bmw_r1300gs_cartec





Téma: VV MX450 (Shineray)
 
27.10.2010 v 20:56
Tak co hoši. Co si o tom myslíte?
http://www.tipmoto.c...-vv-mx-450-2011.html



1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 14:04 | Nahoru | #1
Chiro: a to ti mezi dospělejma přijde normální ze někdo investuje velky prachy do vývoje, pak přijde jinej, ten to cely ukradne a uz to vyrábí jen za výrobní náklady, nepotrebuje vydělat zpět na ten drahej vývoj, takže si všichni koupi ten o třetinu levnější stroj a ten co tomu věnoval to úsilí ostrouha?

U Číňanů nejde tolik o kvalitu výsledného produktu, ale spis o přístup jak ten produkt vznikl...

Btw eBay je plnej brzdovejch pump brembo, co nejsou brembo, to ze je na něčem napsáno nissin, je bud tím ze je to nissin, nebo tím ze si cmoud před zaformovanim te origo pumpy nedělal hlavu ano s tím aby z toho ten nápis obrousil....

Naposledy editováno 08.04.2013 14:07:30

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.4.2013 v 15:55 | Nahoru | #2

assassin píše: Chiro: a to ti mezi dospělejma přijde normální ze někdo investuje velky prachy do vývoje, pak přijde jinej, ten to cely ukradne a uz to vyrábí jen za výrobní náklady, nepotrebuje vydělat zpět na ten drahej vývoj, takže si všichni koupi ten o třetinu levnější stroj a ten co tomu věnoval to úsilí ostrouha?

U Číňanů nejde tolik o kvalitu výsledného produktu, ale spis o přístup jak ten produkt vznikl...

Btw eBay je plnej brzdovejch pump brembo, co nejsou brembo, to ze je na něčem napsáno nissin, je bud tím ze je to nissin, nebo tím ze si cmoud před zaformovanim te origo pumpy nedělal hlavu ano s tím aby z toho ten nápis obrousil....



Proč si myslíš, že to číňani ukradli ? Napadlo tě, že si to mohli řádně koupit ? Nebo že to je jen další společný čínsko-japonský projekt ?
Jako majitel CRF450X-2012 jsem se před koupí tomuto modelu docela věnoval. Pokud jsem měl možnost prohlížet detaily fotek VV MX na netu, troufám si tvrdit, že to není kopie CRF 450X.
VVMX450 je CRF450X
Pouze přizpůsobená evropským homologacím a slevněná na některých dílech....
Číňani si klidně okopírují cokoliv, co jim jde jen těžko dokázat a od toho kdo se s nimi pravděpodobně nebude soudit. Ale těžko by se pouštěli do sporu s největším světovým výrobcem motocyklů, který má v Číně své filiálky a se zemí jako Japonsko, se kterým je jejich státní ekonomika silně provázaná.
Když se podíváš co číňani dokázali s honďáckým motorem 125ccm, který se dnes montuje po celé Asii, stejně jako ho používá německý Sachs, těžko nevěřit tomu, že dokáží podržet kvalitu i u jiných motorů. Navíc, pokud jim na tom bude záležet.
Ty tvé teorie o vývoji...Ten byl u CRF 450 už nesčetně krát zaplacen a ty desetitisíce prodaných kusů v Americe,Austrálii ji mnohokrát zhodnotily. Proto 450X funguje bez podstatných změn už desetiletí. Ale je problém, aby stále fungovala pod značkou Honda. Honda musí vyvíjet a posouvat technologie dál, ale nechce svůj top enduro model hodit do šrotu, ani jej prodávat za levno jako Hondu. Musí přeci držet cenu top značky !
Tak se prostě domluví s Čínou. Pod jejich značkou a s levnými náklady je můžou dělat dál a vydělají všichni...
Navíc ještě pořádně naštve KTM, která se začala navážet do Ameriky, kde Honda kralovala. A která přes svého indického spolumajitele rozjíždí prodeje malých kubatur po Asii. Dalšího dominia Hondy.
Nacpat proto do Evropy, na domácí hřiště KTM svůj sice očesaný, ale pořád velmi konkurenceschopný model za cenu pod 4000Eur. Tedy nižší než je cena ojetých KTM, to mi přijde jako hodně dobrý tah...
Vůbec bych se nedivil, kdyby moje loňská motorka vyjela se stejné fabriky jako letošní VVMX
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist