globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: A je to tady -moto nad 500 od 24 let
 
9.11.2010 v 19:40
Zatím návrh ministerstva dopravy, ale vše je možné. Cíl je snížit nehodovost. Tak co my na to?

3 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let

9.11.2010 v 20:19 | Nahoru | #1
dle mého názoru by spíše než posunutí věkové hranice pomohlo zavedení povinných přísných testů ovládání motocyklu, které by nehodnotil komisař a ni učitel auitoškoly ale zkušený motocyklový jezdec (instruktor)
Měly by se dle mého názoru sestávat ze schopnosti včas a účinně brzdit na různých površích, reagovat na nenadálé situace a tak dál.

Čím silnější motocykl, tím přísnější testy. A to bez pardonu. Chceš litr a je ti 21 let? nebo 18? v pořádku. Prokaž v celodenním kurzu a náasledném testování (které si pochopitelně zaplatíš) že na to máš a pak papíry dostaneš. Neprokážeš to? můžeš kurzy a test opakovat tak dlouho než to zvládneš a nebo budeš jezdit do smrti na dváce.
uf .
Hodně jsem nad tím přemýšlela a pokud jsou nějaké nehody a úrazy na motocyklu, pak zkušenosti s ovládáním motocyklu dané kubatury mohou být jednou z věcí, která jezdci zachrání život.
Z mých zkušeností se totiž rozhodně nedá říct, že by člověk z autoškoly odecházel jako řidič který to na mtorce "umí". A teď se asi naštvete a možná se do mě i někdo opře, ale podle mého názoru ani to že budu načerno lítat třeba tři roky na fichtlu nezaručuje že zvládnu hned napoprvé litr.

Proto bych spíše než zvýšení věkové hranice přivítala přísnější podmínky pro získání řidičáku na danou kubaturu.
A prosím nechme stranou auta a jejich výkon. Na motorce se prostě člověk zabije mnohem snáz - a kvůli tomu především je nyní zaveden vyšší věkový limit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

9.11.2010 v 20:21 | Nahoru | #2
Windy> mrnousku budu na tebe zlej ale že zrovna ty se ozýváš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

9.11.2010 v 21:07 | Nahoru | #3

Windy>dle mého názoru by spíše než posunutí věkové hranice pomohlo zavedení povinných přísných testů ovládání motocyklu, které by nehodnotil komisař a ni učitel auitoškoly ale zkušený motocyklový jezdec (instruktor)
Měly by se dle mého názoru sestávat ze schopnosti včas a účinně brzdit na různých površích, reagovat na nenadálé situace a tak dál.

Čím silnější motocykl, tím přísnější testy. A to bez pardonu. Chceš litr a je ti 21 let? nebo 18? v pořádku. Prokaž v celodenním kurzu a náasledném testování (které si pochopitelně zaplatíš) že na to máš a pak papíry dostaneš. Neprokážeš to? můžeš kurzy a test opakovat tak dlouho než to zvládneš a nebo budeš jezdit do smrti na dváce.
uf .
Hodně jsem nad tím přemýšlela a pokud jsou nějaké nehody a úrazy na motocyklu, pak zkušenosti s ovládáním motocyklu dané kubatury mohou být jednou z věcí, která jezdci zachrání život..



Blbost... Pouze to spraví "papíry na zkoušku", když do dvou let nedostaneš pokutu, papíry nechat. A nemusí být nááásledné testování a prdy před (které si zaplatíš...) "extraznalým motokomisařem". Zas by to dopadalo jako !u nás v Czechistánu!, známosti, mazance do kapsy atd.

Ve vydávání řidičáků (obzvlášť na moto) nehledejte logiku a spravedlnost, pouze lobbistické zájmy. (viz řidičák na náklaďák a silné osobáky), protože dopravci chtěj levné mlaďasy a synáčci milionářů by jezdili potupně s vozítky, co maj maximálku třeba jen 160

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

11.11.2010 v 19:01 | Nahoru | #4

Windy>dle mého názoru by spíše než posunutí věkové hranice pomohlo zavedení povinných přísných testů ovládání motocyklu, které by nehodnotil komisař a ni učitel auitoškoly ale zkušený motocyklový jezdec (instruktor)
Měly by se dle mého názoru sestávat ze schopnosti včas a účinně brzdit na různých površích, reagovat na nenadálé situace a tak dál.

Čím silnější motocykl, tím přísnější testy. A to bez pardonu. Chceš litr a je ti 21 let? nebo 18? v pořádku. Prokaž v celodenním kurzu a náasledném testování (které si pochopitelně zaplatíš) že na to máš a pak papíry dostaneš. Neprokážeš to? můžeš kurzy a test opakovat tak dlouho než to zvládneš a nebo budeš jezdit do smrti na dváce.
uf .
Hodně jsem nad tím přemýšlela a pokud jsou nějaké nehody a úrazy na motocyklu, pak zkušenosti s ovládáním motocyklu dané kubatury mohou být jednou z věcí, která jezdci zachrání život.
Z mých zkušeností se totiž rozhodně nedá říct, že by člověk z autoškoly odecházel jako řidič který to na mtorce "umí". A teď se asi naštvete a možná se do mě i někdo opře, ale podle mého názoru ani to že budu načerno lítat třeba tři roky na fichtlu nezaručuje že zvládnu hned napoprvé litr.

Proto bych spíše než zvýšení věkové hranice přivítala přísnější podmínky pro získání řidičáku na danou kubaturu.
A prosím nechme stranou auta a jejich výkon. Na motorce se prostě člověk zabije mnohem snáz - a kvůli tomu především je nyní zaveden vyšší věkový limit.



Ale v aute zase daleko lehceji zabijes nekoho jineho coz je z pohledu spolecnosti daleko horsi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist