globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL 1000 S výkon
21.11.2010 v 11:10
Ahoj pořídil jsem si Telátko, když mrknete do profilu určitě ho všichni poznáte. Napadlo mě že by bylo dobrý založit diskuzi na téma výkon spoustu lidem, včetně mě totiž určitě není jasný proč je u některejch v TP napsáno 72 kw a u některejch 92 kw. Slyšel jsem takovou teorii, že je to původem, třeba ta moje je z Německa má v TP 72 Kw, tam je prej hodně motorek uškrcenejch. Rád bych věděl v čem spočívaj úpravy pro němce, že to tolik seškrtěj, nejlíp kdyby někdo věděl proč to dělaj a hlavně jestli to jde vrátit.
Ještě bychpak měl takovej drobnej dotaz, jestli někdonemáte tip na tlumič řízení za slušný prachy. Zatím dík Michal

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

22.12.2010 v 01:13 | Nahoru | #121
Hansell> co se ti libi na tom ramu? Beru motor mel si eSko ale taky nic moc beru z pohledu kdy jsem v MOste jel volny a zavodil s eSkem a sem naprostej amater jel sem MOst poprve a to eSko ztracelo na delsich rovinkach a cilovka byl pro eSko uplnej propadak
edit:nemyslym to zle ale eSkari si mylsej ze jsou neco vy jimecnyho!

Naposledy editováno 22.12.2010 01:16:42

(reakce na) TL 1000 S výkon

22.12.2010 v 08:31 | Nahoru | #122
Jindrs> To mi pripomina to yeuopovo vlakno jak nas deli na Skare a Rkare.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

22.12.2010 v 08:41 | Nahoru | #123
Jindrs> V klidu, rám se mi líbí, protože oproti eSkovýmu bude podstatně tužší, čili jeho konstrukce. Jinak tady nikdo netvrdí, že je eSko buhví jakej drtič okruhů, vždyť jsou to dneska už 13let starý vrány... nicméně to nemění vůbec nic na tom, že tu motorku nemůžu mít rád. Co se týká ostatního v tvém příspěvku, tak to nechám bez komentáře, je to zbytečné.

(reakce na) TL 1000 S výkon

25.12.2010 v 19:01 | Nahoru | #124
Hansell> Dneska jsem náhodou kouknul do profilu tvého exTL, a koukám že TeLe II. žije to už si něco pořídil?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

25.12.2010 v 20:49 | Nahoru | #125

Jindrs píše: Hansell> co se ti libi na tom ramu? Beru motor mel si eSko ale taky nic moc beru z pohledu kdy jsem v MOste jel volny a zavodil s eSkem a sem naprostej amater jel sem MOst poprve a to eSko ztracelo na delsich rovinkach a cilovka byl pro eSko uplnej propadak
edit:nemyslym to zle ale eSkari si mylsej ze jsou neco vy jimecnyho!



me se libi taky, nejak sem casem dozral k tomu ze ram svarenej z CrMo trubek se mi libi vic nez hlina:) osobne se mi ale v-raptor libi celej narozdil od hansella:) ale nejradeji bych ocel ram od speer.....

jinak S vs R .. ja to vidim tak ze Rko je proste ve sve tride uz bohuzel hodne podprumernej bajk, superbiky jsou dneska vsechny jinde, kdezto Sko mezi nahacema tak mimo neni.. strochou tuningu...

jo a k ty rovince, treba bysme mohli nekdy zkusit nakej sprintik az sleze to bile, nemyslim si ze R jede o tolik lip, respektive bych chtel vedet jestli si to myslim spatne nebo spravne:)

(reakce na) TL 1000 S výkon

25.12.2010 v 21:30 | Nahoru | #126
assassin> Já nemůžu než souhlasit Raptík se mi po stránce vzhledu taky líbí celej, má podle mě promyšlenej nadčasovej vzhled, motorka už je přes deset let stará a pořád design nepůsobí zastrale nebo okoukaně, je to samozřejmě i díky tomu, že to je to naháč, tam se už design moc nemění. Po technický stránce to taky určitě nebude špatný, motor je jasnej, prostě supr a podvozek? Nevím, neměl jsem tu čest.

Edit: I když osobně by mi na něm trošku chyběla alespoň polokapota proti větru ale kurvit ho hějakým plégem aby tolik nefoukalo by zas byla škoda.

Naposledy editováno 25.12.2010 21:39:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

26.12.2010 v 06:33 | Nahoru | #127
assassin> jo jasny zkusit to muzem stejne sem nekdy za tebou chtel prijet a domluvit se ohledne toho yoshboxu

(reakce na) TL 1000 S výkon

27.12.2010 v 00:56 | Nahoru | #128

Jindrs píše: assassin> jo jasny zkusit to muzem stejne sem nekdy za tebou chtel prijet a domluvit se ohledne toho yoshboxu



jasny, yoshbox je ready, predvcirem dostal novej celni panel aby z nej ty potaky a vypinace nevisely:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 14:24 | Nahoru | #129

assassin píše: jinak S vs R .. ja to vidim tak ze Rko je proste ve sve tride uz bohuzel hodne podprumernej bajk, superbiky jsou dneska vsechny jinde, kdezto Sko mezi nahacema tak mimo neni.. strochou tuningu...



čoveče, máš pravdu, ale teď se to ve mě pere, pořád přemýšlým, do čeho se pustím dál a čím dál víc uvažuju o tom, že si pořídím Rko. Jasně, dneska je to už těžká rozežraná parodie na Superbike, ale mě se líbí a vzpomínám, jak jsem jí poprvé viděl ve výloze a slintal. Sko je lepší stroj na úpravy, hraní apod. ale Rko doma ještě nebylo. Starej superbike mě láká a nějaký úpravy ku prospěchu hmotnosti a výkonu na něm taky udělat jdou. Vím že Rko moc nemusíš a je fakt, že to nemá pěknej rám, mě se celkem líbí a až s ním skončím bude ještě víc

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 14:31 | Nahoru | #130
No na Rku se člověk jako ty může taky dobře vyřádit...

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 14:33 | Nahoru | #131
Ďuričko> Moc pěkný...

TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 14:36 | Nahoru | #132
next one já bych do toho šel,alespoň by to pro tebe byla zajímavá změna

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 14:40 | Nahoru | #133

Hansell píše: Ďuričko> Moc pěkný...



neboj já tě zpracuju...materiálu na to je dost...mohl bys trumfnout Yoshboye,to je taky takový pako

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 14:40 | Nahoru | #134
Hansell> já myslím že je fuk jestli se stará motorka nazývá naked nebo superbike, důležitý je jestli má při jízdě co nabídnout a ne kam se škatulkuje. TLR je pěkný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 14:43 | Nahoru | #135

Ďuričko píše: neboj já tě zpracuju...materiálu na to je dost...mohl bys trumfnout Yoshboye,to je taky takový pako



Neboj, ve mě to stejně asi vykvasí v TLR jsem hračička a láká mě něco nového

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 14:43 | Nahoru | #136
Stev> Ty seš tak moudrej Steve,líp bych to nenapsal...až vyrostu chci bejt taky tak vyrovnanej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 14:44 | Nahoru | #137

Hansell píše: Neboj, ve mě to stejně asi vykvasí v TLR jsem hračička a láká mě něco nového



jasně,jasně ...hlavně vůbec nemysli na SP2ku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 14:45 | Nahoru | #138
Ďuričko> já mám jenom 180 voe

(reakce na) TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 14:46 | Nahoru | #139
Ďuričko> SP2? Co to je?

SP2: je prťává, mám 193cm, je dražší, nelíbí se mi a je to Honda

pro šťouraly: je mi fuk, že umí všechno líp...

Naposledy editováno 28.12.2010 14:50:28

TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 15:03 | Nahoru | #140

(reakce na) TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 15:04 | Nahoru | #141

Stev píše: Ďuričko> já mám jenom 180 voe



To máš z toho že piješ málo kafe

2 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 15:59 | Nahoru | #142
Tak já osobně jsem vysazenej na TLR, pro mě pořád neni nad lepší a hezčí mašinu, pak u mě boduje GSX-R 750 96-99to je prostě taky klasika a pak TLS to taky jednou koupim na výstavku, dřív se mi vůbec nelíbilo ale ted sem tomu přišel na chut Jinak jestli do toho půjdeš tak držím palce, já už něco nakoupil:

yoshimura alu tank + yoshimura ECU + čipy + Race čerpadlo
[img]
[img]
akrapovič titan
[img]

ty brzdy od AP mám v profilu

a pak ještě do zálohy svody od M4

poděkování patří Warpovi

edit: nějak tu ty obrázky blbnou

Naposledy editováno 28.12.2010 16:14:28

(reakce na) TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 18:56 | Nahoru | #143
YOSH_BOY> Ty Akrapy a yoshimura ECU jsou fakt lovely!

(reakce na) TL 1000 S výkon

28.12.2010 v 21:38 | Nahoru | #144
YOSH_BOY> ... a je to venku ... hezky pěkný!

2 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S výkon

29.12.2010 v 13:24 | Nahoru | #145
tak jsem už konečně vybral a koupil novou řetězovou sadu na TLS, značky EK (čezetu mi urputně vymlouval) a převod jsem zvolil 17/42, tak jsem zvědav, jestli nebudu jezdit jenom po zadním

(reakce na) TL 1000 S výkon

29.12.2010 v 18:47 | Nahoru | #146
KARDAN> EK je dobrá volba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S výkon

29.12.2010 v 21:37 | Nahoru | #147
KARDAN> oproti 17/38 zas tak velkej rozdil nebude ale pokud nejsi typ co porad lita na max tak to v zatackach uvitas
edit: beru to aspon podle me kde mi seriovej prevod nevyhovuje a az bude retezovka KO tak menim -1/+3

Naposledy editováno 29.12.2010 21:42:08

(reakce na) TL 1000 S výkon

4.1.2011 v 14:14 | Nahoru | #148

Jindrs píše: KARDAN> oproti 17/38 zas tak velkej rozdil nebude ale pokud nejsi typ co porad lita na max tak to v zatackach uvitas
edit: beru to aspon podle me kde mi seriovej prevod nevyhovuje a az bude retezovka KO tak menim -1/+3



myslím, že rozdíl přidání 4 zubu v zadu už půjde poznat rozdíl a chci to na akcelaraci a ne na rychlost, tak si myslím, že to uvitám...akorát si ještě pořádně nedovedu představit, jak mě to bude "házet" na zadní

TL 1000 S výkon

4.1.2011 v 14:21 | Nahoru | #149
jinak se "pochlubím" s častým problémem u eSka
tak to teď řeším, přijde to uřezat a nahrazením pořádného hrubšího odlitku se tím už doufám navždy vyvaruji
horní úchyt jebl úplně-už byl jednou vařený(zbytečně)
druhý, jak vidíte už má taky náznaky....

[img]

1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S výkon

4.1.2011 v 14:33 | Nahoru | #150
yosh: tak nakonec akrapy evo jo? no mazec, ty jsem vzdycky taky chtel
kardan: je to zhruba prevoda jako mam jak (-1/+1) a me to prijde ok, jako naky extremni vzpirani na zadni bych necekal, na dvojaka to da i tak dost prace to tam dostat, ale uz aspon obcas radim po okreskach 4ku a i to lip akceleruje, takovej rozumnej kompromis bych rekl, slo by to na blbnuti po okreskach jeste zkratit, treba muzes casem aspon na zkousku dat dopredu -1 .. ale to uz je podle me na delsi trasy a dalnici treba uz moc kratky a i na sestku uz se to moc toci....
hansell: no Rko ma ten ram urcite lepsi, ale v kapotach je to takovy velky a tezkopadny,Rko co se mi zatim nejvic zamlouvalo je tohle:)





ale superbike v tomhle stylu bych taky zkousl:

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist