globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: A je to tady -moto nad 500 od 24 let
 
9.11.2010 v 19:40
Zatím návrh ministerstva dopravy, ale vše je možné. Cíl je snížit nehodovost. Tak co my na to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

9.11.2010 v 21:07 | Nahoru | #1

Windy>dle mého názoru by spíše než posunutí věkové hranice pomohlo zavedení povinných přísných testů ovládání motocyklu, které by nehodnotil komisař a ni učitel auitoškoly ale zkušený motocyklový jezdec (instruktor)
Měly by se dle mého názoru sestávat ze schopnosti včas a účinně brzdit na různých površích, reagovat na nenadálé situace a tak dál.

Čím silnější motocykl, tím přísnější testy. A to bez pardonu. Chceš litr a je ti 21 let? nebo 18? v pořádku. Prokaž v celodenním kurzu a náasledném testování (které si pochopitelně zaplatíš) že na to máš a pak papíry dostaneš. Neprokážeš to? můžeš kurzy a test opakovat tak dlouho než to zvládneš a nebo budeš jezdit do smrti na dváce.
uf .
Hodně jsem nad tím přemýšlela a pokud jsou nějaké nehody a úrazy na motocyklu, pak zkušenosti s ovládáním motocyklu dané kubatury mohou být jednou z věcí, která jezdci zachrání život..



Blbost... Pouze to spraví "papíry na zkoušku", když do dvou let nedostaneš pokutu, papíry nechat. A nemusí být nááásledné testování a prdy před (které si zaplatíš...) "extraznalým motokomisařem". Zas by to dopadalo jako !u nás v Czechistánu!, známosti, mazance do kapsy atd.

Ve vydávání řidičáků (obzvlášť na moto) nehledejte logiku a spravedlnost, pouze lobbistické zájmy. (viz řidičák na náklaďák a silné osobáky), protože dopravci chtěj levné mlaďasy a synáčci milionářů by jezdili potupně s vozítky, co maj maximálku třeba jen 160

(reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let

9.11.2010 v 21:25 | Nahoru | #2

666S999>Blbost... Pouze to spraví "papíry na zkoušku", když do dvou let nedostaneš pokutu, papíry nechat. A nemusí být nááásledné testování a prdy před (které si zaplatíš...) "extraznalým motokomisařem". Zas by to dopadalo jako !u nás v Czechistánu!, známosti, mazance do kapsy atd.

Ve vydávání řidičáků (obzvlášť na moto) nehledejte logiku a spravedlnost, pouze lobbistické zájmy. (viz řidičák na náklaďák a silné osobáky), protože dopravci chtěj levné mlaďasy a synáčci milionářů by jezdili potupně s vozítky, co maj maximálku třeba jen 160



to je druhý pohled. tvrdá realita ze které se mi obrací žaludek.

já jen řeším co by mohlo pomoct aby se zvýšil počet lidí který na motorce přežijou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist