1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
Brůča. píše: Neřešte to - každý si svoje peníze může utratit jak chce a jak uzná za vhodné. Nemám volných sto papírů a za cenu, kterou jsem zaplatil jsem si mohl koupit tak TTR 98/00, HQ TE 610 99, XR 400/600 97, KLR 650 04 a podobné kategorie strojů. Takže jsem za svoje peníze dostal maximum - tímpádem jsem spokojen. Podobnou částku bych pravděpodobně zaplatil za GO svojí Yamahy - takže místo GO dvanáctileté japonské kvality jsem koupil zánovní čínu. Jestli to byl krok správným směrem ukáže až čas.
Nemám žádné závodní ambice, vozím se pro radost, mám pět dětí - jedno hledá práci, dvě na střední, další na vysoké a poslední na víceletém gymplu. Ušetřené peníze mám opravdu kam dávat. A jestli se číňan rozbije, tak ho klidně opřu v garáži o zeď a počkám, až těch pár drobných, co stojí ND našetřím. A že nebudu třeba půl roku jezdit - na světě jsou důležitější věci než je motorka.
Tak to byla o dost výhodnější cena než ty ojetiny na webu dovozce....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
SuperSic58 píše: Celý je to pochybný a nebudí to důvěru. Dealerská síť, internet, různé fámy atd, a za rok to upadne v zapomnění. Nemam nic proti čínským moto, máme doma dvě a dělají radost už řádku let, ale dát svých sto papírů za něco pofiderního, nevim nevim. Nejde o stroj samotný, spíš o různý ty "prodejce", který tyhle stroje prodávaj z garáže a za rok už podnikaj v něčem jiným. Upřednostňuju kvalifikovaný jednání, školenýho prodejce a reprezentativní prodejní prostory, ne nějakýho cigoše, co má 3 nový kousky v kůlně na zahradě plný bahna(vlastní zkušenost, plzeňáci budou vědět..) Čínu jsem koupil, ale za 20 tis, sto papírů už je něco jinýho, tam sázím na jistotu viz moje Honda
SuperSic58, nic ve zlém, ale po ránu jsem si udělal dobrou náladu u kávy a s chutí jsem se zasmál. >>> kvalifikovaný jednání, školenýho prodejce a reprezentativní prodejní prostory <<< Chtěl bych vidět to školení prodejců a servizáků od číňana. A garážový prodej a servis? No dosti často je to o dost lepší než nějaký nafintěný motosalon, kde zaměstnají kde koho. Můj mladej je garážák už od r. 2004 a myslím, že by se od něj mohly spousty reprezentativních prodejců učit. Ale já vím, jak jsi to myslel a souhlasím s tebou a díky za zvednutí dobré nálady.
Naposledy editováno 08.11.2013 08:31:32
Kovboy píše: SuperSic58, nic ve zlém, ale po ránu jsem si udělal dobrou náladu u kávy a s chutí jsem se zasmál. >>> kvalifikovaný jednání, školenýho prodejce a reprezentativní prodejní prostory <<< Chtěl bych vidět to školení prodejců a servizáků od číňana. A garážový prodej a servis? No dosti často je to o dost lepší než nějaký nafintěný motosalon, kde zaměstnají kde koho. Můj mladej je garážák už od r. 2004 a myslím, že by se od něj mohly spousty reprezentativních prodejců učit. Ale já vím, jak jsi to myslel a souhlasím s tebou a díky za zvednutí dobré nálady.
Věřím, že ty a syn patříte v segmentu laciných čínských strojů mezi tu lepší a mnohem užší část prodejců Ale nechtěj vědět, co sem kolikrát viděl za pitomce a vyložený kretény, kteří "vedli" kšeft s čínskejma piťasema, dirtama atd. Lidi, co v životě neseděli na motorce a bez sebemenší znalosti techniky. Lidi, kterejm čouhá sláma z bot a lejno z kalhot, burani se základním vzděláním, co chtěj jen vykšeftovat zboží a zákazníky oslovují "vole". Hovada, co maj "prodejní" motorky položené na boku na hromadě harampádí v kůlně a nestydí se to takto prezentovat zákazníkům. Takovéto idioty v autorizovaném salónu nenajdeš, tam je to maximálně o arogantních machýrkách, který můžeš nějak přestát, nebo jít jinam. Horší věc je postservis, ten ve spoustě nóbl salónů taky nefunguje, ale furt je větší šance, než u garážových prodejců china moto, kde budeš jeden z mála, který ho dělaj. Tím lépe ale pro tebe ne?
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
A co se týká servisu - no zatím rozpaky - doufám, že pán už pochopil, že jsem technik a ne cukrář (tímto se nechci dotýkat cukrářů), kterému může věšet bulíky na nos......a že už to zkoušel. Olej si stejně měníš sám, gumy si také přezuješ, takže mě spíše jde o to, aby alespoň po dobu záruky měnil vadné díly.
Dal jsem jen kopírovat z fóra.
Pokud to vše klapne a jestli do neděle preziju, tak se uvidíme. Beru dvě kola, jedno 754 a druhy c12 obe gumy pěkný, kdyby bylo potřeba.
VV450 koupil kamarád, byli jsme spolu jezdit, tak jsem se na tom krátce svezl. Pokud umí jezdit, tak se na tom nechá jet pěkná kudla , ale radši ať si rovnou vezme náhradní přední blatník, origo je hodně křehký a prasne velice snadno. To samý páka zadní brzdy, nic to nevydrží, kamarád to nazval hitlerkov . Páčky na řídítka vydrží, pokud má bastry. Pokud ne, tak to chce radši taky do zásoby sebou. Taky by to možná chtělo vzít kladívko, bo je celkově trochu měkkčí konstrukce, snadno se to ohýbá, ale zas to má výhodu, že se to snadno rovná . V porovnání s tím, jak to tu někteří vychválili, to pro mě bylo rozčarování, ale motor bych řekl dobrý , pokud se povede nastartovat . Je fajn, že s tím přijedete .
Naposledy editováno 09.11.2013 06:27:01
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Ale je mě jasné, že Husíbrk to není, tak je nutno to patřičně poplivat - mě to nechává v klidu, nevzrušuje mě to ani sexuálně, ani jinak.
A pro všechny, co mají opravdová endura - dneska jsem se zakopal na offroudmaratonu v Ředhošti a při vyprošťování motorky jsem spálil spojku........tak až to rozeberu, dám vědět, jak dopadly plechy a lamely a kolik to bude stát. A také se z toho hulilo jak z darebných kamen - vyvařil jsem tak půl litru chladičky
Byl jsem u jednoho dílera a říkal, že než začal Shineray nabízet, tak si prověřoval dodávky náhradních dílů a i kdyby to český dovozce zabalil, tak v Německu tyto motorky jezdí a jsou tam prodejci kteří díly mají a prodávají.
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Teď si mažu koleno a přemýšlím, jak zítra motorku odbahním........no a potom zkouknout plechy a vyměnit lamely. Takže špunty nebudou
Ale byl jsem desátý - více nás ve veteránech nejelo.
Když se jel MotorBike, tak se tam neskutečně prášilo, ale to, co tam bylo dneska já jezdit nezvládám.....taková jízda ve vazelíně. Rychle to neumím a při pomalé se zalepily kola a bylo to neřiditelné.........prostě děs běs
Ale na offroadmaratonu mám fotku Sklánějící se zoufalec nad vařící ležící motorkou ve výjezdu......prostě originál patlal
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Na karbecu ochud smes dej mensi trysku a motorka bude startovat uplne napohodu a nebo jeste nez to udelas, jak ta motorka startuje za studena, jak za tepla a jak startuje s vytazenym ochuzovacem ?
Naposledy editováno 11.11.2013 10:14:12
Dám menší volnoběžnou trysku, protože se to ulejvá a se sytičem to snad nechytne nikdy. Trochu mě zaráží, že když vezmu tabulku osazení tryskama na CRF, což toto je klon, tak tam nesedí zcela nic.
Teď na to bude trochu času, protože mám natažené vazy v koleni, tak si budu místo ježdění hrát.
A nebo budu furt v práci, protože doplatek na ortézu je cca 5,5 litru a už mám lístek od lapiducha vypsaný.
Jinak lamely ve spojce nové - pasují z Hondy CRF 02-11 - druhovýroba a cena 899,-
Olej přepálený, lamely spálené a jedna byla prasklá - netuším proč, plechy netknuté......tak mě moje blbost stála cca litr Víko spojky těsněné gumovým kroužkem, takže šest šroubků na víku, šest na koši a výměna oleje - cca 30min. na bobku vedle mašiny.
Takže zatím asi elektroinstalace bude tím nejslabším článkem tohoto stroje........na obhajobu - nevyřadilo to stroj z pohybu.
Informace pro ty, co to zajímá.
Bude nutno motorku dovybavit ventilátorem chladiče - při průzkumu některých neprůjezdných lokalit to za cca deset minut poponášení s motorem v chodu začíná odfukovat páru.
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Jinak letos na strojích zase pár úprav - lehčí a pevnější ráfky,úpravy na odpružení, racing páčky, výztuhy chladičů, dural/ocel rozeta, dural/hliník šůsplechy pod motor a pod.
Takže nic zásadního, ale potěší to. A snad by měla letos přijít stříkačka.....už prý je, ale Evropa si musí počkat.
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Také se mě podařilo doladit karburaci - startuje to, teplé i studené, jde to i slušně za plynem, tak uvidím, jestli se to nebude oteplováním měnit k horšímu.
Jinak Yamahu mám rozhozenou - hlava, ventily, válec, píst.........taková střední oprava motoru, a vůle v přepáčku je tam také. Když ale porovnám ceny dílů s Číňanem, jdou na mě mrákoty.
Byl jsem trochu po pořízení Číňana v rozpacích, protože motorka moc nefungovala podle mých představ, ale už začínám být spokojený.
Co se týká poruch v garanci - netočil se starter (zřejmě byl někde upadlý drát - nevím, neptal jsem se), potom odešla volnoběžka a přerušovač blinkrů. Starter - oprava do třech dnů, volnoběžka také a přerušovač na počkání. Zatím jsem nenašel díl, na který bych musel čekat, všechno co jsem "dojebal" svým jezdeckým uměním bylo hned skladem.
Páčky, ovladače, blatník, dráty do kol, gufera vidlic, přerušovač, starter, blinkr.......víc asi nebylo potřeba a ani jsem toho víc nezničil.
Jo, a namontoval jsem větrák na chladič............levnou jebku z PC, ale stačí. Už neodfukuje pára, když se někde zakopám v potoce a nebo v rokli.