1 reakcí na tento příspěvek gs 500 vs. gpz 500
Naposledy editováno 19.10.2010 21:28:46
já bych vzal GSo a to z důvodu pohodlnějšího cestování, a taky proto že mam rád naháče.. :) jestli rád jezdíš krajinou na kochačky, občas trošku rychlejc, rád objedeš pořádný množství kiláků, ber GSo
jestli spíš chceš jezdit pořádný rychlovky na lepších cestách a tak , ber Kawu...
je to o stylu jízdy co tě bere ..
do 30tis seženeš...
přeju dobrej výběr, a snad ještě něco najedeš , at máš přez zimu představu co je potřeba dovychytat do jara :) ... budeš li kupovat ještě do zimy..
1 reakcí na tento příspěvek gs 500 vs. gpz 500
1 reakcí na tento příspěvek gs 500 vs. gpz 500
Jinak na ní ale nemohu říct křivého slova, fakt je to o tom, jaká motorka se ti líbí víc, pojedou všechny +- stejně. Za ty peníze hlavně koukej po co nejlepší, ideálně v origo stavu, bez jakýchkoliv úprav. Padaná být může, záleží, jak kvalitně je opravená, bouraná už ale radši ne. Hodně zdaru!
1 reakcí na tento příspěvek gs 500 vs. gpz 500
ber GPZ!!!! neboj se sily, ona sice víc jede, ale až ve vysokých otáčkách, nebudeš-li ju točit (než se naučíš) pojede stejně jako GS a pak, až jí dáš za uši budeš jedině spokojený! a na delší cesty bych taky bral GPZ, má polokapotu!!!
jediná nevýhoda je, že GPZ je tušim o něco těžší.. ale žádná hrůza.
prostě jestli jsi prcek, běž do GS 500, jesti jsi průměrný běloch tak jedině GPZ 500!!!
a hlavně né žádnů vraždu, rači si 5litru někde puč, než koupit první zdechlinu za pár peněz a pak rovnat vidle, přetěsňovat motor jak já s GS..
JyrkaFM>Snad jen, že GS je trochu nudná. Já od ní utekl zpátky k jawě
No, mě právě GS500 přišlo jako trošku lepší Jawa-posez, tvar stroje i brzdy. Motor celkem fajn.
JyrkaFM>
pojedou všechny +- stejně.
Tady bych si dovolil nesouhlasit...Z tehdejších pětistovek bez debat nejlíp jede i brzdí právě GPZ..Těch 60 koní není zrovna málo. Ale souhlasím, že jako začátečnická motorka poslouží tyhle motorky všechny a cestovnější jsou určitě ER-5 a GS500.
Naposledy editováno 20.10.2010 13:58:49
Mel jse smulu na kus, ale bylo to predchozim majitelem (i svody do jednoho vyfuku a dost byla asi bourana atd.).
Aleee bral bych ji znova :)) zvladla krosovu drahu (metr ve vzduchu hehe), brdy, alpy, klasicke jezdeni. 600km v desti domu :) na cestovani byla pro me supr, pohodovy posed, ale ne chooper posed :) ma srdicko.
Za me neni o cem hehe. Ale nebal bych se ani cb, ani er5. Gs mel kamos a taky ok. Sedni na ni a uvidis. Vyber moto neni o hlave :) kamoska zacala na monster600, ted ma guzzi :) a pokud si najel neco na mz, zaklady mas. Uz jen pak pri jizde pouzivat hlavu. Ja me fichtla, pak gpz, cbr600f, r6r ted. Na litra nemam zaludek, bojim se praveho zapesti :))
Dej pK vedet jak si dopadl
edit:jinak je jasne ze gpz ma plexi a to je doost vyhoda pri jizde!!
Naposledy editováno 20.10.2010 11:29:32
Mrkni ke me do profilu tam je o ni neco vic. Ja s ni nemel problemy, jen drobnosti ale za ty jsem si mohl prevazne sam. A asi mozna prodam ....
Sema>Coby bývalý majitel GPZ ti doporučím GPZ...spíš ale popiš na co chceš jeden z těchto strojů převážně využívat.. GPZ je víc sportovní stroj než suza, každopádně líp jede a má o dost lepší brzdy (poslední ročníky 2+1 kotouč). Z Německa se sem dovezlo celkem dost škrcených mašin, takže by výběr měl být celkem pestrý.
Do 91 je s bubnem v zadu a ve predu s jednim kotoucem, 92 uz s dvema kotoucema ve predu a bubnem v zad a nad 94 jestli se nepletu tak uz ten novejsi model .....
Sema>Hm, někdy je to rozhodování těžký..Možná spíš vždycky. Já chtěl tenkrát koupit GS500, ale po vyzkoušení mě ta motorka zklamala-tím jak se na ní sedělo a brzdama. Pak jsem náhodně narazil na GPZ a to byla jiná káva.. Jenže mě to vždy víc táhlo k cestování a na to zas to GPZ moc nebylo. A mimochodem, co takhle zařadit do výběru ještě Kawu ER-5?
No tak jestli te GS zklamalo brzdama, tak ER5 je jeste horsi.
Co se tyce GPZ, tak na nem jsem nejel, ale predpokladam, ze moc velky rozdil mezi nim a ER5 nebude. Teda asi jen v tech 2 kotoucich na GPZ a ze je motor kapku vykonejsi nez na ER5.
Osobne bych se nebal jit treba i do nejaky sestky. Kdyz jezdis na MZ150, tak to zvladnes, neboj. Jen si budes chvili zvykat na vahu a treba na proti MZ obtiznejsi manipulaci na miste. Ale to jsou veci, co zmaknes za 14 dni a 500 km v sedle.
Jo ale pises, ze potrebujes do 30 000, tak za to asi slusnou sestku neporidis.
No nic, hodne stesti pri vyberu
Podle myho chybu udelat ani nemuzes, pac vsecky 3 motorky (GPZ, ER5 a GS) jsou pomerne dobry stroje. Kazdy ma svoje + a -, coz je normalni.
Naposledy editováno 20.10.2010 13:55:00
GSo urcite brzdi lip nez ER5. Motorove je z petistovek nejslabsi, ale je to zabo-mysi spor, zadny zasadni rozdil ve vykonu u nich neni. Je to velmi nenarocny drzak, vzduchac, vse lehce pristupne a maximalne spolehlive, mensi recenzi mas u me v profilu, kdyz by te jeste neco zajimalo staci napsat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |