globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: mosaz v motorovém oleji
15.10.2010 v 20:42
Zdravím panové chtěl bych se zeptat. Když sem menil motorovej olej a u filtru jsou mosazné šponky velikosti asi 1mm z čeho by to mohlo bít? popř jestly je to moc zavažné? a čím by to mohlo bít zpusobené? mam hondu CRF 250 04. dekuji za odpovedi.

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 20:53 | Nahoru | #1
přidírá se ti to...

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 20:55 | Nahoru | #2
1mm??? to je docela hodne. asi se ti to pridira a to docela dost kdyz tam mas supiny jak od soustruhu

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 20:55 | Nahoru | #3
jako že píst dře nicasil?nemuže to bít třeba z převodovky? nebo tak neco

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 20:57 | Nahoru | #4
takže to vypada na celkové go motoru.

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 20:58 | Nahoru | #5
Z převodovky těžko. Máš oddělené náplně ne? Nebo nedáváš dva oleje?

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 20:58 | Nahoru | #6
Mosaz? Z mosazi by měly být pánve na ojnici, jestli se nepletu. Nevím, jestli je z mosazi i něco dalšího. Takže diagnóza bude nejspíš "přidřená na klice". Radši nejezdit, než to dokurvíš úplně a dát to někomu kdo tomu rozumí.

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 21:02 | Nahoru | #7
olej davam jeden ale do obuo dílu motoru stejnej do spojky a stejnej do motoru Mtorex 10w 40

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 21:05 | Nahoru | #8
Jasně. Ale kde máš ty špony? V motoru,nebo v převodovce?

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 21:05 | Nahoru | #9
ted otazka čím to je že se to přidíra muže to být i stylem jízdy jako že řazení pod otačkama a tak neco?

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 21:07 | Nahoru | #10
tak jsou tam když vymenuješ ten malej olejovej filtr tak sou kolem filtru.

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 21:07 | Nahoru | #11
že se to přidírá může být prakticky čímkoliv. Ostrou jízdou podchlazenýho motoru,olejem,množstvím oleje,"stářím", špatnou údržbou apod.
Kde se ti objevují ty špony? V motoru,nebo převodovce?

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 21:08 | Nahoru | #12
takže v motoru

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 21:09 | Nahoru | #13
Tak to je záležitost motoru. Spojka a převodka je mazaná zvlášť. Olej spojky přes filtr nejde,takže je to motorem. Vidím to na tu kliku. CRF je háklivý na množství oleje,asi ho tam bylo někdy málo,nebo nevhodnej.

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 21:11 | Nahoru | #14
oleje podle merky tam bylo dost olej mením po 7mth a nevhodnej nevím protože ten Motorex tam lil i předchozí majitel tak seu u toho zustal.

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 21:13 | Nahoru | #15
Já nevím. Po netu radit je na prd,stejně to nevyřešíme tady. Hod to někomu ,kdo tomu rozumí.
Kolikrát stačí oleje méně a je průser na světě. Já do CRF liju vždy cca 1mm nad max.

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 21:20 | Nahoru | #16
ok díky za rady nekomu to dam kdo tomu rozumí sam se do toho nepustím

mosaz v motorovém oleji

15.10.2010 v 22:52 | Nahoru | #17
hmmm neni to náhotou měděný ? mosaz je žlutá, měď červená, je dost možný že se ti to přidírá na ojnici.. sundej vanu, koukni doní na dno a pokud tam toho je víc tak je vymalováno, sundáš spodní díl ojnice a mrkneš na šáli, jestli budou i drážky v klice tak jedině nechat přebrousit a koupit nové šáli jestli dělaj i výbrusoví míry. a jakej to mělo zvuk když jsi natom naposledy jel ? bouchalo vtom ?

mosaz v motorovém oleji

16.10.2010 v 09:17 | Nahoru | #18
Zrovna jsem chtěl taky napsat, že z mosazi se dělaj ozdoby, interiérové věci a cikánské zlaté šperky. Futra v motorech jsou z bronzu, jestli si pamatuju, tak s nějakou příměsí fosforu pro tvrdost. Šály na klikách 4T bývají se slitiny mědi a hliníku.

V každém případě ihned rozpůlit a nečekat, až se třeba šála vydře tak, že ocelová ojnice poškodí čep kliky.

2 reakcí na tento příspěvek mosaz v motorovém oleji

16.10.2010 v 11:31 | Nahoru | #19
Tak:1-crf nemá vanu - motor se musí rozpůlit.
2-crf nemá "šály" - má lisovanou kliku,nedělené oko ojnice a v něm klec s valečkama.

Jediné co v motoru je ze žlutého(zlatého) kovu jsou axiální podložky dolního oka ojnice, tudíž:nejezdit, motor ven, rozpůlit, rozlisovat kliku a min. výměna ojniční sady

mosaz v motorovém oleji

16.10.2010 v 11:44 | Nahoru | #20
PETARDAK:
Pajosss: tak nato co sem psal tak zapomeň .. jestli to je tak jak píše PETARDAK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mosaz v motorovém oleji

16.10.2010 v 12:07 | Nahoru | #21

PETARDAK>Tak:1-crf nemá vanu - motor se musí rozpůlit.
2-crf nemá "šály" - má lisovanou kliku,nedělené oko ojnice a v něm klec s valečkama.

Jediné co v motoru je ze žlutého(zlatého) kovu jsou axiální podložky dolního oka ojnice, tudíž:nejezdit, motor ven, rozpůlit, rozlisovat kliku a min. výměna ojniční sady



Tyvole, to jak 2T To snad ani nebude mit tlakový mazání....

mosaz v motorovém oleji

16.10.2010 v 12:17 | Nahoru | #22
Deadman: to víš že to má tlakový mazání když má filtr na olej .... .. jj ale jinak ten patent je jak u síma, taky má lisovanou kliku a čepy na jehlách...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mosaz v motorovém oleji

16.10.2010 v 12:19 | Nahoru | #23

Deadman>Tyvole, to jak 2T To snad ani nebude mit tlakový mazání....



Ono to většinou mívá i vačku uloženou v kuličkových ložiskách

(reakce na) mosaz v motorovém oleji

16.10.2010 v 15:57 | Nahoru | #24

c.j.>Ono to většinou mívá i vačku uloženou v kuličkových ložiskách



To už tam pak není důvod mít tlakový mazání, když není kam vést tlak. To pak má čerpadlo jen na nucený rozstřik oleje jako předválky.

(reakce na) mosaz v motorovém oleji

16.10.2010 v 21:45 | Nahoru | #25
PETARDAK> takže docela drbačka celej motor rozdelat a vymenit vadny casti no to zrovna nebude lacinej špas

mosaz v motorovém oleji

16.10.2010 v 21:51 | Nahoru | #26
u CRF je výměna ojniční a pístní sady běžná údržba, takže o co jde?

mosaz v motorovém oleji

16.10.2010 v 22:10 | Nahoru | #27
není to mosaz, ale bronz. a ta bronz pochází z ojničních šál, které jsi přidřel. Zavčasu rozebrat a zkontrolovat / vyměnit než tu klikovku kousneš totálně.
pokud na klikovce bude někde škrábanec, nebo bude jen trochu ohnutá, tak ji hned vyhoď a neopravuj to, protože se ti problém vrátí.

edit - petardak to popsal asi kvalitněji než já..

Naposledy editováno 16.10.2010 22:11:14

mosaz v motorovém oleji

16.10.2010 v 23:51 | Nahoru | #28
RUTAN: stoho si nic nedělej.. taky sem si myslel že to má motor jako každá jiná normální motorka... ..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda crf 250 problém s nastartován... Honda CRF 250R Danybomber 5 12.4.2024 v 11:51 Danybomber
Kdy co měnit- Motokrosy Honda CRF 250R, KTM 350 SX-F Anti 8 13.2.2024 v 06:21 MartinkaB
Koupě motokrosové motorky Honda CRF 250R David_20 18 20.10.2023 v 16:39 assassin
250ccm + spacák Honda CRF 250R trawexis 1 18.5.2023 v 09:20 Danec93
Rozměr měrky oleje CRF 250R 2009 Honda CRF 250R Kopik17 2 29.1.2023 v 15:48 Kopik17


TOPlist