1 reakcí na tento příspěvek zapalovani
Každopádně pokud jsou finance, tak ber SZ-13 (SZ-14 určitě nemá cenu), už minimálně kvůli těm 150 W a opravdové bezúdržbovosti – ta se hodí i v ČR .
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=91908&fid=3
3 reakcí na tento příspěvek zapalovani
Ast>nekamenovat jen se zeptam pokud vynecham že bude vše na 12V a motka bude lepe svitit tak v čem ma ještě to VAPE vyhodu
No hlavně v tom, že až VAPE nainstaluješ, tak si ho důkladně prohlídni. Protože je to víceméně naposledy, co se na něj díváš. Pravý dekl už budeš dávat dolů jen při nastavování spojky či výměně řetězu .1 reakcí na tento příspěvek zapalovani
potom, co mi odešel releovej regulátor dobíjení, jsem do toho strčil ty peníze, koupil Vape sz13, jezdí dál, výkon stejný věšechno je stejný, jenom díky 12V jsem osadil halogen a motorka svítí jako auto, ne málo jako předtím, žárovky jsou standartní (lze koupit halogen H4 do původní paraboly, přehodíš jen přerušovač (pokud blinkry máš, starší často nemívají), houkačka to snese, byť já jsem tomu taky zprvu nevěřil.
jen si dej pozor, mně zabalili o 5mm kratší šrouby k upevnění statoru
Ast>nekamenovat jen se zeptam pokud vynecham že bude vše na 12V a motka bude lepe svitit tak v čem ma ještě to VAPE vyhodu
A tobě jako nestačí zdroj 12V 150W oproti původním 6V 45W, stále stejně silná jiskra při jakýchkoli otáčkách, stále stejný předstih - za rok dva tři.......
1 reakcí na tento příspěvek zapalovani
pech.>najezdil jsem mnoho KM na původní bez problémů - ale na 6V to málo svítí, přerušovač blinkrů je z toho někdy mimo, poslední dobou se už i blbě shánějí žárovky.
potom, co mi odešel releovej regulátor dobíjení, jsem do toho strčil ty peníze, koupil Vape sz13, jezdí dál, výkon stejný věšechno je stejný, jenom díky 12V jsem osadil halogen a motorka svítí jako auto, ne málo jako předtím, žárovky jsou standartní (lze koupit halogen H4 do původní paraboly, přehodíš jen přerušovač (pokud blinkry máš, starší často nemívají), houkačka to snese, byť já jsem tomu taky zprvu nevěřil.
jen si dej pozor, mně zabalili o 5mm kratší šrouby k upevnění statoru
mě neposlali snímač
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani
350.632>Nevýhoda a to je škoda že pálí prostě pořád na obou válcích hází jiskru součastně, tudíž je to spíš na sportovnější jízdu.
Docela zajímavá dedukce, zajímalo by mě logické odůvodnění tohoto tvrzení. Na mé 471 se jízda s VAPE jednoznačně zlepšila v celém spektru otáček (u 455 nemůžu posoudit – bez VAPE jsem najel asi 50 km). Rozhodně, to že pálí i v dolní úvrati přece ničemu nevadí (maximálně se o trochu zkrátí výdrž svící)?Spíš bych viděl problém ve špatně nastaveném předstihu. Máš nasazený rotor bez klínku a přesně nastavený předstih? To co popisuješ bych spíš připsal vyššímu předstihu.
1 reakcí na tento příspěvek zapalovani
Dingo>Já na tom, že to pálí i v dolní úvrati nevidím nic špatnýho respektive nechápu čeho to má jako být nevýhoda???
Jedině kdyby člověk lisující kliku byl kokot a netrefil přesazení o přesně 180°. Pak je nemožný mít na obou válcích stejnej předstih, i když je to asi jen detail proti blbě slisovaný klice
jirin.sv>Docela zajímavá dedukce, zajímalo by mě logické odůvodnění tohoto tvrzení. Na mé 471 se jízda s VAPE jednoznačně zlepšila v celém spektru otáček (u 455 nemůžu posoudit – bez VAPE jsem najel asi 50 km). Rozhodně, to že pálí i v dolní úvrati přece ničemu nevadí (maximálně se o trochu zkrátí výdrž svící)?
Spíš bych viděl problém ve špatně nastaveném předstihu. Máš nasazený rotor bez klínku a přesně nastavený předstih? To co popisuješ bych spíš připsal vyššímu předstihu.
1 reakcí na tento příspěvek zapalovani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani
350.632>jinak na tom, že pálí dole bych viděl možná tak to, že zapálí směs už nasávající do válce když je horkej motor a má sklon ke střelmě a blafání když je školený ucho je to slyšet, chromák to nepozná, stačí si u kladívek přehodit fajfky a pokusit se to roztlačit i párktát šlápnout tak dokáže pěkně odfrknout
Směs to nezapaluje to je nesmysl, protože směs při přepouštění v dolní úvrati netvoří "výbušnou" směs a je problém ji jiskrou zapálit. Možná bych tomu věřil u velice rozpálenýho motoru i když tam je problém právě s karbonem co je schopný zapalovat směs v nevhodnou dobu
Sklon ke střelbě až střelbu má na svědomí v 99% špatný předstih. Samozžejmě že to všechno není tak jednoduchý, vstupuje do toho ještě kupa vlivů jako je karbec a směs co dává, kvalita benzínu, provozní podmínky - horko - rozpálený motor atd.....
Ale svádět to na zapalování je nesmysl to by to výrobci na motorky nedávali, notabene rozhodně ne na motorky se kterýma se jezdí soutěže(např Husqwarna WR) atd..
Tento druh zapalování - kdy svíčka pálí i v dolní úvrati u 2T motoru se na motorkách používá už víc jak 30let!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani
Dingo>Směs to nezapaluje to je nesmysl, protože směs při přepouštění v dolní úvrati netvoří "výbušnou" směs a je problém ji jiskrou zapálit. Možná bych tomu věřil u velice rozpálenýho motoru i když tam je problém právě s karbonem co je schopný zapalovat směs v nevhodnou dobu
Sklon ke střelbě až střelbu má na svědomí v 99% špatný předstih. Samozžejmě že to všechno není tak jednoduchý, vstupuje do toho ještě kupa vlivů jako je karbec a směs co dává, kvalita benzínu, provozní podmínky - horko - rozpálený motor atd.....
Ale svádět to na zapalování je nesmysl to by to výrobci na motorky nedávali, notabene rozhodně ne na motorky se kterýma se jezdí soutěže(např Husqwarna WR) atd..
Tento druh zapalování - kdy svíčka pálí i v dolní úvrati u 2T motoru se na motorkách používá už víc jak 30let!!
no tak tady je vidět jen blbej teoretickej radil a ten kdo má zkušenosti no....
1 reakcí na tento příspěvek zapalovani
3 reakcí na tento příspěvek zapalovani
na vape to jezdí ale naprosto normálněvýkon normální, projev normální... takže bych to přisuzoval celkově špatnýmu seřízení... spousta lidí si myslí, ež to umí, ale umí leda hovno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3905, 3906] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 117153 | Dnes v 08:46 PetrL3 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |