globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: hypercharger,jak ovlivní spotřebu?
20.11.2010 v 21:10
nazdar!mám na motorce namontovanej hypercharger kuriakin místo vzduchovýho filtru.Má to skvělej zvuk,ale taky mi to víc žere.Nejde o to,kolik to žere,ale jde o to že se mi tím zkracuje vzdálenost ujetá na nádrž,což je docela otrava,musím tankovat každých 100-110 mil.
Ovlivnuje ten hypercharger nějak spotřebu? Máte s tím někdo zkušenost?Já si myslím že jsem někde o litr a půl nad pruměrem uváděným v různých testech.

hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

20.11.2010 v 22:11 | Nahoru | #1
U otevřených KN, což bude dost podobné, připouští klidně litr a něco oproti sérii. Může být, jestli ji máš seřízenou tak víc vzduchu - víc vovsa

hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 07:38 | Nahoru | #2
je to o seřízení. Když dáš bavlněnej filtr (třeba citovaný KN), je ti víc vzduchu, musíš upravit benzin.
Nejlíp zajet někam na brzdu a nechat udělat. Metoda výměnkář podle barvy svíčkyy je sice možná ale pěěěěkně zdlouhavá!
Ať děláš co děláš, i u čtyřtaktu platí to co jsme se kdysi učili ve škole: Motor je dlouhej od vstupu vzduchu do filtru po koncovku výfuku!

1 reakcí na tento příspěvek hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 09:36 | Nahoru | #3
Kolik ti to teda bere? Mě se standardním filtrem při svižnější jízdě kolem 8-8,5, při nějaký kochačce stejně nad 6 litrů.

(reakce na) hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 10:16 | Nahoru | #4
charlie.vtx1800> no my sme tady už klábosili,jak víš mám to chvilku,zatím si na to zvykám tak jezdím opatrně a ještě se mně teda nepodařilo jet na tom sám.No tankuju po 100 mílích kolem 12 litrů to je asi 7,5 l/100 km.Na to že jedu hodně opatrně mi to přijde celkem dost,ale hlavně krátká vzdálenost od pumpy k pumpě
Jo už jsi vyskoušel limitor?Jednou jsem si dovolil vytočit ji na trojku až k limitoru a kolem 5 tis.ot jak když utne sekerou-nic,okamžitě přeřadit a vše O.K.Do té doby (5 tis.)to akcelerovalo jak blbý,to má sílu....prostě konečně ta pravá motorka

hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 10:20 | Nahoru | #5
Proboha, coto je ???

hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 10:25 | Nahoru | #6
Tak sem si to našel na příteli Gůgloušovi , a je to v podstatě normální airbox. Jen je vystavenej očím a proto má pěknej tvar a je leštěnej. Takže ta spotřeba mě nějako nehraje. Když si vzpomenu na dobu kdy jsem jezdil na Hayabuse a když sem se dostal přes 7 na sto, tak sem už pořádně upaloval !

2 reakcí na tento příspěvek hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 14:06 | Nahoru | #7
Neřek bych, že ta tvá spotřeba je nějak výrazně mimo normu. I když jedeme na vyjížďku v koloně při cestovní rychlosti 80-100 bez nějaký výrazný akcelerace, tak se pohybuju nad těch šest litrů a při svižný jízdě v zatáčkách, když to ve výjezdech ždímu na plnej plyn a jede se kolem těch 140-180 a chvilkama i víc po rovinkách je spotřeba až k 9 l. Ale to je pro tuhle mašinu normální.
To Orgovany: S aerodynamickou kapotovanou busou, která je o třetinu lehčí nemůžeš naháče jako VTX-ka srovnávat, to bys s ní musel furt lítat nad 200. Přeci jen do zatáčky nemusíš tolik brzdit a ze zatáčky akcelerovat s takovou hmotou. Busa ti na plnej plyn pojede 300, já 240. Takže já tam mám plnej plyn daleko častějc než ty. Ten hypercharger je náporový sání, takže při větších rychlostech ti dává náporem víc vzduchu do sání, význam by měl mít ale až při rychlostech na 100 km, odladit to na brzdě předpokládá hnát na to proud vzduchu ventilátorem, aby se simulovala rychlost třeba 200 km/h.
Poprvý když sem to vytočil bezděky na limitor jsem leknutím málem spadnul, jak to vypnulo vstřikování - zděsil jsem se co se podělalo, než mi došlo o co go. Běžně se mi to moc často nestává, i bez otáčkoměru si to hlídám. Ale už jsem viděl videjko, kde je VTX-ka točená na 7000 ot a to je mazec.

(reakce na) hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 14:36 | Nahoru | #8
charlie.vtx1800> stejná reakce na limitor až jsem se lekl,s těma 5 tis.jsem to asi přehnal,víc jsem sledoval provoz než budík,nevím kolik jsem točil přesně.Mám na tom otáčkoměr od cobry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 15:15 | Nahoru | #9

charlie.vtx1800>Neřek bych, že ta tvá spotřeba je nějak výrazně mimo normu. I když jedeme na vyjížďku v koloně při cestovní rychlosti 80-100 bez nějaký výrazný akcelerace, tak se pohybuju nad těch šest litrů a při svižný jízdě v zatáčkách, když to ve výjezdech ždímu na plnej plyn a jede se kolem těch 140-180 a chvilkama i víc po rovinkách je spotřeba až k 9 l. Ale to je pro tuhle mašinu normální.
To Orgovany: S aerodynamickou kapotovanou busou, která je o třetinu lehčí nemůžeš naháče jako VTX-ka srovnávat, to bys s ní musel furt lítat nad 200. Přeci jen do zatáčky nemusíš tolik brzdit a ze zatáčky akcelerovat s takovou hmotou. Busa ti na plnej plyn pojede 300, já 240. Takže já tam mám plnej plyn daleko častějc než ty. Ten hypercharger je náporový sání, takže při větších rychlostech ti dává náporem víc vzduchu do sání, význam by měl mít ale až při rychlostech na 100 km, odladit to na brzdě předpokládá hnát na to proud vzduchu ventilátorem, aby se simulovala rychlost třeba 200 km/h.
Poprvý když sem to vytočil bezděky na limitor jsem leknutím málem spadnul, jak to vypnulo vstřikování - zděsil jsem se co se podělalo, než mi došlo o co go. Běžně se mi to moc často nestává, i bez otáčkoměru si to hlídám. Ale už jsem viděl videjko, kde je VTX-ka točená na 7000 ot a to je mazec.



Nojo, ale zase bych mohl namítnout že velkoobjemovej dvouvál se lehce překuluje v nízkých otáčkách. Prostě jde tak klidně, tak proč by měl chlastat ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 16:24 | Nahoru | #10

Orgovany>Nojo, ale zase bych mohl namítnout že velkoobjemovej dvouvál se lehce překuluje v nízkých otáčkách. Prostě jde tak klidně, tak proč by měl chlastat ?


VTX-ka má max. otáčky něco nad 5 tis. kdy zasáhne limiter a dává přes 100 koní. Plná váží kolem 350 kilo, se mnou přes 450 kilo a když těch 100 koní využíváš na plno tak si těch 8-9 litrů vezme, na tom fakt není nic divnýho. A pokud chceš jet dynamicky - a díky obrovskýmu krouťáku se to dá, tak při týhle váze tam plnej plyn můžeš dávat dost často. Ty na buse ten plnej plyn tak často určitě nedáváš, to bys jel furt po zadním. Ve skutečnosti díky menší váze a lepší aerodynamice s tvou busou běžně jezdíš s menším výkonem než já, i když pojedeš vyšší průměrnou rychlost, takže i spotřebu máš menší. I zatáčku můžeš projet rychlejc, takže na výjezdu nemusíš o tolik zrychlovat. To, že máš maximální výkon skoro dvojnásobnej nehraje takovou roli, protože jak často ho v provozu opravdu využiješ?

(reakce na) hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 16:31 | Nahoru | #11

charlie.vtx1800>VTX-ka má max. otáčky něco nad 5 tis. kdy zasáhne limiter a dává přes 100 koní. Plná váží kolem 350 kilo, se mnou přes 450 kilo a když těch 100 koní využíváš na plno tak si těch 8-9 litrů vezme, na tom fakt není nic divnýho. A pokud chceš jet dynamicky - a díky obrovskýmu krouťáku se to dá, tak při týhle váze tam plnej plyn můžeš dávat dost často. Ty na buse ten plnej plyn tak často určitě nedáváš, to bys jel furt po zadním. Ve skutečnosti díky menší váze a lepší aerodynamice s tvou busou běžně jezdíš s menším výkonem než já, i když pojedeš vyšší průměrnou rychlost, takže i spotřebu máš menší. I zatáčku můžeš projet rychlejc, takže na výjezdu nemusíš o tolik zrychlovat. To, že máš maximální výkon skoro dvojnásobnej nehraje takovou roli, protože jak často ho v provozu opravdu využiješ?



Ale zase si vem že těch 450 kg nic neni ve srovnání třeba dejme tomu s autem který má 1200-1300 kg. Vem si jakej maj výkon a spotřebu třeba novej motor Fabia RS 1.4 TSI s výkonem asi 175 koní a jakou má maximálku. To mě právě nehraje.
No, abych pravdu řekl, na rovince s plným plynem něni vůbec problém a to ani se zvedáním kola. Horší by bylo zahrávat s vyššími otáčkami ve městským provozu. To je pak lepší si dopředu zamluvit flek na hřbitově .

1 reakcí na tento příspěvek hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 17:15 | Nahoru | #12
Zdarec,mě to taky tak nějak papá možná trochu víc,záleží jak za to tahám,mám to na tacho přepnutý na denní počítadlo mil,takže od rezervy do rezervy když natankuju tak za tři sta tak najedu tak 80 až 90 mil,mám tam taky hypercharger,kn filtr, powera a ladáky a většinou jezdím ve dvou,tak jsem si na to tankování už zvyknul ale hlavně že to pořádně jede.

(reakce na) hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 17:47 | Nahoru | #13
FonzXX> ty sseš z Vranovic? u Pohořelic?V tom případě teda soused!Na vánoce jedu domu,mohli by sme nekdy pokecat!

hypercharger,jak ovlivní spotřebu?

21.11.2010 v 19:24 | Nahoru | #14
No,původně z Přibic,zatím tam doopravuju barák tak to mám zatím přes kopec,ještě to na bydlení není ale pokecat mužem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 radekigi 1 6.4.2024 v 09:05 kokoška.
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 ferabill 18 5.4.2024 v 16:22 Obdélník
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 1Bandit 4 23.11.2023 v 19:46 1Bandit
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 Kritix 22 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK
honda VTX 1800 zvažovaná koupě Honda VTX 1800 Longorn 2 5.9.2023 v 20:20 padr


TOPlist