globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzducháč K&N
21.11.2010 v 20:49
Ahoj, tak jsem poprve rozdělal motku na výměnu vzducháče a zjistil jsem, že tam mám K&N. Moje otázka zní: Čím tyto filtry perete? Musí to být něco origo k tomu určené, nebo se do dá prát něčím doma dostupným? Dík Mirek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 06:28 | Nahoru | #1

petranule píše: Po vyměne sviček a filtru za kn se mi zdá že to huř chýta za studena, jaké z tím maté zkušenosti,myslem jsem si že to bude třeba znovu seřidit jelikož to kn dáva vice vzduchu, dal jsem to jednomu borcovi u nás a řekl mi že je to podle budiku dobre, neznate v okolí Ostravy někoho kdo se v tom fakt vyzná

KN dává víc vzduchu (má větší propustnost) takže se v sání úplně změní podmínky, směs bude po montáži KN vždy chudší, na některých motorkách to člověk ani nepozná a na některých se nebude dát jezdit protože budou mít pěknej propad v krouťáku a výkonu ale není motorka která by po montáži KN nepotřebovala úpravu a to nemyslím pocity majitele že to je OK ale výsledky z brzdy a hlavně bohatost směsi, dají se totiž docela dobře podpálit ventily. Takže ke KN namontuj dynojet sadu a bude to ok. Ale nemyslete si že KN filtrem, dynosadou a výfukem tomu nějak extra pomůžete, bude tak akorát vyhlazená křivka výkonu a krouťáku ale výkon možná když budete mít hodně štestí bude o 1-2 koně nad udávaným výkonem motorky (doporučuju změřit v origo stavu a budete hodně překvapeni že papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší) Edit: ono vyměnit výfuk není takovej zásah jako udělat "něco" v sání.

Naposledy editováno 19.04.2012 06:32:12

(reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 07:42 | Nahoru | #2

Davecherokee píše: KN dává víc vzduchu (má větší propustnost) takže se v sání úplně změní podmínky, směs bude po montáži KN vždy chudší, na některých motorkách to člověk ani nepozná a na některých se nebude dát jezdit protože budou mít pěknej propad v krouťáku a výkonu ale není motorka která by po montáži KN nepotřebovala úpravu a to nemyslím pocity majitele že to je OK ale výsledky z brzdy a hlavně bohatost směsi, dají se totiž docela dobře podpálit ventily. Takže ke KN namontuj dynojet sadu a bude to ok. Ale nemyslete si že KN filtrem, dynosadou a výfukem tomu nějak extra pomůžete, bude tak akorát vyhlazená křivka výkonu a krouťáku ale výkon možná když budete mít hodně štestí bude o 1-2 koně nad udávaným výkonem motorky (doporučuju změřit v origo stavu a budete hodně překvapeni že papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší) Edit: ono vyměnit výfuk není takovej zásah jako udělat "něco" v sání.



je to marný, marný, marný, je marný všechno tvoje snažení.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N

19.4.2012 v 07:50 | Nahoru | #3

Davecherokee píše: papírový výkon a naměřený se neshoduje, ten papírový je vždy nižší)



urcite?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist