Zajímalo by mě, v čem je problém? Napadají mě dvě příčiny. Při těchto vysokých rychlostech už je velký odpor vzuchu a díky ještě převodu do rychla to motor svým výkonem neutáhne. Druhá příčina je, že je motorka motorově rozladěná a nemá svých 72 kW.
Nebude nakonec lepší tam nechat standardni rozetu se 43 zuby, kdy bude mít motor víc síly a roztočí to nad 9000 otáček?
Díky za rady, případně názory.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
DMC.motobiker>No-limits> Na zadním kole by měla mít alespoň 80 koní , jinak bude někde chyba...
Alespoň 80?? No čekal bych minimálně 85-90.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
No-limits>Alespoň 80?? No čekal bych minimálně 85-90.
Tak to nevím, mě by těch 90 už hodně překvapilo , a těch 85 bych bral jako strop a zároveň jistotu, že to fakt těch 72 Kw na klice má... Si vem třeba novýho V-MAXe, údajně má 200 koní a zadním kole jich necválá ani 170, takže u Japonců je to asi docela běžné...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 23.3.2024 v 23:00 kalous72 |