloval obrázek téhle R1 bez kapot a vypadá to, že tam opravdu je přístup zepředu, když se sundá chladič

Svíčky

22.11.2010 v 18:45 | Nahoru | #21
U R1 98-03 je vypouštěcí šroub na chladící kapalinu kousek nad svodoma a oil filtrem. Je tam taková trubka kde vede voda a na ní je ten šroub. Nebo můžeš povolit nespodnější hadici od vody. Tak vypustíš asi nejvíc vody. Ale pozor na ty stahovací hadice. Jsou to kurvy a většinou jsou na jedno použití. Povolíš je a pak zase stahuješ a už netěsní jak by měly. Teda mě to chvílu prolínalo až si daly říct ale asi to bylo tím že mám dost starou moto. Interval na svičky nevím z hlavy a nechce se mě ted hledat manuál na netu.

Naposledy editováno 22.11.2010 18:46:48

Svíčky

23.11.2010 v 19:10 | Nahoru | #22
Taky bych měl ve 12ti měnit svíčky,ale přijde mi to zbytečný.Jsou jako nový.Pochopil bych to u motoru kterej permanentně točí dvojnásob otáček co bandaska.Jaký máte názor?Já je tam rozhodně nechám ještě 6tis a pak se uvidí.

Svíčky

24.11.2010 v 19:04 | Nahoru | #23
svicky na r1 vymenim bez problemu sama .sundam nadrz a vzduch filtr .a jsem u svicek jenom je potreba upravit, svickovy klic musi byt dlouhy aspon 13 cm . svicky jsou hodne hluboko .

Naposledy editováno 24.11.2010 19:10:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35303 Dnes v 01:27 psenap
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 2 Včera v 21:21 Blacky94
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist