1 reakcí na tento příspěvek Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
Že se to přidírá je neklamná známka chudé směsi, nebo málo oleje v benzínu. A přitom když tam turbo natlačí víc směsi by tam logicky mělo být i víc oleje takže kdepak máš chybu ty mechaniku? a jak máš řešený výfuk? aby ti neutíkala zbytečně směs doprd...ele já vím máš tam turbo, jenže to není 4T motor tohle 2T který potřebuje jistou déku a objem výfukové komory..... atd atd atd........
Když natunit motor z pincka, tak rozhodně ne turbem ale daleko lepším způsobem - úpravou motoru samotného a výsledek je rozhodně zaručený a navíc nepřibude žádná váha navíc.....
Takže si klidně ty garážovej Cimrmane bádej dál [lol]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
Že se to přidírá je neklamná známka chudé směsi, nebo málo oleje v benzínu. A přitom když tam turbo natlačí víc směsi by tam logicky mělo být i víc oleje takže kdepak máš chybu ty mechaniku? -- A nebude to náhodou tím ,že při vyšších otáčkách je tam více vzduchu ? a směs je chudší ? průtok skrz karbec je stejný nasává benzín stejně jak kdy jindy ,ale objemové množství vzduchu je větší s počtem otáček . Pokud obohatím směs tak to na volnoběh uchlastám a u stropu se to nebude přidírat ovšem to je mi k ničemu když motor sám nepoběží
Když natunit motor z pincka, tak rozhodně ne turbem ale daleko lepším způsobem - Vypadá to snad jako závodní speciál ? ... samo sebou ,že výkon nahrabeš lehčejc na vejfuku válci a karbci