globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Import moto po vlastni ose
 
22.10.2010 v 17:07
Zdravim
Narazil jsem na drobny problem a chci se zeptat na vase zkusenosti. Co je treba udelat pokud koupite masu v zahranici a stahovani do CR chcete spojit s vyletem pres nekoliv statu cca 8000km (indie :), royal enfield, cca 90k vs de 140k, toz by bylo i na vylet :)). Hledam kompletni reseni, takze priznavam ze si to zjednodusuji. Tut jsem podobny problem nenasel (pouze veci okolo prevozni znacky) a pokud to nevyjde budu googlit. Nicmene pokud proc opakovat co uz ma nekdo v malicku.
Takze diky za info.
Cest Ef

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Import moto po vlastni ose

11.2.2012 v 23:54 | Nahoru | #1
Hoba>

PROBOHA - DALŠÍ ... NO - UPŘÍMNOU SOUSTRAST NAD VYHOZENÝM ČASEM ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Import moto po vlastni ose

13.3.2012 v 12:19 | Nahoru | #2

marrtinn píše: Hoba>

PROBOHA - DALŠÍ ... NO - UPŘÍMNOU SOUSTRAST NAD VYHOZENÝM ČASEM ...



Díky všem za vyjádřenou podporu. Cesta se začíná víceméně rýsovat.
Místo Indie to vypadá na cestu do Nepálu, kde je možno koupenou motorku legálně registrovat i na cizince a dostat tak na cestu nepálskej Karnet a pokračovat buďto přes Indii, Pákistán a Irán, případně vzhledem k (ne)bezezpečnosti této cesty přes Čínu, Kyrgyzstán, Kazachstán a Rusko.

Našel jsem zatím i dvě firmy, které se tímhle v Nepálu zabývají, připraví předem motorky a vyřídí všechny potřebné papíry a v případě cesty přes čínu i agenturu která zařídí všechny potřebné formality a permity na čínské straně.

Co se týká následné registrace motorky u nás, tak je v plánu koupě starších benzínových kusů a registrace na veteránská čísla - po vyřízení celních formalit.

Cesta je naplanovaná na konec léta. Mezitím by mi měl dorazit jeden enfield diesel veterán z indie v kontejneru k renovaci, tak budu trénovat maintenance skill ;)

Naposledy editováno 13.03.2012 19:41:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist