globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzducháč K&N
21.11.2010 v 20:49
Ahoj, tak jsem poprve rozdělal motku na výměnu vzducháče a zjistil jsem, že tam mám K&N. Moje otázka zní: Čím tyto filtry perete? Musí to být něco origo k tomu určené, nebo se do dá prát něčím doma dostupným? Dík Mirek
Předchozí
1 2
Následující

Vzducháč K&N

21.11.2010 v 20:54 | Nahoru | #1
KN má teď chvíli a zatím jsem ho nečistil a mám k tomu účelu koupenou origo sadu tedy čistící prostředek a olej. U skútru (sání je nízko) co jezdí celý rok mimo období, kdy sněží a jsou nasolené silnice se to z mého pohledu vyplatí, myslín to KNko a i ta sada.

Naposledy editováno 21.11.2010 20:55:08

Vzducháč K&N

21.11.2010 v 20:55 | Nahoru | #2
je na to sada na cisteni

Vzducháč K&N

21.11.2010 v 20:58 | Nahoru | #3
umeješ to klidně jarem.. důležitější je ho pak zase naimpreghovat.. Kup si jen ten lepivej sprej

Vzducháč K&N

21.11.2010 v 22:20 | Nahoru | #4
kup si tu origo sadu. Zase tak casto se to necisti takze ti to vydrzi dost dlouho a vis ze to delas tak jak mas 400 neni zase tak moc

1 reakcí na tento příspěvek Vzducháč K&N

22.11.2010 v 13:50 | Nahoru | #5
Ahoj, tak jsem si koupil tu čistící sadu a filtr vyčistil dle návodu. Mám jednu jedinou otázku: Jak má vypadat ta tkanina? Já ji mám pořád červenou a místy načernalou. Někde jsem četl, že po vyprání origo přípravky je tkanina skoro bílá. To je asi blbost, co? Dík za připomínku

1 reakcí na tento příspěvek Vzducháč K&N

22.11.2010 v 14:28 | Nahoru | #6
vyprat v jarový vodě

Vzducháč K&N

22.11.2010 v 18:31 | Nahoru | #7
Mrkni sem.

(reakce na) Vzducháč K&N

23.11.2010 v 17:20 | Nahoru | #8

misv píše: Ahoj, tak jsem si koupil tu čistící sadu a filtr vyčistil dle návodu. Mám jednu jedinou otázku: Jak má vypadat ta tkanina? Já ji mám pořád červenou a místy načernalou. Někde jsem četl, že po vyprání origo přípravky je tkanina skoro bílá. To je asi blbost, co? Dík za připomínku



Zrovna sem ho vcera pral a byl uplne bilej po vyprani. Mas fotku?

Vzducháč K&N

24.11.2010 v 06:20 | Nahoru | #9
Ahoj, fotku jsem nedělal. Ukázal jsem filtr a zeptal jsem se v jednon servisu a tam mi řekly, že úplně bílej nebývá. Tak jsem ho nastříkal a dal ho tam.Prdím už na to. Dík Mirek

Vzducháč K&N

24.11.2010 v 17:07 | Nahoru | #10
Jako uplne bilej jako snih uplne neni je takovej spise trochu zasedlej.

Vzducháč K&N

25.11.2010 v 07:02 | Nahoru | #11
tem můj byl narůžovělej, ale td už je to šumák. Je v moto a pát ho už znovu nebudu. Uvidíme na jaře jak máša pojede. dik

Vzducháč K&N

5.12.2010 v 01:17 | Nahoru | #12
Zdar jak sviňa, já na čistící sadu kašlu. Řeším to tak že KN-filtr hodím i s montérkama do automatické pračky a vyperu běžným práškem na 40stupňů SAMOZDŘEJMĚ NEPOUŽÍVAT AVIVÁŽ!!! Jo a taky to dělej až nebudeš mít doma starou bo většinou nemaj pro to pochopení a blbě řvou Inpregnační olej používám originál KN. Jinak tá automatka mi to vypucovala daleko líp než origoš saponát KN

1 reakcí na tento příspěvek Vzducháč K&N

28.1.2012 v 12:47 | Nahoru | #13
Po vyměne sviček a filtru za kn se mi zdá že to huř chýta za studena, jaké z tím maté zkušenosti,myslem jsem si že to bude třeba znovu seřidit jelikož to kn dáva vice vzduchu, dal jsem to jednomu borcovi u nás a řekl mi že je to podle budiku dobre, neznate v okolí Ostravy někoho kdo se v tom fakt vyzná

Vzducháč K&N

6.2.2012 v 18:57 | Nahoru | #14
Ahoj, já ti nevím. Koupil jsem to i s tímto filtrem. Co mi ale říkal servisák, tak jen to, že se mám na KN vy... a dát tam papír. Pokud prý nemám laďák a přetryskováno, nemá to pro motorku žádný smysl, spíš naopak. Já přemýšlím, jestli nedám zpět ten papír.

1 reakcí na tento příspěvek Vzducháč K&N

10.2.2012 v 20:48 | Nahoru | #15
Smysl to má... ekonomickej.

(reakce na) Vzducháč K&N

12.2.2012 v 07:49 | Nahoru | #16
-LOTR-> Ano LOTŘE, to ano s tím souhlasím. Co se týká financí, tak to KN má při delším užívání jisté úspory.

Vzducháč K&N

12.2.2012 v 10:00 | Nahoru | #17
Jestli jsem to dobře pochopil tak při použití K&N filtru by se měli posunout trysky?Ale není to podmíněný laďákem!?!

Vzducháč K&N

14.2.2012 v 19:32 | Nahoru | #18
Ano, je to o tom to řešit jako celek. Já jsem koupil TA už s KN, tak to neřeším Je bez laďáku a snad není ani přetryskováno. Vidím to od původního majitele na tu již zmiňovanou úsporu financí.

Vzducháč K&N

12.3.2012 v 19:18 | Nahoru | #19
Já po koupi Alpiny dělal komplet servis a po zjištění cen papírfiltru (cca.800Kč) a KNka (cca. 1500Kč) koupil to KNko z čistě ekonomickýho hlediska. Myslim, že se vyplatí do něj zainvestovat.Pokud nenajíždíš s motorkou 50tis. ročně tak ho máš na věky. Na čištění jsem koupil origo sadu, ale ještě jsem ho nečistil. Montoval jsem ho loni na jaře a najel cca. 3000Km, převážně cesta, takže to zatim nemá cenu.

Vzducháč K&N

18.4.2012 v 10:20 | Nahoru | #20
Draci.Taky mám K&N filtr.Teď sem "Máňu" vybavil i laděným fýfukem MIVV.Po konzultaci z technikem sem ovšem dostal studenou sprchu.Pokud bych to chtěl sladit tak buďto na brzdě nebo Dynojet sadu.Což čítá u obou položek nejméně 3000kč.Takže sem dospěl k názoru že K&N půjde z domu a nahradí ho obyč.Toď vše.

1 reakcí na tento příspěvek Vzducháč K&N

18.4.2012 v 22:05 | Nahoru | #21
ten MIVV předpokládám taky nebyla levná záležitost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 06:28 | Nahoru | #22

petranule píše: Po vyměne sviček a filtru za kn se mi zdá že to huř chýta za studena, jaké z tím maté zkušenosti,myslem jsem si že to bude třeba znovu seřidit jelikož to kn dáva vice vzduchu, dal jsem to jednomu borcovi u nás a řekl mi že je to podle budiku dobre, neznate v okolí Ostravy někoho kdo se v tom fakt vyzná

KN dává víc vzduchu (má větší propustnost) takže se v sání úplně změní podmínky, směs bude po montáži KN vždy chudší, na některých motorkách to člověk ani nepozná a na některých se nebude dát jezdit protože budou mít pěknej propad v krouťáku a výkonu ale není motorka která by po montáži KN nepotřebovala úpravu a to nemyslím pocity majitele že to je OK ale výsledky z brzdy a hlavně bohatost směsi, dají se totiž docela dobře podpálit ventily. Takže ke KN namontuj dynojet sadu a bude to ok. Ale nemyslete si že KN filtrem, dynosadou a výfukem tomu nějak extra pomůžete, bude tak akorát vyhlazená křivka výkonu a krouťáku ale výkon možná když budete mít hodně štestí bude o 1-2 koně nad udávaným výkonem motorky (doporučuju změřit v origo stavu a budete hodně překvapeni že papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší) Edit: ono vyměnit výfuk není takovej zásah jako udělat "něco" v sání.

Naposledy editováno 19.04.2012 06:32:12

(reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 07:42 | Nahoru | #23

Davecherokee píše: KN dává víc vzduchu (má větší propustnost) takže se v sání úplně změní podmínky, směs bude po montáži KN vždy chudší, na některých motorkách to člověk ani nepozná a na některých se nebude dát jezdit protože budou mít pěknej propad v krouťáku a výkonu ale není motorka která by po montáži KN nepotřebovala úpravu a to nemyslím pocity majitele že to je OK ale výsledky z brzdy a hlavně bohatost směsi, dají se totiž docela dobře podpálit ventily. Takže ke KN namontuj dynojet sadu a bude to ok. Ale nemyslete si že KN filtrem, dynosadou a výfukem tomu nějak extra pomůžete, bude tak akorát vyhlazená křivka výkonu a krouťáku ale výkon možná když budete mít hodně štestí bude o 1-2 koně nad udávaným výkonem motorky (doporučuju změřit v origo stavu a budete hodně překvapeni že papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší) Edit: ono vyměnit výfuk není takovej zásah jako udělat "něco" v sání.



je to marný, marný, marný, je marný všechno tvoje snažení.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 07:50 | Nahoru | #24

Davecherokee píše: papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší)



urcite?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 08:01 | Nahoru | #25

MedWed píše: urcite?

To vždy bych nahradil slovem většinou.

Naposledy editováno 19.04.2012 08:02:39

(reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 08:08 | Nahoru | #26
-LOTR-> Na Tranďáka 00-04 nerez ovál na Motorkar.net za 5272Kč.Nejlevnější co jsem našel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 08:12 | Nahoru | #27

Katana píše: To vždy bych nahradil slovem většinou.



mno nevim... pacto mereny vykon byva vykon na zadnim kole... takze pokud merici stolice neprepoctava nejakym koeficientem ztrat... tak by nemel byt vyssi. tedy pokud vyrobce nekeca a nepropaguje schvalne nizsi vykon ve svych materialech :)

Vzducháč K&N

19.4.2012 v 08:53 | Nahoru | #28
Moc pěknej vejfuk , myslel jsem si že bude dražší.

1 reakcí na tento příspěvek Vzducháč K&N

19.4.2012 v 09:22 | Nahoru | #29
To je divne, vzdyt je jaro ... ja mel za to, ze K&N filtry, 'ladene' vejfuky a mereni vykonu se probira vzdycky v zime ... ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 09:43 | Nahoru | #30
Teda ja to ctu a nestacim zasnout. TA650 s originalnimi tryskami #132 je nastaven na dost bohatou smes. Pokud das jen KNko, nemuze se nic stat. Pokud je tam i ladak, bude asi treba zvysit bohatost smesi (mosazny sroubek ze strany na kazdem karbecu), protoze volnobezna tryska dava malo benzinu a je to v nizkych otackach chudy (rekneme tak do 3-4000 otacek). Muze se stat, ze pri rychlym zavreni plynu pri jizde to muze strelit do vejfuku.
Doporucil bych se taky podivat na svicky, jestli maji spravnou barvu (daji se najit na webu navody - bila:chudy, cihlova:ok, cerna:bohaty), pripadne pridat bohatost o 1/2 - 3/4 otacky (zapamatovat si o kolik, aby se to dalo dat zpatky). Jinak vzdycky se da ten sroubek zasroubovat na doraz a pak vytocit na origos nastaveni popsany v navodu (ale treba i v Luisovy databazi apd.).
Taky moc nechapu, co ten mechanik meril budikama. To daval lambdu do vyfuku? Ale za katakama, spojenim obou valcu a expanzni komorou podle me neni co merit, ta lambda by se mela merit pred katakama a na TA650 neni kde, neni to tam kam nasroubovat. Pokud meril synchronizaci, tak to je "pojem a prujem".
Rozhodne nekupovat zadnej dynojet, to clovek riskuje, ze to bude zrat travu kolem silnice a bude to jezdit na hovno a jeste to zkurvi. Trandak je velice jednoducha masina...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist