Zajímalo by mě, v čem je problém? Napadají mě dvě příčiny. Při těchto vysokých rychlostech už je velký odpor vzuchu a díky ještě převodu do rychla to motor svým výkonem neutáhne. Druhá příčina je, že je motorka motorově rozladěná a nemá svých 72 kW.
Nebude nakonec lepší tam nechat standardni rozetu se 43 zuby, kdy bude mít motor víc síly a roztočí to nad 9000 otáček?
Díky za rady, případně názory.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
Cooker>Bych se na brzdu vysral...říkal jsi, že nehoníš maximálky, tak si za ty prachy, co by tě brzda stála radši užij víkend v Alpách
To je brzda tak drahá nebo víkend v Alpách tak levný?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
No-limits>To je brzda tak drahá nebo víkend v Alpách tak levný?
Nevím, jsem z Přerova a Grossglockner (cca 1500 km) otočím za dva dny za cca 3500 (včetně všeho, kromě opotřebení gum, řetězovky apod...)...no brzda asi bude levnější...ale pokud máš motorku v sérii, tak nevidím důvod, proč za to vyhazovat peníze....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |