1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Češi jsou národ hajzlů!!!
kangaro>Ale ja jsem nikde nerekl, ze chci auto za "stejny prachy". Ja chci aby cena reflektovala stari/stav/najezd vozidla, to je vsechno.
Predesilam, ze mluvim hlavne o bazarech - ty staci = podvod, aby na tom vydelali = obohaceni se.
Hele- mám auto, ochcáfku f dýzlu 10 let starou, 300tis. km. Cena 90.000kč.
Stočím tachometr na 130.000km,a prodám za 90.000kč. Čím jsem se obohatil?
1 reakcí na tento příspěvek Češi jsou národ hajzlů!!!
Hele- mám auto, ochcáfku f dýzlu 10 let starou, 300tis. km. Cena 90.000kč.
Stočím tachometr na 130.000km,a prodám za 90.000kč.
Jasne, ja ti to verim........
2 reakcí na tento příspěvek Češi jsou národ hajzlů!!!
Pokud bys byl bazarnik, tak stocis a zvednes cenu, tim padem se obohatis a to je podvod.
Pokud jsi soukroma osoba, pak je to uplne stejny. Podvedl jsi kupce pri prodeji.
Obohatil ses tak, protoze bez stoceni KM by jsi za nemohl chtit 90 ooo.-
Odecti si od teto castky REALNOU cenu takto ojeteho vozu, a to je tvuj zisk na tomto podvodu.
prackarr>Můj strýc Š 1000MB rok 1969. Fungl nová koupená,nikdy nehavarovaná,původní stav- najeto 18000km.
no tomu rikam dobre ulozeny penize, nechapu proc si lidi koupi auto kdyz s nim nejezdi. ikdyz embecko uz by mohlo mit v dobrym stavu i nakou cenu, ale nic moc.. mel si v 69tym koupit 603ku...
kangaro>To byla ironie.
Pokud bys byl bazarnik, tak stocis a zvednes cenu, tim padem se obohatis a to je podvod.
Pokud jsi soukroma osoba, pak je to uplne stejny. Podvedl jsi kupce pri prodeji.
Obohatil ses tak, protoze bez stoceni KM by jsi za nemohl chtit 90 ooo.-
Odecti si od teto castky REALNOU cenu takto ojeteho vozu, a to je tvuj zisk na tomto podvodu.
ale jelikoz je "bys neprodal" a podobny cobykdyby tak se asi takovy obohaceni spatne dokazuje... a bez toho se zas spatne dokazuje ze stoceni bylo za zamerem obohaceni atd atd.. ono vubec v cechach jit s necim takovym k soudu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Češi jsou národ hajzlů!!!
Pitomec možná jsem. Ale na tolik jsem gramotný, abych věděl, že životnost pohyblivých částí není neomezená a nelze ji prodloužit nad limit sebelepší údržbou. Ten limit lze jen zkrátit, ale to na mašinu musí člověk docela dost kašlat.
Motorka se 30 tisíci km může být zanedbaná a může se brzo porouchat. Ale také může nalítat ještě 70 tisíc bez větších problémů.
Motorka s 80 tisíci (v závislosti na značce a typu) už těch 70 tisíc určitě nenaběhá bez problémů (majitelé Hondy AT odpustí - jich se to samozřejmě netýká )
Naběhané kilometry jsou velmi důležitá informace - a takové informaci rozumí i pitomec jako já. Jenže když ta informace je zfalšovaná, pak si - my joudové - naběhneme. Třeba jsme šetřili několik let, dítěti nekoupili nové boty (staré jsou ještě pěkné a tlačí jen málo), nejeli na dovolenou ... abychom si koupili něco, co nechceme (prostě nechceme motorku s 80 tisíci km - nechceme a každému je do toho h...no, proč ji nechceme).
a zrovna u ty oktavky jsou ty ojety pohyblivy casti sumak... celejch motoru z rozrezanejch bouracek(spis corek) jsou plny vrakace, za par tisicovek koupis celej motor... vlastne cokoliv... vyhoda a nevyhoda zaroven, za tyden muze byt podobnej darce organu tvoje auto
Naposledy editováno 19.10.2010 10:13:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Češi jsou národ hajzlů!!!
650ccm>prackarr>... abychom si koupili něco, co nechceme (prostě nechceme motorku s 80 tisíci km - nechceme a každému je do toho h...no, proč ji nechceme).
nechcete, a proto maj všechny 30 ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Češi jsou národ hajzlů!!!
A znám kluka,co má najeto na Stromu přes 100 tisíc a pořád jezdí(Trinidad).A to všichni tvrdí,jak tyhle litrový motory(SV,TL,Strom) jsou po 50tisích na odpis.
Životnost součástek je samozřejmě omezena,ale můj objektivní názor je,že pokud se o motorku,auto dobře staráš a stroj nemá vadu z výroby,tak počet kilometrů není rozhodující.
Když jsem prodával Stroma,tak volalo asi 15 lidí.BYl docela levnej,protože měl dost najeto,ale v dobrém stavu.Nikdo se nepřijel podívat,jen chtěli slevu za kilometry.
Frajer zavolal,dohoda padla,přijel vlakem z druhé konce republiky,projel se,dal kafe a sušenky a na motorce odjížděl domů.A bylo mu jedno,kolik to má kilometrů.
Součástky jsou podle mě hodně předimenzovaný,je to jen o udržbě.
A k tomu ,že nechcete motorku s tolika kilometry....Všichni by jste nejradši motorku s 10 tisici za minimální cenu.Ale takových motorek je pár.
CO si radši koupíš?Motorku se 60 tisicí se kterou jezdil někdo rozumnej a staral se o ní,nebo motorku s 25tisíci na které lítal mlaďas a přetahoval výměnu oleje a jiný nesmysly?A bude to za stejnou cenu...
Naposledy editováno 19.10.2010 10:18:50
Né fakt mi nevadí že jsem čech a komu jo nemusí tu žít a nebo místo těch keců může začít dělat něco dobrýho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Češi jsou národ hajzlů!!!
Valid>A k tomu ,že nechcete motorku s tolika kilometry....Všichni by jste nejradši motorku s 10 tisici za minimální cenu.Ale takových motorek je pár.
CO si radši koupíš?Motorku se 60 tisicí se kterou jezdil někdo rozumnej a staral se o ní,nebo motorku s 25tisíci na které lítal mlaďas a přetahoval výměnu oleje a jiný nesmysly?A bude to za stejnou cenu...
V zásadě máš pravdu. Jen to tak trošinku podáváš, jako by se stáčely jen udržované voňavky, jelikož jejich reálný stav odpovídá (ano, možná skutečně odpovídá) stavu po stočení. Bohužel v drtivé většině se stáčejí olítaná košťata.
I kdyby stav počitadla vůbec o ničem nevypovídal, jako kupující mám nárok na reálnou a pravdivou informaci. Stejně jako když koupím něco jako nebourané, nebude mít vařenou nápravu, nepadená motorka nebude mít slepený plast. Červené auto bude červené nejen v papírech. A eSVéčko bude eSVéčko a ne HYOSUNG s nalepenou samolepkou SUZUKI. Když si chci dát hovězí steak, nehodlám žrát soju.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Češi jsou národ hajzlů!!!
Já to prostě předvídám.A i když autům a motorkám rozumím,tak si vždycky sebou beru kluka,co se autama nebo motorkama živí.Nebo co ten daný typ má doma....
Přece mi nechceš říct,že když si jdu koupit motorku za x korun,tak budu koukat na kilometry.Ne,budu koukat na celkový stav.Mě je vlastně fuk,zda má tolik nebo tolik kilometrů.Pro mě je důležitý stav a cena.Pokud to sobě odpovídá,nemám problém ani s 10 tisíci,ani s 60 tisíci kilometry...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Češi jsou národ hajzlů!!!
TO JE TA VĚTA!!!
A je kurva špatně, že jsme se do tohohle kouta nechali zahnat, VŠICHNI!!!
PS: A nejvíc to poškozuje Ty co to prostě udělat nechtějí, protože jim to prostá slušnost nedovolí.
Naposledy editováno 19.10.2010 11:05:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Češi jsou národ hajzlů!!!
650ccm>prackarr> všechno má svoji životnost a motorka s 80 tisíci prostě bude potřebovat mnohem více investic, než stejná se 40 tisíci. S mnohem větší pravděpodobností brzo odejdou ložiska, gufera, ... Prostě věci, které bez rozebrání spolehlivě nezkontroluješ. A tomu by měla odpovídat cena!
např???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Češi jsou národ hajzlů!!!
Dolík....>např???
Napr. kulove cepy, svisle, loziska v kolech, gufera na ventilech, lambdy, vyfuk, vymlacena naprava jako celek atd. atd....1 reakcí na tento příspěvek Češi jsou národ hajzlů!!!
Jinak moje auto taky brzo oslavi 300 a jede. Ale rozhodne si ho netroufam srovnat s autem s najetymi 100 tisici. Ma uz proste nejaky dedeckovsky mouchy, ktery se mi ale vzhledem k porizovaci cene vyplati tolerovat. Kazda mechanicka cast ma zkratka svoji zivotnost, u aut se vetsinou bezne meri poctem najetych km. Je zrejme, ze tlumice na aute co jezdi po dalnici muzou byt v lepsim stavu nez na aute co jezdi polem i s relativne velkym rozdilem najezdu. Ale auto stocene o 100 a vice nemuze odpovidat svemu stavu ani omylem, neboť by se muselo vymenit tolik dílu, ze uz se prodej auta ani nerentuje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Češi jsou národ hajzlů!!!
Twister>Tak vám hoši nevím. Zajímalo by mě co znamená ono opěvované "dobře se starat". To je jako co? Ze meni olej, o co vic se muze beznej uzivatel starat?
Jinak moje auto taky brzo oslavi 300 a jede. Ale rozhodne si ho netroufam srovnat s autem s najetymi 100 tisici. Ma uz proste nejaky dedeckovsky mouchy, ktery se mi ale vzhledem k porizovaci cene vyplati tolerovat. Kazda mechanicka cast ma zkratka svoji zivotnost, u aut se vetsinou bezne meri poctem najetych km. Je zrejme, ze tlumice na aute co jezdi po dalnici muzou byt v lepsim stavu nez na aute co jezdi polem i s relativne velkym rozdilem najezdu. Ale auto stocene o 100 a vice nemuze odpovidat svemu stavu ani omylem, neboť by se muselo vymenit tolik dílu, ze uz se prodej auta ani nerentuje...
no zkusenosti hovori jinak.. v mem okoli lidi co jezdi opravdu hodne tak jejich sluzebni auta se obvykle meni na cca 150tis km a pritom vypadaji jako funglovky... tzn tyhle auta se podle me casto dostanou na trh treba s pulkou km...
1 reakcí na tento příspěvek Češi jsou národ hajzlů!!!
jinak jsem netušil, že oktávka ujede 400 tisíc :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Češi jsou národ hajzlů!!!
markus>Je to prostě česká tradice stáčet tachometry, přitom by stačilo při každé STK zapsat stav tachometru a tuto databázi vypsat na vyžádání, pak se lehko odhalí stočení tachometru. Bohužel, tahle vymoženost k nám ještě nedorazila, protože jsme asi sto let za vopicema. Není třeba stáčení tachometru u aut udělat trestným činem, tak jak to mají v německu, tenhle zákon ať si naši úřeníci strčí doprdele. Bohužel u nás vždy vyhraje složitější řešení a byrokracie nad zdravým rozumem a ještě všechno trvá dvacet let.
jinak jsem netušil, že oktávka ujede 400 tisíc :)
jenze takovi clovekove co maji autobazary, se s takovymi lidmi na stk velice dobre znaji.. me opravdu nenapada moznost jak z toho ven.. udela se z toho trestny cin a pak co?? ja si koupim jako ctvrty majitel auto, budu ho chtit prodat a ten kupujici zjisti ze je stocene.. jenze ja ho nestocil!! treti majitel taky ne, druhy taky ne, prvni taky ne.. a jaka je sance ze policajti budou stat nekde za rohem v garazi a cekat az chyti nekoho, kdo staci??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Češi jsou národ hajzlů!!!
_Giraffe_>jenze takovi clovekove co maji autobazary, se s takovymi lidmi na stk velice dobre znaji.. me opravdu nenapada moznost jak z toho ven.. udela se z toho trestny cin a pak co?? ja si koupim jako ctvrty majitel auto, budu ho chtit prodat a ten kupujici zjisti ze je stocene.. jenze ja ho nestocil!! treti majitel taky ne, druhy taky ne, prvni taky ne.. a jaka je sance ze policajti budou stat nekde za rohem v garazi a cekat az chyti nekoho, kdo staci??
asi tak, ze je auto stocene se zjisti.. ale dokazat kdo ho stocil a pripadne mu dokazat ze za ucelem obohaceni se uz nebude lehky.. bejt to neco z ceho ma stat korunky tak tam flaknou odpovednost na majitele, at si to s tim kdo to stocil pak poresi jak chce