globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10
 
21.11.2010 v 12:42
Tak pokračujeme maxxi

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=98596&fid=18&pgr=2

Uzavřeno 28.11.2010 v 23:46 uživatelem GRASSEL

Naposledy editováno 21.11.2010 12:47:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

23.11.2010 v 08:22 | Nahoru | #1

GRASSEL píše: pylot> Kámošovi to takhle nafoukal jeden trouba na okruhu a mlasknul sebou taky. Je to přesně jak si popsal, hůř se zahřejvá (nebo vůbec) a okamžitě ustřeluje.



Cus,

Hele ja mam na motorce Dunlopy Sportmax Sportsmart. Ted je uplne jedno jestli je to spravne nebo ne, ale od prezuti mam na predku 2,4 a vzdau 2,6 a po cca 800km jsem jel na motoskolu do Brna. S timto tlakem jsem tam mel trochu problem se zmolkovanim, ale prisuzuji to spis neprohrati jak tu zaznelo (pomala jizda za instruktorem), protoze pri volne jizde nakonec jsem nemel jedinej zmolek a drzelo to jako lepenka v celem rozsahu gumy a to pri stejnem tlaku. Tak nevim.... Sice mi instruktor rikal, ze bych mel dat 2,2/2, ze to bude lepsi, ale nechal jsem tam 2,4/2,6, v cem to bude tak lepsi? Pokud ma ta guma pri nizsich tlacich chut se zvejknout (nevim, neznam), tak bych z toho mel spis spatnej pocit. Jak to teda je?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

23.11.2010 v 08:32 | Nahoru | #2
MartinFary> Při nižším tlaku máš větší kontaktní plochu ve styku s asfaltem,tudíž větší plochu,která tě drží na silnici.Zato rosta spotřeba a snižuje se maximálka,ale kvůli spotřebě snad na okruhy nejezdíme....

(reakce na) Prasklina na slicku 2 - rozhovor s maxx10

23.11.2010 v 08:38 | Nahoru | #3
MartinFary> někde jsem četl že ideál je mít na obou 2.5 za tepla, celkem tomu věřím. Takže až příště pojedu na okruh vidím to první jízdu 2.3/2.2, po jízdě hnedka změřím a upravím to na těch 2.5 obě.
Téma je zamknuto


TOPlist