paolo_novy Přidat reklamu

Téma: gs 500 vs. gpz 500
19.10.2010 v 21:22
Zdravim. Rozhoduju se co si pořídim až získám Ao:D. Do oka mi padly asi tyto dva stroje, protože neoplývám financema a tak mám zuženej výběr tak max do 30000. Navíc musím mít v TP 25kw takže to neni jen tak:D. Byl bych rád kdyby ste mi sem napsali klady a zápory obou storjů, zkušenosti a vaše názory:). Ted zrovan jezdím na MZ 150, tak doufám že se na tom nezmrzačim:D
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 21:27 | Nahoru | #1
Coby bývalý majitel GPZ ti doporučím GPZ...spíš ale popiš na co chceš jeden z těchto strojů převážně využívat.. GPZ je víc sportovní stroj než suza, každopádně líp jede a má o dost lepší brzdy (poslední ročníky 2+1 kotouč). Z Německa se sem dovezlo celkem dost škrcených mašin, takže by výběr měl být celkem pestrý.

Naposledy editováno 19.10.2010 21:28:46

gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 21:29 | Nahoru | #2
když já právě nemám zkušenost s takovýma strojema, takže nevim co mě víc chytne:Dbavíme mě adrenalin rychlá jízda ale i pohodlný cestování:Djinak díky za radu:)

gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 21:42 | Nahoru | #3
hodně hodně musíš rozmyslet jak si představuješ svý ježdění... měl si už moto ? jestli si měl něco slabšího tak už rozumně budeš mít předtsavu co tě táhne, jestlis neměl, tak to bude víc rozmejšlení...

já bych vzal GSo a to z důvodu pohodlnějšího cestování, a taky proto že mam rád naháče.. :) jestli rád jezdíš krajinou na kochačky, občas trošku rychlejc, rád objedeš pořádný množství kiláků, ber GSo

jestli spíš chceš jezdit pořádný rychlovky na lepších cestách a tak , ber Kawu...

je to o stylu jízdy co tě bere ..

do 30tis seženeš...

přeju dobrej výběr, a snad ještě něco najedeš , at máš přez zimu představu co je potřeba dovychytat do jara :) ... budeš li kupovat ještě do zimy..

gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 21:55 | Nahoru | #4
Měl sem GPZ, motorka super, spolehlivá a jezdila za hubičku!

gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 21:59 | Nahoru | #5
moto mám MZ 150 jak už sem psal:) no a asi mě to možná spíš táhne k GS, protože je slabší tak abych to nějak ukočíroval přece jen sem začátečník. Rád jezdím svižně, mám rád pohodlí a občas se rád kochám sem možná moc náročnej:D. Jinak díky

gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 22:24 | Nahoru | #6
Jasně GPZ, za stejný neli menší prachy ti nabídne mnohem víc...

gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 22:45 | Nahoru | #7
vzal bych raději to GPZ.výkon ti bude časem chybět.věř mi.GS vypadá jako kolo(nic proti).Ale i tak u obou neuděláš chybu.Přeji úspěšný výběr a hodně km

1 reakcí na tento příspěvek gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 22:49 | Nahoru | #8
Hm, někdy je to rozhodování těžký..Možná spíš vždycky. Já chtěl tenkrát koupit GS500, ale po vyzkoušení mě ta motorka zklamala-tím jak se na ní sedělo a brzdama. Pak jsem náhodně narazil na GPZ a to byla jiná káva.. Jenže mě to vždy víc táhlo k cestování a na to zas to GPZ moc nebylo. A mimochodem, co takhle zařadit do výběru ještě Kawu ER-5?

gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 22:56 | Nahoru | #9
jednoznačně GPZ. Ještě lepší by byla ER-5. Oproti GS, se nekroutí, jede, brzdí a vypadá...

gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 23:01 | Nahoru | #10
jango: napis uzivateli aklenot ten ti o GPZ rekne prvni posledni a mozna ti rovnou nabidne tu svou.

a jede mu to jaxvin ;)

1 reakcí na tento příspěvek gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 23:08 | Nahoru | #11
Já jsem před pár lety zvolil GS, nějak se mi více líbilo. Hlavně - je to naprosto jednoduchá motorka se výborným přístupem ke všemu, co je třeba seřizovat. Všechno se dá uděalat v pohodě doma. Na GPZ jsem nejel, nemohu tedy soudit. Snad jen, že GS je trochu nudná. Já od ní utekl zpátky k jawě

Jinak na ní ale nemohu říct křivého slova, fakt je to o tom, jaká motorka se ti líbí víc, pojedou všechny +- stejně. Za ty peníze hlavně koukej po co nejlepší, ideálně v origo stavu, bez jakýchkoliv úprav. Padaná být může, záleží, jak kvalitně je opravená, bouraná už ale radši ne. Hodně zdaru!

1 reakcí na tento příspěvek gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 23:14 | Nahoru | #12
jak si veliký? GS je malé.. mě to vadilo..
ber GPZ!!!! neboj se sily, ona sice víc jede, ale až ve vysokých otáčkách, nebudeš-li ju točit (než se naučíš) pojede stejně jako GS a pak, až jí dáš za uši budeš jedině spokojený! a na delší cesty bych taky bral GPZ, má polokapotu!!!
jediná nevýhoda je, že GPZ je tušim o něco těžší.. ale žádná hrůza.
prostě jestli jsi prcek, běž do GS 500, jesti jsi průměrný běloch tak jedině GPZ 500!!!
a hlavně né žádnů vraždu, rači si 5litru někde puč, než koupit první zdechlinu za pár peněz a pak rovnat vidle, přetěsňovat motor jak já s GS..

(reakce na) gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 23:18 | Nahoru | #13

JyrkaFM>Snad jen, že GS je trochu nudná. Já od ní utekl zpátky k jawě


No, mě právě GS500 přišlo jako trošku lepší Jawa-posez, tvar stroje i brzdy. Motor celkem fajn.

JyrkaFM>
pojedou všechny +- stejně.


Tady bych si dovolil nesouhlasit...Z tehdejších pětistovek bez debat nejlíp jede i brzdí právě GPZ..Těch 60 koní není zrovna málo. Ale souhlasím, že jako začátečnická motorka poslouží tyhle motorky všechny a cestovnější jsou určitě ER-5 a GS500.

Naposledy editováno 20.10.2010 13:58:49

(reakce na) gs 500 vs. gpz 500

19.10.2010 v 23:22 | Nahoru | #14
fzr6>Na mě bylo malý i to GPZ...běloch jsem výškově nadprůměrný.. K tomu cestování-samozřejmě,polokapota jako ochrana jezdce je fajn, ale z hlediska tvaru sedla a říditek mi zase na delší štreky přijdou vhodnější dva ostatní výše zmíněné stroje...

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 00:03 | Nahoru | #15
No ja jsem studoval forum mesic, rozhodl se pro cb500. Prisel jsem do bazaru a takove nemastne, neslane. Ale rikam si, to bude ok. A pak jsem zahlidl GPZ a jiz nic nepomohlo.

Mel jse smulu na kus, ale bylo to predchozim majitelem (i svody do jednoho vyfuku a dost byla asi bourana atd.).

Aleee bral bych ji znova :)) zvladla krosovu drahu (metr ve vzduchu hehe), brdy, alpy, klasicke jezdeni. 600km v desti domu :) na cestovani byla pro me supr, pohodovy posed, ale ne chooper posed :) ma srdicko.

Za me neni o cem hehe. Ale nebal bych se ani cb, ani er5. Gs mel kamos a taky ok. Sedni na ni a uvidis. Vyber moto neni o hlave :) kamoska zacala na monster600, ted ma guzzi :) a pokud si najel neco na mz, zaklady mas. Uz jen pak pri jizde pouzivat hlavu. Ja me fichtla, pak gpz, cbr600f, r6r ted. Na litra nemam zaludek, bojim se praveho zapesti :))

Dej pK vedet jak si dopadl

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 00:16 | Nahoru | #16
na GPZ jsem toho najezdil moc a vždy spokojenost......

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 08:10 | Nahoru | #17
Díky všem za rady:)jo o er 5 a o cb500 sem taky přemýšlel:)

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 11:27 | Nahoru | #18
tez jsem zacinal na GPZ a pohodova motorka,co trochu vypada na svuj vek a za ty penize je to parada.dobre jede.pohodlna,pomerne velka. a ten zvuk no bomba parodie je ze jsem tuhle jel na sve yzf a zastavil na parkovisti vedle gpz a divil sem se ze sem takovou motorku mel:D ale kdyz mas pouze do 25kw tak je to dobra volba. spotreba 4-5L.vic o ni mam dopodrobna v profilu

edit:jinak je jasne ze gpz ma plexi a to je doost vyhoda pri jizde!!

Naposledy editováno 20.10.2010 11:29:32

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 11:39 | Nahoru | #19
tak pak dej vedet jaky rozhodnuti padlo, a pochlub se novym mazlíkem :)

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 11:53 | Nahoru | #20
Bral bych urcite GPZ a urcite bych se jel mrknout sem

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 12:29 | Nahoru | #21
co takle trochu hledat

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 13:06 | Nahoru | #22
GPZ uz jen proto, ze ti da vsechno, jak moznost se schovat za kapotaz tak pro nadherny cestovani a pekne mekke sedlo

Mrkni ke me do profilu tam je o ni neco vic. Ja s ni nemel problemy, jen drobnosti ale za ty jsem si mohl prevazne sam. A asi mozna prodam ....

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 13:10 | Nahoru | #23
No a nadherne se vodi, motor bez chyb, brzdy vynikajici

(reakce na) gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 13:12 | Nahoru | #24

Sema>Coby bývalý majitel GPZ ti doporučím GPZ...spíš ale popiš na co chceš jeden z těchto strojů převážně využívat.. GPZ je víc sportovní stroj než suza, každopádně líp jede a má o dost lepší brzdy (poslední ročníky 2+1 kotouč). Z Německa se sem dovezlo celkem dost škrcených mašin, takže by výběr měl být celkem pestrý.



Do 91 je s bubnem v zadu a ve predu s jednim kotoucem, 92 uz s dvema kotoucema ve predu a bubnem v zad a nad 94 jestli se nepletu tak uz ten novejsi model .....

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 13:14 | Nahoru | #25


gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 13:43 | Nahoru | #26
taky prodávám r.v 98 ve slušnym stavu, za 30, ale papíry má na 44 kw.

(reakce na) gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 13:44 | Nahoru | #27

Sema>Hm, někdy je to rozhodování těžký..Možná spíš vždycky. Já chtěl tenkrát koupit GS500, ale po vyzkoušení mě ta motorka zklamala-tím jak se na ní sedělo a brzdama. Pak jsem náhodně narazil na GPZ a to byla jiná káva.. Jenže mě to vždy víc táhlo k cestování a na to zas to GPZ moc nebylo. A mimochodem, co takhle zařadit do výběru ještě Kawu ER-5?



No tak jestli te GS zklamalo brzdama, tak ER5 je jeste horsi.

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 13:53 | Nahoru | #28
Mno, ja mel GS i ER5 (v podstate totez, co GPZ) a motorky to byly dobre obe. Sice nicim neprekvapi, ale ani nezklame. Brzdy ma dobry, urcite lepsi nez ER5 (ovsem ne kvuli zad. bubnu na er5, ten brzdi docela dobre, spis ten kotouc vpredu je nejak naprd). Na ER5 se mi zdalo, ze je lepsi posez a taky je o neco silnejsi. ER5 a i GPZ (jsou to v podstate stejny motory) ma nevyhodu v dost blbym pristupu ke vsem vecem, i kvuli svickam je nutne sundavat nadrz. Navic je chlazena vodou, takze i z toho muzu plynout prip. problemy. GS je pohodovy vzduchac. Ale zase starsi modely GS dost zerou olej.

Co se tyce GPZ, tak na nem jsem nejel, ale predpokladam, ze moc velky rozdil mezi nim a ER5 nebude. Teda asi jen v tech 2 kotoucich na GPZ a ze je motor kapku vykonejsi nez na ER5.

Osobne bych se nebal jit treba i do nejaky sestky. Kdyz jezdis na MZ150, tak to zvladnes, neboj. Jen si budes chvili zvykat na vahu a treba na proti MZ obtiznejsi manipulaci na miste. Ale to jsou veci, co zmaknes za 14 dni a 500 km v sedle.

Jo ale pises, ze potrebujes do 30 000, tak za to asi slusnou sestku neporidis.

No nic, hodne stesti pri vyberu
Podle myho chybu udelat ani nemuzes, pac vsecky 3 motorky (GPZ, ER5 a GS) jsou pomerne dobry stroje. Kazdy ma svoje + a -, coz je normalni.

Naposledy editováno 20.10.2010 13:55:00

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 14:07 | Nahoru | #29
Trosku si prihreju polivcicku. Pokud by ses rozhodl pro GSo, koukni na moji holku v profilu. Neco bych ti slevil a lehce pres 30 bys mel relativne mladou motorku, u ktery ti dolozim km a historii, s vybavou na cestovani (plexi, nosic, padaky) ktera ma obuty fungl novy Pirelky a pred 500km vymenenej olej. 25kW v papirech, jinak otevrena.

GSo urcite brzdi lip nez ER5. Motorove je z petistovek nejslabsi, ale je to zabo-mysi spor, zadny zasadni rozdil ve vykonu u nich neni. Je to velmi nenarocny drzak, vzduchac, vse lehce pristupne a maximalne spolehlive, mensi recenzi mas u me v profilu, kdyz by te jeste neco zajimalo staci napsat.

gs 500 vs. gpz 500

20.10.2010 v 15:13 | Nahoru | #30
No ja určitě doporičuju GPZ , pohodlna motorka, aji na delší trasy. A na vykon si zachvilu zvykneš .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist