1 reakcí na tento příspěvek Připojení sidecaru=přestavba???
Zaslechl jsem něco o Moto-Guzzi, Suzuki a Kawě. Naopak Honda je prý v připojování sajdy vstřícnější. Nevím to ale přesně, jelikož nic kromě Dněpra a Urala není uzpůsobeno pro pohon sajdového kola, tak mě žádná rejže ani evropan nezajímá
Na Jawu šla dřív připojit sajda Velorex bez přestavby a základě nějakého všeobecného typového schválení od Jawy. Dnes už to ale bez přestavby nejde. Změna kategorie vozidla z L3 na L4 dnes jde pouze oficiální přestavbou. Uřední šiml řehtá, že by se z toho člověk posral.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Připojení sidecaru=přestavba???
Deadman>Záleží hlavně na výrobci motorky, nebo přesněji na akreditovaném dovozci v ČR. Někteří čeští dovozci papír na připojení sajdy nevydávaj a tímpádem tu sajdu prostě nedostaneš do papírů ani kdyby ses na hlavu postavil.
Zaslechl jsem něco o Moto-Guzzi, Suzuki a Kawě. Naopak Honda je prý v připojování sajdy vstřícnější. Nevím to ale přesně, jelikož nic kromě Dněpra a Urala není uzpůsobeno pro pohon sajdového kola, tak mě žádná rejže ani evropan nezajímá
Na Jawu šla dřív připojit sajda Velorex bez přestavby a základě nějakého všeobecného typového schválení od Jawy. Dnes už to ale bez přestavby nejde. Změna kategorie vozidla z L3 na L4 dnes jde pouze oficiální přestavbou. Uřední šiml řehtá, že by se z toho člověk posral.
Naposledy editováno 31.10.2010 13:45:40