globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..nejrychlejsi vzduchac?
16.11.2010 v 21:32
Ktere vzduchem chlazene motorky jsou nejvykonnejsi a nejrychlejsi?
Sam jsem si ted polozil tuto otazku a nevim.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

20.11.2010 v 11:44 | Nahoru | #1
Dawe02> zkusil bych to definicí výkonu (fyzikální) rotačního pohybu.
P = Mk . (omega)

využitelnost spalovacího motoru je daná krouťákem - průběhem a jeho maximem k bodu, kdy už ti narůstající otáčky nepokryjou úbytek krouťáku ...ten se zyšujícími se otáčkami padá.

Tedy, maximum krouťáku v nízkejch otáčkách bude na sprint(čistě podle mě) výhoda.
Dlouhozdvih bude mít problém s dalším točením - řazení atd. co tě ve finále zpomalí...ale dopředu v akceleraci tě žene (tedy zase čistě opodle mě) krouťák...

Šumáku> psalo se tu o nejrychlejší a nejsilnější mašině...a ty do toho pleteš testy...hele, je to tvůj názor a neberu ti ho...jel jsem jak na GSX-Ru, tak na Turbu, tak na GPZ 900 (a to na turbo ohledně síly nemělo ani boha- ani 11kilo na to motorově nemělo) ... ohledně využitelnosti toho strmýho nárustu výkonu - to je jiná - slabý brzdy, slabej rám atd...
Jen mě zaráží lidi jako ty, co si čtou recenze a pak se bijou...já na všech co píšu seděl a ujel min. 50km(GSX-R, GPZ 900) ... turbo jsem vodil asi 15tkm... nemusíš věřit...a je mi to fuck ...

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

20.11.2010 v 11:47 | Nahoru | #2
t_freedom> vse to pada prevodovanim. Neni dulezity okamzity moment motoru, ale intergral momentu kola, ktery jednoznacne vede na vykon jako podstatny parametr.

(reakce na) ..nejrychlejsi vzduchac?

20.11.2010 v 12:44 | Nahoru | #3

t_freedom>Dawe02> zkusil bych to definicí výkonu (fyzikální) rotačního pohybu.
P = Mk . (omega)

využitelnost spalovacího motoru je daná krouťákem - průběhem a jeho maximem k bodu, kdy už ti narůstající otáčky nepokryjou úbytek krouťáku ...ten se zyšujícími se otáčkami padá.

Tedy, maximum krouťáku v nízkejch otáčkách bude na sprint(čistě podle mě) výhoda.
Dlouhozdvih bude mít problém s dalším točením - řazení atd. co tě ve finále zpomalí...ale dopředu v akceleraci tě žene (tedy zase čistě opodle mě) krouťák...

Šumáku> psalo se tu o nejrychlejší a nejsilnější mašině...a ty do toho pleteš testy...hele, je to tvůj názor a neberu ti ho...jel jsem jak na GSX-Ru, tak na Turbu, tak na GPZ 900 (a to na turbo ohledně síly nemělo ani boha- ani 11kilo na to motorově nemělo) ... ohledně využitelnosti toho strmýho nárustu výkonu - to je jiná - slabý brzdy, slabej rám atd...
Jen mě zaráží lidi jako ty, co si čtou recenze a pak se bijou...já na všech co píšu seděl a ujel min. 50km(GSX-R, GPZ 900) ... turbo jsem vodil asi 15tkm... nemusíš věřit...a je mi to fuck ...

Tak asi jsou ti co dělají testy blbci A že se ti to zvedalo na dvojku není měřítko výkonu,každá motorka je jinak spřevodovaná
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
něco levného do 10 Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... kubikula8 14 13.11.2023 v 09:37 Krautkopf
Babeta spojky Babetta Classic 50 simon123 0 24.4.2022 v 19:51 simon123
Je správně zapojena ? Babetta Classic 50 totom 2 16.6.2019 v 21:20 posoldikml
Manuál Babetta Classic 50 posoldikml 0 16.6.2019 v 21:19 posoldikml
Majitelé motocyklů Čs. výroby z Kro... [1 ... 11, 12] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, Jawa 250/559, Jawa 50/20... Doly_cz 344 19.1.2018 v 09:54 Doly_cz


TOPlist