1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N
Doporucil bych se taky podivat na svicky, jestli maji spravnou barvu (daji se najit na webu navody - bila:chudy, cihlova:ok, cerna:bohaty), pripadne pridat bohatost o 1/2 - 3/4 otacky (zapamatovat si o kolik, aby se to dalo dat zpatky). Jinak vzdycky se da ten sroubek zasroubovat na doraz a pak vytocit na origos nastaveni popsany v navodu (ale treba i v Luisovy databazi apd.).
Taky moc nechapu, co ten mechanik meril budikama. To daval lambdu do vyfuku? Ale za katakama, spojenim obou valcu a expanzni komorou podle me neni co merit, ta lambda by se mela merit pred katakama a na TA650 neni kde, neni to tam kam nasroubovat. Pokud meril synchronizaci, tak to je "pojem a prujem".
Rozhodne nekupovat zadnej dynojet, to clovek riskuje, ze to bude zrat travu kolem silnice a bude to jezdit na hovno a jeste to zkurvi. Trandak je velice jednoducha masina...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzducháč K&N
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |