2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N
petranule píše: Po vyměne sviček a filtru za kn se mi zdá že to huř chýta za studena, jaké z tím maté zkušenosti,myslem jsem si že to bude třeba znovu seřidit jelikož to kn dáva vice vzduchu, dal jsem to jednomu borcovi u nás a řekl mi že je to podle budiku dobre, neznate v okolí Ostravy někoho kdo se v tom fakt vyzná
KN dává víc vzduchu (má větší propustnost) takže se v sání úplně změní podmínky, směs bude po montáži KN vždy chudší, na některých motorkách to člověk ani nepozná a na některých se nebude dát jezdit protože budou mít pěknej propad v krouťáku a výkonu ale není motorka která by po montáži KN nepotřebovala úpravu a to nemyslím pocity majitele že to je OK ale výsledky z brzdy a hlavně bohatost směsi, dají se totiž docela dobře podpálit ventily. Takže ke KN namontuj dynojet sadu a bude to ok. Ale nemyslete si že KN filtrem, dynosadou a výfukem tomu nějak extra pomůžete, bude tak akorát vyhlazená křivka výkonu a krouťáku ale výkon možná když budete mít hodně štestí bude o 1-2 koně nad udávaným výkonem motorky (doporučuju změřit v origo stavu a budete hodně překvapeni že papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší) Edit: ono vyměnit výfuk není takovej zásah jako udělat "něco" v sání.Naposledy editováno 19.04.2012 06:32:12
Davecherokee píše: KN dává víc vzduchu (má větší propustnost) takže se v sání úplně změní podmínky, směs bude po montáži KN vždy chudší, na některých motorkách to člověk ani nepozná a na některých se nebude dát jezdit protože budou mít pěknej propad v krouťáku a výkonu ale není motorka která by po montáži KN nepotřebovala úpravu a to nemyslím pocity majitele že to je OK ale výsledky z brzdy a hlavně bohatost směsi, dají se totiž docela dobře podpálit ventily. Takže ke KN namontuj dynojet sadu a bude to ok. Ale nemyslete si že KN filtrem, dynosadou a výfukem tomu nějak extra pomůžete, bude tak akorát vyhlazená křivka výkonu a krouťáku ale výkon možná když budete mít hodně štestí bude o 1-2 koně nad udávaným výkonem motorky (doporučuju změřit v origo stavu a budete hodně překvapeni že papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší) Edit: ono vyměnit výfuk není takovej zásah jako udělat "něco" v sání.
je to marný, marný, marný, je marný všechno tvoje snažení.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N
Davecherokee píše: papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší)
urcite?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |