Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
4 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Prasouš píše: Tak já to tedy prásknu... Po posledním závodě na DA na Slováči mi kardiolog Murkin naměřil "mrtvých" 174 kobyl (tuším) a teď po repasi a pomazlení je tam 194 kobyl a 124 krouťák... Báwo je sice pořád jinde, ale věřím, že na těch pomalejších tratích jim budem hodně zatápět ... Každopádně montážní pěnu mám a tak když bude někdo rychlejší tak..... ...
tak mě pan mistr Murkin naměřil naposled krásných 153 plnokrevných italských hřebců na mojim R, ale jak tam dostat vašich 190 + teda netušim
Prasouš píše: Tak já to tedy prásknu... Po posledním závodě na DA na Slováči mi kardiolog Murkin naměřil "mrtvých" 174 kobyl (tuším) a teď po repasi a pomazlení je tam 194 kobyl a 124 krouťák... Báwo je sice pořád jinde, ale věřím, že na těch pomalejších tratích jim budem hodně zatápět ... Každopádně montážní pěnu mám a tak když bude někdo rychlejší tak..... ...
No ty brďo...Jestli mně tam kluci z KL nedostanou aspoň 195, tak chci vrátit vstupné...
Ducatku si koupím až do důchodu, kdy budeme s Honzou provozovat okruhovou turistiku a na nějaké té stotísicové kačce nám nesejde.
A co se týče toho strachu, to pochopitelně máme, bo ego se musí furt krmit a v poslední době nějak dochází žrádlo...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Prasouš píše: Tak já to tedy prásknu... Po posledním závodě na DA na Slováči mi kardiolog Murkin naměřil "mrtvých" 174 kobyl (tuším) a teď po repasi a pomazlení je tam 194 kobyl a 124 krouťák... Báwo je sice pořád jinde, ale věřím, že na těch pomalejších tratích jim budem hodně zatápět ... Každopádně montážní pěnu mám a tak když bude někdo rychlejší tak..... ...
To není snad ani k uvěření! ..jak může mít vydechlej Fároš takovou nálož, když R1 s YEC na tom byla podobně, spíš hůř..??
A jaktože se loni nepodařil podobný kousek i na motoru Tomáše Milichovskýho - krmenýho HRC elektronikou.
MURKIN:
Jak tooo!?? Takže namasíruju ego i já se svýma kobylama a k jaru tam čekej RC8R s jednotkou Rapid Bike. Bude to něčemu platný? Já chci taky 180PS!
A v čem spočívala repase Prasoušova motoru, co nejvíc dopomohlo tomu dobrýmu výkonu? Mechanická část věci nebo naladění elektronických fičurek? Protože motor KTM by se měl taky rozdělat a nějak zhodnotit, kde je (byl) problém a proč Akrapovič KIT (a oni prostě nárůst min. 10PS garantují) zafungoval opačně..
Nejkrásnější pocit: ...když V2 na výjezdech ujíždí s předním kolem v luftu 200PS čtyřválcům, na kterých maj chlapíci v tu chvíli vytočený zápěstí na doraz ..asi jen fantazie nebo ..?? (mluvím o CUPových úrovních, ne WSBK..)