Narazil jsem na drobny problem a chci se zeptat na vase zkusenosti. Co je treba udelat pokud koupite masu v zahranici a stahovani do CR chcete spojit s vyletem pres nekoliv statu cca 8000km (indie :), royal enfield, cca 90k vs de 140k, toz by bylo i na vylet :)). Hledam kompletni reseni, takze priznavam ze si to zjednodusuji. Tut jsem podobny problem nenasel (pouze veci okolo prevozni znacky) a pokud to nevyjde budu googlit. Nicmene pokud proc opakovat co uz ma nekdo v malicku.
Takze diky za info.
Cest Ef
1 reakcí na tento příspěvek Import moto po vlastni ose
"nejsnazsi" cestu vidim
1. zjistit jestli EFI verzi (strikacka) delaji v Indii
2. "Zabukovat/Zajistit" si VIN
3. STK a registrace neexistujici motky v CR
4. relizace prevozu
krome 1.niho bodu vidim vsechno na levacku
druha cesta
1. stejny
2. carnet
3. prevoz
4. registrace a stk existujici motky v CR
co se carnetu tyce, jedine premluvit prodejce v indii aby udelal carnet na sebe a poskytnul spolu s letter of authority k dispozici
tim by se osetril carnet.
napsal jsem royalum do indie jak je to s EFI verzi a jestli by se dala vyzvednout v indii?
naivni? mozna, uvidime.
5. v obou pripadech jsem mozna zapomel ze u stk bude potreba CoC - certificate of conformity (neboli papir o shode) coz doda bud vyhradni dovozce do CR, pripadne jakykoliv jiny dovozce do EU
cest Ef
Naposledy editováno 25.10.2010 17:11:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Import moto po vlastni ose
nevím - tady se pohybuješ mimo dovoz z EU ---- NEVÍM JAK TO BUDE S PŘIHLÁŠENÍM ....
sem zvědav na odpověd z indie ..
ad ..zastoupení Royalu v čechách - TY osobně kdybys měl firmu - jak rád bys dával zadarmo osvědčení k dovozu z indie ???