bmw_r1300gs_cartec





Téma: VV MX450 (Shineray)
 
27.10.2010 v 20:56
Tak co hoši. Co si o tom myslíte?
http://www.tipmoto.c...-vv-mx-450-2011.html



(reakce na) VV MX450 (Shineray)

6.11.2013 v 18:39 | Nahoru | #121

Navrc.WR-F píše: Brůča.> Tak dávej postupně vědět co a jak. Mohl by sis ju přidat do profilu a psát deník - docela by mě to zajimalo.

jo to mě taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

7.11.2013 v 20:36 | Nahoru | #122

Brůča. píše: Neřešte to - každý si svoje peníze může utratit jak chce a jak uzná za vhodné. Nemám volných sto papírů a za cenu, kterou jsem zaplatil jsem si mohl koupit tak TTR 98/00, HQ TE 610 99, XR 400/600 97, KLR 650 04 a podobné kategorie strojů. Takže jsem za svoje peníze dostal maximum - tímpádem jsem spokojen. Podobnou částku bych pravděpodobně zaplatil za GO svojí Yamahy - takže místo GO dvanáctileté japonské kvality jsem koupil zánovní čínu. Jestli to byl krok správným směrem ukáže až čas.
Nemám žádné závodní ambice, vozím se pro radost, mám pět dětí - jedno hledá práci, dvě na střední, další na vysoké a poslední na víceletém gymplu. Ušetřené peníze mám opravdu kam dávat. A jestli se číňan rozbije, tak ho klidně opřu v garáži o zeď a počkám, až těch pár drobných, co stojí ND našetřím. A že nebudu třeba půl roku jezdit - na světě jsou důležitější věci než je motorka.



Tak to byla o dost výhodnější cena než ty ojetiny na webu dovozce....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.11.2013 v 08:30 | Nahoru | #123

SuperSic58 píše: Celý je to pochybný a nebudí to důvěru. Dealerská síť, internet, různé fámy atd, a za rok to upadne v zapomnění. Nemam nic proti čínským moto, máme doma dvě a dělají radost už řádku let, ale dát svých sto papírů za něco pofiderního, nevim nevim. Nejde o stroj samotný, spíš o různý ty "prodejce", který tyhle stroje prodávaj z garáže a za rok už podnikaj v něčem jiným. Upřednostňuju kvalifikovaný jednání, školenýho prodejce a reprezentativní prodejní prostory, ne nějakýho cigoše, co má 3 nový kousky v kůlně na zahradě plný bahna(vlastní zkušenost, plzeňáci budou vědět..) Čínu jsem koupil, ale za 20 tis, sto papírů už je něco jinýho, tam sázím na jistotu viz moje Honda


SuperSic58, nic ve zlém, ale po ránu jsem si udělal dobrou náladu u kávy a s chutí jsem se zasmál. >>> kvalifikovaný jednání, školenýho prodejce a reprezentativní prodejní prostory <<< Chtěl bych vidět to školení prodejců a servizáků od číňana. A garážový prodej a servis? No dosti často je to o dost lepší než nějaký nafintěný motosalon, kde zaměstnají kde koho. Můj mladej je garážák už od r. 2004 a myslím, že by se od něj mohly spousty reprezentativních prodejců učit. Ale já vím, jak jsi to myslel a souhlasím s tebou a díky za zvednutí dobré nálady.

Naposledy editováno 08.11.2013 08:31:32

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.11.2013 v 18:16 | Nahoru | #124

Kovboy píše: SuperSic58, nic ve zlém, ale po ránu jsem si udělal dobrou náladu u kávy a s chutí jsem se zasmál. >>> kvalifikovaný jednání, školenýho prodejce a reprezentativní prodejní prostory <<< Chtěl bych vidět to školení prodejců a servizáků od číňana. A garážový prodej a servis? No dosti často je to o dost lepší než nějaký nafintěný motosalon, kde zaměstnají kde koho. Můj mladej je garážák už od r. 2004 a myslím, že by se od něj mohly spousty reprezentativních prodejců učit. Ale já vím, jak jsi to myslel a souhlasím s tebou a díky za zvednutí dobré nálady.



Věřím, že ty a syn patříte v segmentu laciných čínských strojů mezi tu lepší a mnohem užší část prodejců Ale nechtěj vědět, co sem kolikrát viděl za pitomce a vyložený kretény, kteří "vedli" kšeft s čínskejma piťasema, dirtama atd. Lidi, co v životě neseděli na motorce a bez sebemenší znalosti techniky. Lidi, kterejm čouhá sláma z bot a lejno z kalhot, burani se základním vzděláním, co chtěj jen vykšeftovat zboží a zákazníky oslovují "vole". Hovada, co maj "prodejní" motorky položené na boku na hromadě harampádí v kůlně a nestydí se to takto prezentovat zákazníkům. Takovéto idioty v autorizovaném salónu nenajdeš, tam je to maximálně o arogantních machýrkách, který můžeš nějak přestát, nebo jít jinam. Horší věc je postservis, ten ve spoustě nóbl salónů taky nefunguje, ale furt je větší šance, než u garážových prodejců china moto, kde budeš jeden z mála, který ho dělaj. Tím lépe ale pro tebe ne?

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

8.11.2013 v 19:38 | Nahoru | #125
nevíte někdo kde se prodávaj ojetý Shineraye ? Nikde na netu sem nic nenašel jen samý čtyřkolky.

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.11.2013 v 20:47 | Nahoru | #126

Jezi píše: nevíte někdo kde se prodávaj ojetý Shineraye ? Nikde na netu sem nic nenašel jen samý čtyřkolky.


Ve sběrnách

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

8.11.2013 v 22:30 | Nahoru | #127
Humusus> Ano - i ta nejlevnější je dražší, než jsem zaplatil já
A co se týká servisu - no zatím rozpaky - doufám, že pán už pochopil, že jsem technik a ne cukrář (tímto se nechci dotýkat cukrářů), kterému může věšet bulíky na nos......a že už to zkoušel. Olej si stejně měníš sám, gumy si také přezuješ, takže mě spíše jde o to, aby alespoň po dobu záruky měnil vadné díly.

VV MX450 (Shineray)

9.11.2013 v 06:26 | Nahoru | #128
Toto je poznatek jezdce z offmoto. Com
Dal jsem jen kopírovat z fóra.

Pokud to vše klapne a jestli do neděle preziju, tak se uvidíme. Beru dvě kola, jedno 754 a druhy c12 obe gumy pěkný, kdyby bylo potřeba.
VV450 koupil kamarád, byli jsme spolu jezdit, tak jsem se na tom krátce svezl. Pokud umí jezdit, tak se na tom nechá jet pěkná kudla , ale radši ať si rovnou vezme náhradní přední blatník, origo je hodně křehký a prasne velice snadno. To samý páka zadní brzdy, nic to nevydrží, kamarád to nazval hitlerkov . Páčky na řídítka vydrží, pokud má bastry. Pokud ne, tak to chce radši taky do zásoby sebou. Taky by to možná chtělo vzít kladívko, bo je celkově trochu měkkčí konstrukce, snadno se to ohýbá, ale zas to má výhodu, že se to snadno rovná . V porovnání s tím, jak to tu někteří vychválili, to pro mě bylo rozčarování, ale motor bych řekl dobrý , pokud se povede nastartovat . Je fajn, že s tím přijedete .

Naposledy editováno 09.11.2013 06:27:01

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

9.11.2013 v 18:13 | Nahoru | #129
Ano ano - to je řeč o mojí motorce a mých jezdeckých schopnostech Motorku jsem párkrát hodil ve výjezdu přes hlavu a po jednom takovém pádu jsem jí odhodil na cca 2m vzdálený strom. Přední blatník to nevydržel a ohnul se jeden šteft na řidítkách - jsou v gumových silentblokách, takže pohyb tam byl. Po vyndání jsme ho srovnali ve svěráku a je tam ten šteft doposud. Pákou zadní brzdy jsem chytil o nějaký pařez, ohnul jsem jí o více než 90° a při rovnání praskla - opraveno pasovinou a provrtáním - mám sice novou, ale proč ji měnit, když opravená je funkční. Bástry nemám a páčky mám stále origo.........tam asi Janek něco zajímavého vydedukoval pohledem, a sám nevím, co se na tom ohýbá(asi se budu muset Janka zeptat), protože jsme rovnali kladivem jen ten šteft řidítek ohnutý po pádu.
Ale je mě jasné, že Husíbrk to není, tak je nutno to patřičně poplivat - mě to nechává v klidu, nevzrušuje mě to ani sexuálně, ani jinak.
A pro všechny, co mají opravdová endura - dneska jsem se zakopal na offroudmaratonu v Ředhošti a při vyprošťování motorky jsem spálil spojku........tak až to rozeberu, dám vědět, jak dopadly plechy a lamely a kolik to bude stát. A také se z toho hulilo jak z darebných kamen - vyvařil jsem tak půl litru chladičky

VV MX450 (Shineray)

9.11.2013 v 18:19 | Nahoru | #130
Jinak na Yamaze, kterou také vlastním jsem páčky ulamoval dost často, řídítka ohnul do vrtule, a ani plasty nebyly ušetřeny.........ale ať si každý udělá úsudek sám. Mě zajímají podstatné věci a ne spotřebák. A podstatné je, že to jde blbě nastartovat - proto laboruji s karburací a doufám, že zvítězím.

VV MX450 (Shineray)

9.11.2013 v 19:43 | Nahoru | #131
Po tom, co si to pořídil Brůča jsem se o tuto motorku trochu zajímal.
Byl jsem u jednoho dílera a říkal, že než začal Shineray nabízet, tak si prověřoval dodávky náhradních dílů a i kdyby to český dovozce zabalil, tak v Německu tyto motorky jezdí a jsou tam prodejci kteří díly mají a prodávají.

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

9.11.2013 v 21:23 | Nahoru | #132
Brůča.>
TWL, tak jsi tu Ředhošť jel -mluv, přeháněj

Naposledy editováno 09.11.2013 21:23:41

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

9.11.2013 v 22:45 | Nahoru | #133
Jel a nejel Neskutečně jílovité bahno - zaváděcí kolo OK, potom jsem jedno kolo obkroužil, fláknul jsem s sebou na koleno, potom jsem se utopil v jedné loužičce, nabalil předek tak, že se netočil, výjezd díky neschopnosti nabrat rychlost jsem vyskákal přes spojku způsobem, že jsem jí dal na prdel, motorku jsem zvedal tolikrát, že už jsem neměl sílu.....takže souboj sám se sebou
Teď si mažu koleno a přemýšlím, jak zítra motorku odbahním........no a potom zkouknout plechy a vyměnit lamely. Takže špunty nebudou
Ale byl jsem desátý - více nás ve veteránech nejelo.
Když se jel MotorBike, tak se tam neskutečně prášilo, ale to, co tam bylo dneska já jezdit nezvládám.....taková jízda ve vazelíně. Rychle to neumím a při pomalé se zalepily kola a bylo to neřiditelné.........prostě děs běs
Ale na offroadmaratonu mám fotku Sklánějící se zoufalec nad vařící ležící motorkou ve výjezdu......prostě originál patlal

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

10.11.2013 v 00:30 | Nahoru | #134
Brůča.>
to mi nějak připomíná moje Drnovice moto jsme odbahňovali do večera, na každé bylo kolečko hlíny

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

11.11.2013 v 10:13 | Nahoru | #135
To počtení vyvolává jedině úsměv , každý má totiž alespoň jeden podobně zmatlaný závod za sebou :D, já naposled v Klášterci, ale i tak to dopadlo naštěstí na 3tí flek .

Na karbecu ochud smes dej mensi trysku a motorka bude startovat uplne napohodu a nebo jeste nez to udelas, jak ta motorka startuje za studena, jak za tepla a jak startuje s vytazenym ochuzovacem ?

Naposledy editováno 11.11.2013 10:14:12

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

11.11.2013 v 17:50 | Nahoru | #136
Joraell> Za studena je velký problém startu - plive do výfuku. Na základní směs t.j. cca 1,5ot to není schopno držet ani volnoběh - při cca čtyřech ot. si to sedne, ale začíná se rozsvěcet koleno - což mě trochu znepokojuje. Za tepla chytá na kopnutí, startérem jak kdy - někdy hned, nekdy točí až si zase plivne a chytne až na druhý pokus. Když je přehřátá, tak jedině na kopanec a s ochuzovačem.
Dám menší volnoběžnou trysku, protože se to ulejvá a se sytičem to snad nechytne nikdy. Trochu mě zaráží, že když vezmu tabulku osazení tryskama na CRF, což toto je klon, tak tam nesedí zcela nic.
Teď na to bude trochu času, protože mám natažené vazy v koleni, tak si budu místo ježdění hrát.
A nebo budu furt v práci, protože doplatek na ortézu je cca 5,5 litru a už mám lístek od lapiducha vypsaný.

VV MX450 (Shineray)

11.11.2013 v 17:55 | Nahoru | #137
Je tam stejný Keihin jako mám na YZku, jen tam ho vyndám za cca deset minut, a tady díky hliníkovému rámu se musí demontovat podsedlovka, nádrž, sedlo atd., což je tak čtyřicetiminutovka. Prostě je k tomu přístup jako k penězům.

VV MX450 (Shineray)

11.11.2013 v 18:08 | Nahoru | #138
Pokud chyta spatne za studena a za tepla v pohode tak bych to typoval spise na nutnost vetsi trysky, ale zase me nejde do hlavy ze to nechyta na sytic. Kazdopadne CRf je na nastaveni karbecu snad nejnachylnejší a ráda uchlastává svíčky.

VV MX450 (Shineray)

14.11.2013 v 21:26 | Nahoru | #139
Poslední laborace - hlavní jehla o zářez dolů, přiotevřít výfuk (přicpal jsem otevřený Creptus kvůli hluku), seřídit akcelerační pumpičku - přidal jsem pružinku k membráně a zaÓkroužkoval ramínko. Jízda OK - starty horší, ale jak psal Joraell - nutnost menší volnoběžné trysky mě nemine. Blafne vždy, ale neudrží se, sytič už začal reagovat. Po ohřátí chytne jen s ochuzovačem a šroubkem na směs už to doladit nejde.......takže ochudit tryskou.
Jinak lamely ve spojce nové - pasují z Hondy CRF 02-11 - druhovýroba a cena 899,-
Olej přepálený, lamely spálené a jedna byla prasklá - netuším proč, plechy netknuté......tak mě moje blbost stála cca litr Víko spojky těsněné gumovým kroužkem, takže šest šroubků na víku, šest na koši a výměna oleje - cca 30min. na bobku vedle mašiny.

VV MX450 (Shineray)

14.11.2013 v 21:37 | Nahoru | #140
Jinak závada - praskající pojistka. Moto bez napájení budíku, bez starteru - ale jde nakopnout. Objeven prošoupaný elektrosvazek vedoucí mezi levým chladičem a rámem a zkrat. Opraveno rozholením a zaizolováním. Další oprava pod sedlem - starter si po uklepání mínusového očka od baterie - bral mínus po jiných drátech. Jenže ty byly slabé - takže se spekly. Opraveno rozholením a zaizolováním.
Takže zatím asi elektroinstalace bude tím nejslabším článkem tohoto stroje........na obhajobu - nevyřadilo to stroj z pohybu.
Informace pro ty, co to zajímá.

VV MX450 (Shineray)

2.1.2014 v 08:16 | Nahoru | #141
Objevena další závada - odešla volnoběžka starteru. Budu řešit na záruku. A první zlomená páčka - ustřelil mě při přejezdu na asfaltu předek, tak jsem vyrobil pár drápanců do vozovky. Páčky jsou ale "nařezané", takže upadl jen konec a lze dál pokračovat - jen je kratší. Bástry by to asi zachránily - zatím jsem je moc neřešil, protože jsem si většinou ustlal do měkkého, objímky mám na volno a utopené.......takže hlavní drbanec dostaly hefty.

Bude nutno motorku dovybavit ventilátorem chladiče - při průzkumu některých neprůjezdných lokalit to za cca deset minut poponášení s motorem v chodu začíná odfukovat páru.

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

2.1.2014 v 20:33 | Nahoru | #142
Kolik to má nakrouceno, že už odešla volnoběžka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)

2.1.2014 v 21:50 | Nahoru | #143
SuperSic58> 1300km

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

3.1.2014 v 09:36 | Nahoru | #144
Brůča.> A jak se k tomu staví prodejce? Uzná záruku?

