bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: indickej harley
9.11.2010 v 20:27
Konečně bude v Evropě pořádek - bude bud REJŽE nebo KARI - už žádná Amerika ..

www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/harley-davidson/harley-presune-cast-vyroby-do-indie-17217.html

Co na to říkáte ???
Anketa: INDICKOU MOTORKU BYCH KOUPIL .... ZA LEVNÝ PENÍZZZZ
1. Hárleje - jedině Hárleje
9%
4
2. Svařený trubky Enfielda
34%
16
3. Zelenou motorovou Rykšu
2%
1
4. počkám až tam začnou vyrábět Hondu
6%
3
5. počkám na Suzuki
2%
1
6. seru na Indii
47%
22

indickej harley

9.11.2010 v 20:34 | Nahoru | #1
jó levná pracovní síla hýbe světem. Je to děs tyhle přesuny všech firem, dneska už pomalu není nic co by sem nedováželi nějací občané z východu :)

Naposledy editováno 09.11.2010 20:35:24

indickej harley

9.11.2010 v 21:02 | Nahoru | #2
je to des ..

indickej harley

9.11.2010 v 21:02 | Nahoru | #3
Zákazník chce levný zboží, levný zboží se dá vyrobit jen tam kde je levná pracovní síla i levné suroviny.........

potom nechápu proč se každý diví

3 reakcí na tento příspěvek indickej harley

9.11.2010 v 21:20 | Nahoru | #4
Ja myslim, ze nikdo ze stavajicich zakazniku nechce levneho Harleje. Jenze Harlej chce nove zakazniky. Pomalu ale jiste ho zacina mit kdekdo.Za nedlouho na tom bude jezdit kdejaky smudla v Asii.............svet se v prdel obraci.

(reakce na) indickej harley

9.11.2010 v 22:28 | Nahoru | #5
natysmoto> nikam se neobrací. Už tam dávno je

indickej harley

9.11.2010 v 22:36 | Nahoru | #6
no nejvetsi gag je, ze prodejni cena elektry v indii je 76k dolarů tam asi bude na miste zvanit o zbozi pro snoby
článek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) indickej harley

9.11.2010 v 22:40 | Nahoru | #7

natysmoto>Ja myslim, ze nikdo ze stavajicich zakazniku nechce levneho Harleje. Jenze Harlej chce nove zakazniky. Pomalu ale jiste ho zacina mit kdekdo.Za nedlouho na tom bude jezdit kdejaky smudla v Asii.............svet se v prdel obraci.


Možná. Mimo USA ho moc lidí nemá, furt je to hoodně drahý. Ale lidi nejsou ochotní platit tak moc za něco co už dávno není tak exklusivní. Takže podle mě chtěj snížit náklady, aby mohli investovat do vývoje a kvality

indickej harley

9.11.2010 v 22:57 | Nahoru | #8
Tak to už máme navrch ne?Já stejně jako autor vlákna už na indickejch motorkách jezdíme dávno.No jo no bude po tvrďácích.Už to vidím jak banda hárlejářů žere na srazu kari co si tam uvaří v kotlíku Jen by mě zajímalo kde máme naši základnu MC co vždycky něco vyblejou na foru.

2 reakcí na tento příspěvek indickej harley

9.11.2010 v 23:26 | Nahoru | #9
Tak já myslím že to, že tam budou skládat pár Sportsterů (zatím) na prestiži značky nic moc nemění! Ale i kdyby, tak tu máme pořád tu víc jak sto let starou tradici těchto skvělých US bajků, na které se už nikdy nic nezmění! Je celkem jedno, kde se budou vyrábět, pořád to bude jediný originál všechny ostatní Asijský kopírácký značky (jako třeba Yamaha, Honda, Yamasaki, Kawasaki, Yuki a další ) budou stále existovat jen ve stínu HD a budou pořád jen trapnout snahou hrát si na něco, co nikdy nebudou... Vždyť třeba i Royal - Enfield je pro mě také stále ostrovní klasika a nový Old-Timer , a to že se už v UK nevyrábí kolik desítek let mne opravdu nijak netíží, jsou to stroje co stále vzbuzují obdiv a závan starých časů, i se vší tou jejich nedokonalostí! Co vzbuzují jejich kopie? Např. taková Kawasaki W650 vzbuzuje akorát posměch , hraje si na dobu, kterou ani nepamatuje... Jo a curry mám opravdu moc rád , tak alespoň že něco...

Naposledy editováno 09.11.2010 23:27:55

indickej harley

9.11.2010 v 23:31 | Nahoru | #10
Jo a hlasuju pro "seru na Indii" protože na nějakou Indii seru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) indickej harley

10.11.2010 v 01:20 | Nahoru | #11

DMC.motobiker>taková Kawasaki W650 vzbuzuje akorát posměch , hraje si na dobu, kterou ani nepamatuje... Jo a curry mám opravdu moc rád , tak alespoň že něco...


Nová W650??? Jo, ty myslíš W800
Tak písmeno W v názvu odkazuje na motocykly Kawasaki z 60tých a 70tých let. viz zde Takže tu dobu samozřejmě už pamatuje
Jsi ve svý nenávisti k funkčním motorkám zaslepen

indickej harley

10.11.2010 v 06:40 | Nahoru | #12
Tak prodejna Harley je otevřena v Dillí už skoro půl roku (je v luxusním nákupním molu a zastavím se tam pokaždé když mám příležitost) a není zde nijak levný, v přepočtu ještě o něco dražší než u nás. Mají tu na vše šílené dovozní daně a chrání tím tak svůj trh. Kromě toho, že jsem ještě žádného Harleye na silnici v Indii nepotkal, nevím kde by se tu na něm jezdilo. Komunikace jsou v šíleném stavu a když ujdou tak je na nich plno. Pokud se začnou Harleye vyrábět v Indii, sníží se tím cena o dovozní clo a pak bude cena pro vyšší vrstvu Indů přijatelná. Asi tak jako zde škoda vyrábí automobily a jezdí tu hlavně spusta octávek.

indickej harley

10.11.2010 v 07:04 | Nahoru | #13
Nemám nic proti HD ale Japonci je už dávno přechcali,cenou,kvalitou,spolehlivostí..atd,Už dávno není pravda že co je z USA musí byt nej.Ještě pár let a čína s indii bude konkurovat Japoncum

(reakce na) indickej harley

10.11.2010 v 09:00 | Nahoru | #14

vonZahn>Možná. Mimo USA ho moc lidí nemá, furt je to hoodně drahý. Ale lidi nejsou ochotní platit tak moc za něco co už dávno není tak exklusivní. Takže podle mě chtěj snížit náklady, aby mohli investovat do vývoje a kvality



No ja myslim, ze u nas je uz ted vice Harleju nez treba KAWAcopru. Taky vim, kolik jsem tech harleju prodal a vim komu. Vesmes lidi v pohode,to jo, vetsina si plni svuj sen o vlastnictvi spravne motorky, ale kdyby dneska nebyl treba sporty za 100t tak by jeste snili dal. Ja kdyz jsem kupoval meho prvniho sportyho, tak me stal 130t totalne rozbity, predni kolo bylo vedle motoru atd. Dneska stejne starou motorku jako tenkrat ten prvni, koupim celou, jeste bude nazdobena doplnkama. Trosku rozdil tam bude, on ten dnesni harlej uz je taky z umele hmoty, jako ti japonci.

indickej harley

10.11.2010 v 10:05 | Nahoru | #15
Nic novýho pod sluncem.Četl jsem to cca před týdnem na novinky.cz

1 reakcí na tento příspěvek indickej harley

10.11.2010 v 10:32 | Nahoru | #16
Stejná situace, jako s přesunem většiny průmyslu do číny. Zákazníci chtějí levné zboží, výrobci se musí přizpůsobit, nebo neuspějí v konkurenci.

To samé již funguje v VW Shangai s výrobou Fábií, Ochcávevek a Superbů, prozatím jen pro čínský trh.

Krok 1: Montáž v levné zemi z dílů dovezených z západu. Určeno pro místní trh
krok 2: Kompletní výroba v levné zemi, pouze pro místní trh.
krok 3: Dovoz dílů z levné země, v původní západní továrně již jen montáž.
krok 4: Dovoz kompletní výroby z levné země, na západě již jen sídlo, vývoj a prodej
krok 5: Přesun vývoje atd do levné země, na západě již pouze prodej

a po pár letech
krok 6: Levná zem kupuje za peníze proudící jen jedním směrem (akcie) firmu, západu nezbylo již vůbec nic. Vyměnil svůj průmysl za líný život v blahobytu.

Škoda auto, politicky významný podnik ČR, je nyní na konci kroku 2 a již vyhlásil že nastupuje ke kroku 3. Většina původních západních firem funguje v režimu 4) a ty nejúspěšnější v 5). Prožíráme svoji budoucnost.

(reakce na) indickej harley

10.11.2010 v 10:37 | Nahoru | #17
Deadman> a co by sis jako představoval, nechat výrobu tady a zkrachovat zatímco ostatní to přesunuli? Nebo zakázat vývoz technologií?
Řešení je podle mě cpát prachy do vývoje, tam máme pořád obrovskej náskok a tím si udržíme výrobu

(reakce na) indickej harley

10.11.2010 v 10:47 | Nahoru | #18

natysmoto>Ja myslim, ze nikdo ze stavajicich zakazniku nechce levneho Harleje. Jenze Harlej chce nove zakazniky. Pomalu ale jiste ho zacina mit kdekdo.Za nedlouho na tom bude jezdit kdejaky smudla v Asii.............svet se v prdel obraci.


JO TO TEDY JO

(reakce na) indickej harley

10.11.2010 v 10:51 | Nahoru | #19

DMC.motobiker>Tak já myslím že to, že tam budou skládat pár Sportsterů (zatím) na prestiži značky nic moc nemění! Ale i kdyby, tak tu máme pořád tu víc jak sto let starou tradici těchto skvělých US bajků, na které se už nikdy nic nezmění! Je celkem jedno, kde se budou vyrábět, pořád to bude jediný originál všechny ostatní Asijský kopírácký značky (jako třeba Yamaha, Honda, Yamasaki, Kawasaki, Yuki a další ) budou stále existovat jen ve stínu HD a budou pořád jen trapnout snahou hrát si na něco, co nikdy nebudou... Vždyť třeba i Royal - Enfield je pro mě také stále ostrovní klasika a nový Old-Timer , a to že se už v UK nevyrábí kolik desítek let mne opravdu nijak netíží, jsou to stroje co stále vzbuzují obdiv a závan starých časů, i se vší tou jejich nedokonalostí! Co vzbuzují jejich kopie? Např. taková Kawasaki W650 vzbuzuje akorát posměch , hraje si na dobu, kterou ani nepamatuje... Jo a curry mám opravdu moc rád , tak alespoň že něco...


Souhlasim indii nemusim ale mam ji radeji nez Cinu

Naposledy editováno 10.11.2010 10:55:18

indickej harley

10.11.2010 v 11:00 | Nahoru | #20
vonZahn> Řešení problému neznám. Myslím, že ho neznají ani ekonomicky vzdělanější odborníci. Každý zásah má i svůj negativní dopad.
Zákaz vývozu technologií je blbost, to se dá snadno ochcat. Viz nedávný oficiální přenos silného šivrovacího algoritmu z USA zdrojákem vytištěným na papíře, čímž byl obejit tamní zákon. Firmy své technologie rády nechají "uniknout" do svých zahraničních poboček.
Ve vývoji už moc velký náskok nemáme. I čína a zejména Indie má vysoké školy produkující kvanta levných chytrých odborníků.
Chyba je především v občanech, kteří nevidí dál, než do první výplaty a dávají přednost krátkodobé ekonomické výhodnosti. Obklopeni hromadou krámů nadávají, že si nemůžou dovolit koupit úplně všechno, co jim cpe televize v reklamách a pukající závistí, že soused má o nějakou další píčovinu z reklam víc.

Přiznejme si fakt, že naše nynější životní úroveň by byla mnohem nižší, pokud by jsme si nemohli koupit více produktů, než jsme vůbec vyprodukovali. Je to podobný krátkozraký život na dluh, jako předvádějí (nejen) naše vlády už mnoho let.

(reakce na) indickej harley

10.11.2010 v 14:11 | Nahoru | #21

vonZahn>Nová W650??? Jo, ty myslíš W800
Tak písmeno W v názvu odkazuje na motocykly Kawasaki z 60tých a 70tých let. viz zde Takže tu dobu samozřejmě už pamatuje
Jsi ve svý nenávisti k funkčním motorkám zaslepen


Tak ono je ve finále jedno, jestli se bavíme o starší W650 a nebo o nové W800 - obě jsou na jedno brdo , a navazujou tak akorát na předchozí plagiátorství těchto Asijských parazitních výrobců , kteří se už tenkrát vozili na úspěchu mnoha tehdejších (většinou dnes už zaniklých) Evropských značek! A můžou za to zase jen lidi, co si takovou věc dobrovolně a s radostí koupí , lidem je totiž jedno že je to jen ubohá kopie z nějaké ze zemí třetího světa, kde jim takovou motorku postaví pár fakanů za hrstku rejže , hlavně že je to levný co... Tomu se u nás v Evropě prostě nedá a nikdy nedalo konkurovat, už v dobách kdy pan Honda začínal krást nápady v Západním průmyslu, byla zde pracovní síla daleko nad tou jejich Asijskou... Pak to takhle dopadá...

Jinak ale funkční motorky mám samozřejmě moc rád , ovšem musí být originální a funkční , bohužel v Asii tohle oboje dohromady zatím udělat neumí...

indickej harley

10.11.2010 v 18:11 | Nahoru | #22
V Indii si Harleye asi moc lidí nekoupí, těch co by měli peníze je sakra málo a Ti netouží po motorce, ale po pořádném autu. Tam není místo ani čas na kochací se ježdění. Ti co by si to koupili z rozmaru se i přes 1.5 mld tam žijících lidí, dají asi spočítat na prstech, když ne jedné tak dvou ruk.

2 reakcí na tento příspěvek indickej harley

11.11.2010 v 22:01 | Nahoru | #23
Pořád uvažuju, kdy mnohým "skalním" dojde, že doba hraní si na "jediné a pravé značky" (dosaďte si cokoli) je dávno pryč a oni si konečně připustí, že jejich modly jsou prachobyčejné firmy, které dělají motorky s jediným cílem - vydělat prachy, lhostejno pod rouškou čeho.
Drnkat na notu patriotismu je nicméně skvělý obchodní tah, protože se pořád najdou mraky lidí, co na to skočí jak hladovej na špek.

Harley utopil Buell, aby se následně nasunul do Indie. A jsem velmi zvědav, jak dlouho zůstane jen u Sportsterů. Jakmile zjistí, že se jim to vyplatí a budou mít dostatečné zázemí, najedou na další typy. (A hlavně až si Američani zvyknou, že "pravé americké železo" bouchají v Indii. Hlavně, když na tom bude vlaječka s hvězdami a pruhy..)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) indickej harley

13.11.2010 v 00:57 | Nahoru | #24
PetrXX>

Trochu teď odbočím, ale jak je myšleno to provedení laku POW / MIA na tvém stroji? Je to vyznání úcty, nějaká provokace a nebo to má být dokonce hanění těch, kterým je tento znak původně věnován? Nevím jak si to mám vyložit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) indickej harley

14.11.2010 v 13:05 | Nahoru | #25

PetrXX>Pořád uvažuju, kdy mnohým "skalním" dojde, že doba hraní si na "jediné a pravé značky" (dosaďte si cokoli) je dávno pryč a oni si konečně připustí, že jejich modly jsou prachobyčejné firmy, které dělají motorky s jediným cílem - vydělat prachy, lhostejno pod rouškou čeho.
Drnkat na notu patriotismu je nicméně skvělý obchodní tah, protože se pořád najdou mraky lidí, co na to skočí jak hladovej na špek.

Harley utopil Buell, aby se následně nasunul do Indie. A jsem velmi zvědav, jak dlouho zůstane jen u Sportsterů. Jakmile zjistí, že se jim to vyplatí a budou mít dostatečné zázemí, najedou na další typy. (A hlavně až si Američani zvyknou, že "pravé americké železo" bouchají v Indii. Hlavně, když na tom bude vlaječka s hvězdami a pruhy..)


Evoluci nezastavíš. Je to na hovno, ale je to tak. God save-mám ještě originál.

(reakce na) indickej harley

15.11.2010 v 17:27 | Nahoru | #26

UnholyRider>Evoluci nezastavíš. Je to na hovno, ale je to tak. God save-mám ještě originál.




amen

(reakce na) indickej harley

26.11.2010 v 14:27 | Nahoru | #27

DMC.motobiker píše: PetrXX>

Trochu teď odbočím, ale jak je myšleno to provedení laku POW / MIA na tvém stroji? Je to vyznání úcty, nějaká provokace a nebo to má být dokonce hanění těch, kterým je tento znak původně věnován? Nevím jak si to mám vyložit...



Pro mě je to dost osobní záležitost, z mnoha různých důvodů.. Ale ve zkratce je to o úctě vůči těm tisícům mrtvých kluků, kteří umírali a umírají díky mocenským ambicím politiků.. další podtext si z jistých důvodů nechám pro sebe nicméně pokud si někdo najde reálnou (ne politicky korektní) historii PO-MIA a souvislostí s tím spjatých, začne možná tušit obrysy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ Hery22 14 21.4.2024 v 11:54 krokoš
Do Indie na enfieldy, zkušenosti Royal Enfield Bullet 500 Hery22 2 29.1.2024 v 13:07 Hery22
Náhradní díly Royal Enfield Bullet 500 venture 6 12.2.2022 v 20:12 docent
Jaký olej a množství do Enfieldu Bu... Royal Enfield Bullet 500 reno.H-D 4 31.5.2021 v 08:35 PETARDAK
Royal Einfield Royal Enfield Bullet 500 jawa46 10 16.5.2021 v 03:24 Fist


TOPlist