1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzpěra na motorku (zajímavá technická řešení)
Že se to přidírá je neklamná známka chudé směsi, nebo málo oleje v benzínu. A přitom když tam turbo natlačí víc směsi by tam logicky mělo být i víc oleje takže kdepak máš chybu ty mechaniku? -- A nebude to náhodou tím ,že při vyšších otáčkách je tam více vzduchu ? a směs je chudší ? průtok skrz karbec je stejný nasává benzín stejně jak kdy jindy ,ale objemové množství vzduchu je větší s počtem otáček . Pokud obohatím směs tak to na volnoběh uchlastám a u stropu se to nebude přidírat ovšem to je mi k ničemu když motor sám nepoběží
Když natunit motor z pincka, tak rozhodně ne turbem ale daleko lepším způsobem - Vypadá to snad jako závodní speciál ? ... samo sebou ,že výkon nahrabeš lehčejc na vejfuku válci a karbci
Zar>[quote]Dingo>
Že se to přidírá je neklamná známka chudé směsi, nebo málo oleje v benzínu. A přitom když tam turbo natlačí víc směsi by tam logicky mělo být i víc oleje takže kdepak máš chybu ty mechaniku? -- A nebude to náhodou tím ,že při vyšších otáčkách je tam více vzduchu ? a směs je chudší ? průtok skrz karbec je stejný nasává benzín stejně jak kdy jindy ,ale objemové množství vzduchu je větší s počtem otáček . Pokud obohatím směs tak to na volnoběh uchlastám a u stropu se to nebude přidírat ovšem to je mi k ničemu když motor sám nepoběží
Když natunit motor z pincka, tak rozhodně ne turbem ale daleko lepším způsobem - Vypadá to snad jako závodní speciál ? ... samo sebou ,že výkon nahrabeš lehčejc na vejfuku válci a karbci
Zar a dva karburátory tě nenapadly? respektive něco jako na Hondě XL - dvojitý karbec, druhý stupeň se otevírá až když je první stupeň někde za půlkou otevření..... ty inženýre, tenhle systém je starý jak metuzalém.
Koukám, že logicky mi tady popisuejš jak ti to tvoje turbo na pincku nefunguje