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

4.1.2014 v 08:59 | Nahoru | #145
Bude muset - včera jsem to odvezl. Já si dokoupím pouze spotřebák - páčku brzdy, lamely před chladiče, jeden blinkr, pružinku stojánku (jsou tam dvě a jedna praskla) a vypínač zapalování na řidítka............to jsou věci, které jsem porozbíjel zahazováním stroje.......volnoběžku v motoru rozbít zvenčí neumím, takže jednoznačně na záruku. A za ty drobnosti tam nechám tolik peněz, že i ta volnoběžka bude zaplacena

Jinak letos na strojích zase pár úprav - lehčí a pevnější ráfky,úpravy na odpružení, racing páčky, výztuhy chladičů, dural/ocel rozeta, dural/hliník šůsplechy pod motor a pod.
Takže nic zásadního, ale potěší to. A snad by měla letos přijít stříkačka.....už prý je, ale Evropa si musí počkat.

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

4.1.2014 v 10:54 | Nahoru | #146
Brůča.> otázkou je,co všechno vezme ten pastorek sebou.jestli jsou rozházené piliny po motoru,tak to může způsobit rychlou smrt.

všechno souvisí se vším.

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

5.1.2014 v 18:21 | Nahoru | #147
Volnoběžka je jedno kolečko v převodech - motor je oddělen - má i svojí vlastní olejovou náplň, takže jestli by něco v budoucnu mělo být vadnou volnoběžkou poškozeno, byly by to převody. Se závadou jsem chvilku jezdil, vyměnil i olej a vypadal jako vždy........většinou z volnoběžky nic nepadá, takže z rychlé smrti strach zatím nemám. Prostě vypustit chladičku, olej,sundat pravý dekl motoru a vyměnit jedno kolečko. Žádná světoborná oprava to není - jen to nechci dělat já, když je motyka v záruce

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

5.1.2014 v 18:28 | Nahoru | #148
Brůča.> jo,vím,že je to kopije crf a že má převodovku zvlášť..,myslel jsem to obecně-i v převodovce jsou ložiska,některé dokonce jehlové..,jestli to hodilo špony,tak to dobré není..

1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)

7.3.2014 v 22:30 | Nahoru | #149
Dnes příprava stroje - promazat přepáčko, povyměňovat některá ložiska a simerinky. Když jsem to měl rozhozené, tak jsem do přepáčka navrtal maznice......občas to přimáznout nebude na škodu. Ložiska, simerinky, čepy jsou sice všechny skladem, ceny úsměvné, ale když budu díky mazání jezdit a ne rozebírat, bude to pozitiv. Ještě jsem si zpříčeným klackem ustřelil jeden drát na zadním kole, tak už je připraven k výměně.....jen jsem to dnes nestihl.

Také se mě podařilo doladit karburaci - startuje to, teplé i studené, jde to i slušně za plynem, tak uvidím, jestli se to nebude oteplováním měnit k horšímu.

Jinak Yamahu mám rozhozenou - hlava, ventily, válec, píst.........taková střední oprava motoru, a vůle v přepáčku je tam také. Když ale porovnám ceny dílů s Číňanem, jdou na mě mrákoty.

Byl jsem trochu po pořízení Číňana v rozpacích, protože motorka moc nefungovala podle mých představ, ale už začínám být spokojený.
Co se týká poruch v garanci - netočil se starter (zřejmě byl někde upadlý drát - nevím, neptal jsem se), potom odešla volnoběžka a přerušovač blinkrů. Starter - oprava do třech dnů, volnoběžka také a přerušovač na počkání. Zatím jsem nenašel díl, na který bych musel čekat, všechno co jsem "dojebal" svým jezdeckým uměním bylo hned skladem.

Páčky, ovladače, blatník, dráty do kol, gufera vidlic, přerušovač, starter, blinkr.......víc asi nebylo potřeba a ani jsem toho víc nezničil.

Jo, a namontoval jsem větrák na chladič............levnou jebku z PC, ale stačí. Už neodfukuje pára, když se někde zakopám v potoce a nebo v rokli.

(reakce na) VV MX450 (Shineray)

15.5.2014 v 12:27 | Nahoru | #150
Brůča.> A kdo je dovozce ? přemýšlím teď taky o nějakým tom číňanovi, ale senhnat seriózního dovozce je snad nemožné...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist