globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.
15.11.2010 v 15:47
Zdravim. Mám otázku. Koupil jsem motorku (CBF 1000, r.v. 2006) a prodávající mi řekl, že tam dal zadní rozetu do rychla. Že motorka jezdí rychleji atp. Zjistil jsem, že sekundární převod je tedy 16/39 zubů. Podle Gearing Commanderu bych na poměr 16/39 měl mít maximálku teoreticky 248 km/h (místo standardních 225 km/h). Při zkoušce maximálky se ale motorce nechce přes 8000 otáček a tudíš víc než 210 km/h jsem z ní na dálnici nedostal ani při jízdě nějaké 3 km na plný plyn.
Zajímalo by mě, v čem je problém? Napadají mě dvě příčiny. Při těchto vysokých rychlostech už je velký odpor vzuchu a díky ještě převodu do rychla to motor svým výkonem neutáhne. Druhá příčina je, že je motorka motorově rozladěná a nemá svých 72 kW.
Nebude nakonec lepší tam nechat standardni rozetu se 43 zuby, kdy bude mít motor víc síly a roztočí to nad 9000 otáček?

Díky za rady, případně názory.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.

15.11.2010 v 23:40 | Nahoru | #1

DMC.motobiker>No na 210 Km/h reálných s tím štítkem a kapotáží by ti těch 72 Kw v litru mělo stačit bohatě , mělo by to jet možná i 230 a na tachometru možná ještě víc, ale záleží taky na protivětru, váze řidiče, váze stroje, zalehnutí atd... Nicméně ta úpravda převodu u tohoto stroje asi nemá moc smysl a většinou je lepší převod ještě kratší než byl v sérii... Jen ta zmínka o neomylnosti Japonských "inženýrů" - těch packalů - mne trochu pobavila , protože každej jezdec si má převod upravit podle sebe , zatím jsem neměl motorku, která by mi svým sériovým převodem seděla, např. Virago mělo převod nepochopitelně krátkej (tam se s tím ale nic dělat nedalo ), naopak Monster měl zase převod zase nesmyslně dlouhej, a ani u 916 jsem to nenechal v původním stavu... Takže určitě je lepší dát tam zpět origo a nebo ještě kratší převod, tak či onak by to mělo jet pořád stejně, pak až můžeš řešit další věci - třeba jestli to není nějaká zavřená verze...


Ok, tak na jaře hodím origo a uvidím, jak se to motorce bude líbit Jinak vážím 70 kg, takže jsem pro motorku muší váha V té souvislosti teda vidím, že by nebylo na škodu zajít na brzdu a zjistit skutečný výkon. Nemá někdo tip na brzdu, kde si údaje nekreslí podle momentálního stavu počasí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.

15.11.2010 v 23:47 | Nahoru | #2

No-limits>Ok, tak na jaře hodím origo a uvidím, jak se to motorce bude líbit Jinak vážím 70 kg, takže jsem pro motorku muší váha V té souvislosti teda vidím, že by nebylo na škodu zajít na brzdu a zjistit skutečný výkon. Nemá někdo tip na brzdu, kde si údaje nekreslí podle momentálního stavu počasí?



Všichni "kreslí" podle momentálního stavu počasí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sekundární převod do rychla, ale rychleji nejede.

16.11.2010 v 08:00 | Nahoru | #3

No-limits>Ok, tak na jaře hodím origo a uvidím, jak se to motorce bude líbit Jinak vážím 70 kg, takže jsem pro motorku muší váha V té souvislosti teda vidím, že by nebylo na škodu zajít na brzdu a zjistit skutečný výkon. Nemá někdo tip na brzdu, kde si údaje nekreslí podle momentálního stavu počasí?



Bych se na brzdu vysral...říkal jsi, že nehoníš maximálky, tak si za ty prachy, co by tě brzda stála radši užij víkend v Alpách
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist