paolo_novy Přidat reklamu

Téma: zapalovani
24.10.2010 v 21:28
mam si koupit vape nebo jezdit na original zapalko budu jezdit asi jenom po čr ma to cenu kupovat když originalni de sehnat za par korun?
Předchozí
1 2
Následující

zapalovani

24.10.2010 v 21:32 | Nahoru | #1
když máš prachy, tak kup vape

zapalovani

24.10.2010 v 21:34 | Nahoru | #2
Pokud jsou finance, tak určitě VAPE. Jde trochu i o bezpečnost – při koupi SZ13 budeš konečně svítit a budeš vidět .

1 reakcí na tento příspěvek zapalovani

24.10.2010 v 21:37 | Nahoru | #3
prave nevim jestli si ho mam kupit bo delam noou elektriku pak by se mi to nechtelo prekopavat

(reakce na) zapalovani

24.10.2010 v 21:45 | Nahoru | #4
Kuřin> Tak překopat původní zapalko na VAPE je to nejmenší. Víceméně odebereš komplet svazek, co vede od motoru (ten nahradíš kabelem VAPE). Regulátor napojíš na 30tku, co vede od spínačky k bývalému regulátoru. No a kabel, co vede ze spínačky z 15 k cívce využiješ na ovládání zapalování (na něj bys hodil modrý drát z cívky) no a na druhý konec rozpínací relé a to je víceméně vše.
Každopádně pokud jsou finance, tak ber SZ-13 (SZ-14 určitě nemá cenu), už minimálně kvůli těm 150 W a opravdové bezúdržbovosti – ta se hodí i v ČR .

zapalovani

24.10.2010 v 21:49 | Nahoru | #5
Kup VAPE hned dokud to máš rozdělaný a plánuješ na tý motorce najezdit něco víc (řekněme alespoň 5000 za rok). Já jsem prvně udělal novou elektriku, aby mě po půl roce praskl držák uhlíků na dynamu, což mě nasralo natolik, že jsem stejně to VAPE koupil a zase předělával.

zapalovani

25.10.2010 v 00:37 | Nahoru | #6
Kurňa Kuřin, už si to jednou řešil, tak proč se na to ptáš znovu?

http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=91908&fid=3

3 reakcí na tento příspěvek zapalovani

25.10.2010 v 07:29 | Nahoru | #7
nekamenovat jen se zeptam pokud vynecham že bude vše na 12V a motka bude lepe svitit tak v čem ma ještě to VAPE vyhodu

(reakce na) zapalovani

25.10.2010 v 09:25 | Nahoru | #8

Ast>nekamenovat jen se zeptam pokud vynecham že bude vše na 12V a motka bude lepe svitit tak v čem ma ještě to VAPE vyhodu

No hlavně v tom, že až VAPE nainstaluješ, tak si ho důkladně prohlídni. Protože je to víceméně naposledy, co se na něj díváš. Pravý dekl už budeš dávat dolů jen při nastavování spojky či výměně řetězu .

(reakce na) zapalovani

25.10.2010 v 11:07 | Nahoru | #9

Ast>nekamenovat jen se zeptam pokud vynecham že bude vše na 12V a motka bude lepe svitit tak v čem ma ještě to VAPE vyhodu



A trojnásobnej výkon oproti dynamu taky není k zahození

1 reakcí na tento příspěvek zapalovani

25.10.2010 v 13:05 | Nahoru | #10
najezdil jsem mnoho KM na původní bez problémů - ale na 6V to málo svítí, přerušovač blinkrů je z toho někdy mimo, poslední dobou se už i blbě shánějí žárovky.

potom, co mi odešel releovej regulátor dobíjení, jsem do toho strčil ty peníze, koupil Vape sz13, jezdí dál, výkon stejný věšechno je stejný, jenom díky 12V jsem osadil halogen a motorka svítí jako auto, ne málo jako předtím, žárovky jsou standartní (lze koupit halogen H4 do původní paraboly, přehodíš jen přerušovač (pokud blinkry máš, starší často nemívají), houkačka to snese, byť já jsem tomu taky zprvu nevěřil.

jen si dej pozor, mně zabalili o 5mm kratší šrouby k upevnění statoru

(reakce na) zapalovani

25.10.2010 v 15:04 | Nahoru | #11

Ast>nekamenovat jen se zeptam pokud vynecham že bude vše na 12V a motka bude lepe svitit tak v čem ma ještě to VAPE vyhodu



A tobě jako nestačí zdroj 12V 150W oproti původním 6V 45W, stále stejně silná jiskra při jakýchkoli otáčkách, stále stejný předstih - za rok dva tři.......

zapalovani

25.10.2010 v 20:56 | Nahoru | #12
všem díky zase sem o kousek chytřejší

1 reakcí na tento příspěvek zapalovani

25.10.2010 v 21:39 | Nahoru | #13
já jsem pořídil vape a má jednu výhodu a nevýhodu, výhoda je, že výbornš dobijí, mam 6V žárovku vepředu 55/60W proto jsem dával vape, nevýhoda a to je škoda že pálí prostě pořád na obou válcích hází jiskru součastně, tudíž je to spíš na sportovnější jízdu, aď jsem laborovals poposazováním kladívek jak jsem chtěl, nedohonil jsem to takže je to třeba trochu točit pak jede, jinak vape je výborný až na tenhle neduh, že pálí i v dolní úvrati je výhoda že nemusíš nic štelovat... a v podstatě se ani nestarat o baterku, odpadá dobíjení ... alespoň u mě zatím jsem nemusel dobíjet i když mam tak silnou žárovku a ještě jedna výhoda je, že zapalování je nezávislý na baterce nemusí tam ani bejt...

(reakce na) zapalovani

25.10.2010 v 21:42 | Nahoru | #14

pech.>najezdil jsem mnoho KM na původní bez problémů - ale na 6V to málo svítí, přerušovač blinkrů je z toho někdy mimo, poslední dobou se už i blbě shánějí žárovky.

potom, co mi odešel releovej regulátor dobíjení, jsem do toho strčil ty peníze, koupil Vape sz13, jezdí dál, výkon stejný věšechno je stejný, jenom díky 12V jsem osadil halogen a motorka svítí jako auto, ne málo jako předtím, žárovky jsou standartní (lze koupit halogen H4 do původní paraboly, přehodíš jen přerušovač (pokud blinkry máš, starší často nemívají), houkačka to snese, byť já jsem tomu taky zprvu nevěřil.

jen si dej pozor, mně zabalili o 5mm kratší šrouby k upevnění statoru



mě neposlali snímač

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani

25.10.2010 v 22:00 | Nahoru | #15

350.632>Nevýhoda a to je škoda že pálí prostě pořád na obou válcích hází jiskru součastně, tudíž je to spíš na sportovnější jízdu.

Docela zajímavá dedukce, zajímalo by mě logické odůvodnění tohoto tvrzení. Na mé 471 se jízda s VAPE jednoznačně zlepšila v celém spektru otáček (u 455 nemůžu posoudit – bez VAPE jsem najel asi 50 km). Rozhodně, to že pálí i v dolní úvrati přece ničemu nevadí (maximálně se o trochu zkrátí výdrž svící)?
Spíš bych viděl problém ve špatně nastaveném předstihu. Máš nasazený rotor bez klínku a přesně nastavený předstih? To co popisuješ bych spíš připsal vyššímu předstihu.

1 reakcí na tento příspěvek zapalovani

25.10.2010 v 22:21 | Nahoru | #16
Já na tom, že to pálí i v dolní úvrati nevidím nic špatnýho respektive nechápu čeho to má jako být nevýhoda???

(reakce na) zapalovani

25.10.2010 v 22:57 | Nahoru | #17

Dingo>Já na tom, že to pálí i v dolní úvrati nevidím nic špatnýho respektive nechápu čeho to má jako být nevýhoda???



Jedině kdyby člověk lisující kliku byl kokot a netrefil přesazení o přesně 180°. Pak je nemožný mít na obou válcích stejnej předstih, i když je to asi jen detail proti blbě slisovaný klice

(reakce na) zapalovani

26.10.2010 v 00:07 | Nahoru | #18

jirin.sv>Docela zajímavá dedukce, zajímalo by mě logické odůvodnění tohoto tvrzení. Na mé 471 se jízda s VAPE jednoznačně zlepšila v celém spektru otáček (u 455 nemůžu posoudit – bez VAPE jsem najel asi 50 km). Rozhodně, to že pálí i v dolní úvrati přece ničemu nevadí (maximálně se o trochu zkrátí výdrž svící)?
Spíš bych viděl problém ve špatně nastaveném předstihu. Máš nasazený rotor bez klínku a přesně nastavený předstih? To co popisuješ bych spíš připsal vyššímu předstihu.

dost jsem s tim laboroval a nemůžu tu polohu vychytat pořád to cuká v nižšších otáčkách, rotot mám nasazenej samozřejmě bez kolíčku a poposazoval jsem ho sem a tam a nijak se to nezlepšovalo, spíš k horšímu jedině už to vidím na špatný benzín, jinak tankuju natural 91, teď chci vyjet nádrž nadoraz a dát 95 a ještě vyčistit karburátor to budu dělat zítra .....

1 reakcí na tento příspěvek zapalovani

26.10.2010 v 00:12 | Nahoru | #19
jinak na tom, že pálí dole bych viděl možná tak to, že zapálí směs už nasávající do válce když je horkej motor a má sklon ke střelmě a blafání když je školený ucho je to slyšet, chromák to nepozná, stačí si u kladívek přehodit fajfky a pokusit se to roztlačit i párktát šlápnout tak dokáže pěkně odfrknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani

26.10.2010 v 00:20 | Nahoru | #20

350.632>jinak na tom, že pálí dole bych viděl možná tak to, že zapálí směs už nasávající do válce když je horkej motor a má sklon ke střelmě a blafání když je školený ucho je to slyšet, chromák to nepozná, stačí si u kladívek přehodit fajfky a pokusit se to roztlačit i párktát šlápnout tak dokáže pěkně odfrknout



Směs to nezapaluje to je nesmysl, protože směs při přepouštění v dolní úvrati netvoří "výbušnou" směs a je problém ji jiskrou zapálit. Možná bych tomu věřil u velice rozpálenýho motoru i když tam je problém právě s karbonem co je schopný zapalovat směs v nevhodnou dobu

Sklon ke střelbě až střelbu má na svědomí v 99% špatný předstih. Samozžejmě že to všechno není tak jednoduchý, vstupuje do toho ještě kupa vlivů jako je karbec a směs co dává, kvalita benzínu, provozní podmínky - horko - rozpálený motor atd.....

Ale svádět to na zapalování je nesmysl to by to výrobci na motorky nedávali, notabene rozhodně ne na motorky se kterýma se jezdí soutěže(např Husqwarna WR) atd..
Tento druh zapalování - kdy svíčka pálí i v dolní úvrati u 2T motoru se na motorkách používá už víc jak 30let!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani

26.10.2010 v 01:09 | Nahoru | #21

Dingo>Směs to nezapaluje to je nesmysl, protože směs při přepouštění v dolní úvrati netvoří "výbušnou" směs a je problém ji jiskrou zapálit. Možná bych tomu věřil u velice rozpálenýho motoru i když tam je problém právě s karbonem co je schopný zapalovat směs v nevhodnou dobu

Sklon ke střelbě až střelbu má na svědomí v 99% špatný předstih. Samozžejmě že to všechno není tak jednoduchý, vstupuje do toho ještě kupa vlivů jako je karbec a směs co dává, kvalita benzínu, provozní podmínky - horko - rozpálený motor atd.....

Ale svádět to na zapalování je nesmysl to by to výrobci na motorky nedávali, notabene rozhodně ne na motorky se kterýma se jezdí soutěže(např Husqwarna WR) atd..
Tento druh zapalování - kdy svíčka pálí i v dolní úvrati u 2T motoru se na motorkách používá už víc jak 30let!!



no tak tady je vidět jen blbej teoretickej radil a ten kdo má zkušenosti no....

zapalovani

26.10.2010 v 08:01 | Nahoru | #22
tak pokud budu na jaře nahodou kupovat Jawku tak s vape nebo dokoupit

u 640 už je 12V vape z vyroby?

(reakce na) zapalovani

26.10.2010 v 13:04 | Nahoru | #23

350.632>no tak tady je vidět jen blbej teoretickej radil a ten kdo má zkušenosti no....



Já věděl, že to o sobě napíšeš

1 reakcí na tento příspěvek zapalovani

26.10.2010 v 13:38 | Nahoru | #24
a já věděl že seš debil

(reakce na) zapalovani

26.10.2010 v 14:11 | Nahoru | #25

350.632>a já věděl že seš debil



Jako debil se tu projevuješ spíš ty

zapalovani

26.10.2010 v 22:32 | Nahoru | #26
je pravda že tohle sou stránky uchylů

3 reakcí na tento příspěvek zapalovani

27.10.2010 v 00:51 | Nahoru | #27
350 632 předsti si zkontroluj u bou válců zvlášť, pokud bys měl jeden špatně, musel bys připilovat výstupky na rorotu, jiným způsopbem to asi nedokážeš..

na vape to jezdí ale naprosto normálněvýkon normální, projev normální... takže bych to přisuzoval celkově špatnýmu seřízení... spousta lidí si myslí, ež to umí, ale umí leda hovno

(reakce na) zapalovani

27.10.2010 v 00:53 | Nahoru | #28

pech.>spousta lidí si myslí, že to umí, ale umí leda hovno

tak tak, toto je přesně případ 350.632

(reakce na) zapalovani

27.10.2010 v 00:55 | Nahoru | #29
pech.> Do rotoru VAPE bych nezasahoval. Jak jsem psal, když předstih nesedí, je špatná klika a je blbost řešit to jinak než odstraněním příčiny tj. přelisováním kliky.

S tím že kupa lidí umí hovno a tvrdí opak nemůžu nic jiného než souhlasit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani

27.10.2010 v 04:37 | Nahoru | #30
pech.> už to neskáče, přisávalo to kolem příruby karburátoru kterej nejakej matlák jako je dingo dokáže poradit přitáhnout, a zkživit přírubu.... srovnal jsem přírubu a motorka trhá asfalt
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3905, 3906] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 117153 Dnes v 08:46 PetrL3
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist