modelů FZ6-N/S, YZF-R1, FJR 1300/1300A, MT01, XV 1700PC, XT 660R/X
vyrobených do roku 2005, jak řešili varovaní uveřejněné na serveru www.spotrebitel.cz,
nebo http://ezpublish.sp...ticleview/9833/1/5/. Jak uvádí na výše uvedené adrese: "jedná se o nesprávně vyrobený senzor TCP... Řidič může ztratit nad strojem kontrolu a havarovat... Hlášení dorazilo z Řecka a tamní dovozce zahájil svolávací akci a informoval své zákazníky."
Díky za každou radu, informaci nebo podnět jak tento problém řešit v ČR
1 reakcí na tento příspěvek Varování pro majitele Yamahy FZ6, YZF-R1 aj.
1 reakcí na tento příspěvek Varování pro majitele Yamahy FZ6, YZF-R1 aj.
1 reakcí na tento příspěvek Varování pro majitele Yamahy FZ6, YZF-R1 aj.
mě se to s tim TPS nějak nezdá. Pokud to je stejný jako v autě tak by tam měli bejt dva potenciometry přičemž odpory z těch dvou potenciometrů jdou proti sobě a v jakkékoli poloze při odečtění těch dvou hodnot by měl vycházet odpor 1 ohm. A podobně chráněný jsou potenciometry na klapce. Pokud ty hodnoty po odečtení dávaj jiný číslo tak to přejde do nouzovýho režimu, tzn. že to nebude reagovat na polohu plynu a trvale to zvýší volnoběh na 1500 otáček aby se to mohlo nějak dokodrcat do servisu. Pokud vim tak u aut s tímhle nikdy žádnej velkej problém nebyl. Podle mě to natahujou a stane se vám maximálně to, že to nebude reagovat na plyn a zvýší vám to volnoběh na 1500 otáček. Takže se může stát třeba to, že budete brzdit motorem, budete mít menší otáčky než 1500 a najednou to přejde do nouzovýho režimu kdy se vám zvýšej otáčky na 1500 a trochu to zrychlí......
1 reakcí na tento příspěvek Varování pro majitele Yamahy FZ6, YZF-R1 aj.
K Vašemu dotazu sděluji následující. Stejně jako v USA tak i EU spadají některé motocykly dané přesným rozsahem VIN do svolávací akce kvůli TPS. Podstatou této kampaně není to, že každý TPS je vadný, ale jde o preventivní výměnu tam, kde by závada mohla nastat. Yamaha sleduje výskyt závad na prodaných motocyklech a podle četnosti přijímá opatření. Výskyt závad u určité výrobní série TPS byl vyšší, proto Yamaha přistoupila k tomuto opatření. Výměna u motocyklů přesně daných rozsahem VIN bude probíhat i v EU, tedy i v ČR. Každý vlastník postiženého motocyklu bude na základě dat z CRV vyzván k přistavení do servisu k bezplatné výměně. Určit to, zda konkrétní motocykl spadá do kampaně na výměnu TPS, lze tedy pouze na základě VIN.
romanFJR
Dawe
HappyCZ>Resilo se to uz nekolikrat. Zavolej si do Yamahy, na zaklade VIN ti reknou jestli je potreba to cidlo menit ci ne. Pokud ano, tak ti to vymeni v jakymkoliv autorizovanym servisu Yamaha bezplatne bez ohledu na to od kud je ta motorka dovezena ci kolikaty jsi majitel. Samozrejme jen v pripade, ze cidlo uz nebylo pred tim vymeneno predeslym majitelem (melo by jit zjistit podle hvezdicky vyrazene nad ted nevim kolikatym cislem VIN, ale nespolehej na to, me tam tu hvezdicku pri vymene nevyrazili, prestoze by spravne meli).
Tohle máš prosím Tě odkud. Kámošovi na FZ6 (2004) řekli v Yamaze v Písku, že když moto jako nová není koupená v Česku tak musí výměnu zaplatit - stálo to cca 5 litrů.
Jako majitele dovezené TDM (krizový model 2004) mě to také pochopitelně zajímá. Dík moc za info.
I principielne mi prijde nesmysl, aby jsi za to neco platil. Jde o odstraneni vyrobni vady, tj. maslo na hlave ma Yamaha ... Neco jinyho je, kdyz te s motorkou dotahnutou z venku nepusti na Yamaha dnech na okruh, to uz je jen jejich dobra vule a je jasny, ze chteji podporit domaci trh ...
Dobrý den
Podle Vašeho VIN, spadá tento motocykl do servisní kampaně č.5010 (výměna TPS) . Kontaktujte prosím nejbližšího autorizovaného dealera YAMAHA a domluvte se na bezplatné opravě Vašeho motocyklu.
S pozdravem
Štěpán Podloucký
Technik YMCZ
Třeba to někomu pomůže tak, jako Vaše rady pomohly mě ... Díky